Escolares

Visita guiada para o alumnado de 2º de bacharelato ao campus da Universidade de Vigo

O Departamento de Orientación e a Vicedirección coordinaron a visita guiada para o alumnado de 2ºBAC ao campus da Universidade de Vigo. 114 alumnos/as percorrieron ás instalacións e seguiron as explicacións polos distintos itinerarios tecnolóxico, científico, humanístico e xurídico e económico.Ver fotos.

Celebrando Samaín no instituto

Estes días estivemos preparando cun taller de origami a chegada do Samaín. O 31 de outubro o centro vestiuse de terror e medo con diversas actividades para festexar o Samaín.

Co gallo do bicentenario da morte de Lord Byron, alumnado de 1º BAC da materia Literatura universal, foi ás aulas de 1º e 2º ESO a expoñer os seus traballos sobre a relación do poeta con Polidori e a creación do mito do vampiro tal e como o coñecemos hoxe.

Ademais todo o alumnado da ESO tivo unha hora de lecturas terroríficas ao longo da mañá.

No centro puidemos ver o cemiterio romano creado polo alumnado de latín de 1º de bacharelato. Contamos tamén coa exposición dos traballos do alumnado de 1º ESO feito na materia de ciencias sobre os vampiros reais acompañados das cabazas decoradas e talladas polo alumnado.  A exposición de novidades da biblioteca estivo chea de propostas literarias de terror da man do propio Byron.

Durante o recreo, no salón de actos, proxectáronse curtas de terror no noso salón de actos engalanado con moito acerto para a ocasión pola ANPA. Moitas grazas pola vosa colaboración!!!

O IES San Tomé apúntase á compostaxe

Do 10 ao 23 de maio temos no noso IES a exposición itinerante Apúntate á compostaxe! do Programa Revitaliza da Deputación de Pontevedra, que se inclúe dentro do Contrato Programa Innova-Sostenibilidad concedido o presente curso e coordinado polo departamento de bioloxía e xeoloxía.

Na exposición móstrase a gran importancia que ten hoxe en día a xestión selectiva de residuos e a compostaxe como práctica activa da sostibilidade.

Éxito do IES San Tomé na final do Young Business Talents 2023

O venres 28 de abril dous equipos do instituto competiron en Madrid na final nacional deste concurso escolar de xestión empresarial, na que tiñan logrado meterse entre os 100 mellores equipos de toda España. Un dos equipos estaba formado por Yago Dorgambide, Alba Durán e Clara Fontán, de 4º ESO e o outro por Daniela Álvarez, Emily Jiménez e Iago Lorenzo, de 1º de bacharelato.

Na final, ambos equipos conseguiron ganar ás súas respectivas competicións de 5 finalistas, alcanzado dous dos 20 premios de Gañador de grupo. Parabéns ós nosos alumnos polo seu éxito!

Celebración do Día do Libro

Cun día de retraso celebramos o luns 24 de abril o día do libro no instituto. Poidemos disfrutar coas recomendacións do BOOKFLIX creado pola profe Soraya e o seu alumnado. Ademais houbo libros de balde para levar ou agasallar (tivemos papel de regalo)!!

fotos

Atelier crêpes

O pasado 23 de febreiro o alumnado de 2º ESO participou nunha actividade organizada polo departamento de francés aproveitando a cercanía das datas do Entroido. Nesta época é habitual facer e comer as crêpes e les fixeron o mesmo d aman de Jérémy e o seu food truck. Primeiro asistiron a unha expliación sobre o orixe das crêpes e da rexión da Bretaña, da que son orixinarias, ademais do propoio Jérémy. Logo fixeron un xogo de rol e pideron e consumieron os doces. Tamén tiveron a oportunidade de subir ao camión e de cociñar a súa propia crêpe. Unha forma divertida e deliciosa de praticar a lingua francesa e aprender.

Premede aquí para ver máis fotos

O IES SAN TOMÉ E AS MULLERES QUE NOS LEVARON A LÚA

O noso IES dispon da exposición itinerante "As mulleres que nos levaron á Lúa" organizada pola Universidade de Vigo (eXXperimenta en feminino). A exposición está formada por 12 carteis sobre mulleres cun destacado papel na conquista do espazo. De cada protagonista, a exposición recolle información sobre a súa vida, as súas aportacións e os recoñecementos que recibiron tanto en vida como posteriormente. O público pode coñecer a aquelas mulleres que desde a sombra axudaron a que a humanidade puxera un pe na  lúa e este pensando na próxima viaxe a Marte.
A exposición estará dispoñible ata o 10 de xaneiro do 2023.

II Certame de relatos curtos e de medo IES San Tomé do Freixeiro

Entrega de premios ao II Certame de relatos curtos e de medo IES San Tomé do Freixeiro, convocado polo Departamento de lingua castelá e literatura. Parabéns aos seis e a seguir enchendo a vosa vida de historias!

NOTA: Respectáronse os textos orixinais

Neste enlace podedes ver as fotos das e dos gañadores

O IES San Tomé participa no programa EnlazaVigo contra a violencia de xénero

Outro ano máis o alumnado de 4ºESO participou no programa EnlazaVigo que contra a violencia de xénero organiza o concello  no Auditorio Mar de Vigo. Como toma de consciencia inicial sobre esta problemática, o departamento de Orientación do instituto en colaboración co departamento de Educación Plástica e Visual preparou un "corner" informativo e unhas ás que permiten un "photocall" para voar con igualdade. Deste xeito
conmemoramos o 25N,  Día Internacional da eliminación da violencia contra a muller.