100% de aprobados en ABAU e DELF SCOLAIRE 2018

DELF SCOLAIRE 2018:

DELF B1- 26 alumnos presentados e 100%  aprobados. Notas entre 77 e 97 puntos sobre 100

DELF B2- 3 alumnos presentados e 100%  aprobados. Notas entre 76 e 81 puntos sobre 100

SELECTIVIDADE (ABAU) xuño 2018:

Primeira Lingua francés  – 1 alumna- 100%  aprobados

Segunda lingua francés  (Parte voluntaria) – 13 alumnos- 100%  aprobados

PROXECTO de intercambio GALIMIENS

O noso centro foi o primeiro dos cinco de toda Galicia seleccionados para participar no proxecto  GALIMIENS.

Segundo últimas novas da Consellería, as datas provisionais de realización do programa  serían:

- estadía dos nosos alumnos en Francia: do 1 ao 19 de outubro 2018.

- estadía dos xoves franceses en Galicia: do 5 ao 23 de novembro 2018.

Adxuntamos arquivos:

- do noso proxecto pedagóxico de solicitude de participación

- da resolución provisional de centros admitidos.

SETEMBRO 2018

Atoparedes en arquivo adxunto información sobre a proba de setembro,

características, criterios de cualificación e contidos a preparar por niveis.

MEMORIA CURSO ESCOLAR 2017-2018

Atoparedes en arquivo adxunto a memoria fin de curso con estatisticas, contidos desenvolvidos e información sobre a proba de setembro.

CURSO 2017-2018

Atoparedes en arquivo adxunto PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2017-2018

LA NOUVELLE ORTHOGRAPHE DU FRANÇAIS

Si vous voulez être au courant des 10 nouvelles règles orthographiques du français, cliquez sur le fichier adjoint.

Mais ne paniquez pas! :

L'emploi de la "nouvelle orthographe" est recommandé mais pas imposé. Et aussi bien dans l'enseignement que dans la correction comme ailleurs, aucune des deux graphies - ni l'ancienne ni la nouvelle-  ne peut être tenue pour fautive.

CRITERIOS PARA A AVALIACIÓN DA ACTITUDE

En documento que se achega atoparedes os criterios que seguimos para avaliar a actitude do alumnado.

ESO- COMMENT PRÉPARER UN EXAMEN

Voici un intéressant fichier avec 5 conseils très pratiques pour bien préparer un examen de français. Découvre-les! (No ficheiro adxunto, atoparás 5 prácticos consellos para preparar ben un exame de francés. Descúbreos!)

COMMENT PRÉSENTER UN DEVOIR ÉCRIT

Dans le document adjoint, on expose, très sommairement, les consignes à suivre pour bien présenter un devoir écrit. (No documento que aparece como adxunto, explícanse, moi brevemente, as pautas que se deben seguir para presentar unha tarefa escrita. )

On vous propose un modèle-type pour écrire bien droit et en respectant les marges. (Propomos unha plantilla para escribir ben dereito e respectando as marxes)

MOT DE BIENVENUE

. Bonjour!. Soyez les bienvenus à notre site!.

No noso centro podedes estudar francés como primeira ou como segunda lingua en todos os cursos de ESO e Bacharelato. Para contaxiarvos o noso entusiasmo pola lingua e cultura francesas, imos utilizar todos os recursos que poidamos, entre os que estará esta páxina que hoxe estrenamos. Esperemos que vos  "descubra" moitas cousas e vos resulte amena.  C'est parti ! 10 / 06 / 2010