Plans e proxectos

O IES San Tomé apuntouse a non beber

O alumnado de 1ºESO C celebrou no Aquapark de Cerceda o premio acadado co deseño dunha campaña de contrapublicidade que procura concienciar á mocidade do risco no consumo de bebidas alcohólicas e enerxéticas. O alumnado desta clase creou unha campaña de contrapublicidade denominada “Red Bull te corta las alas. Por un consumo responsable” dentro do Plan Proxecta Apuntámonos a non beber!, ao longo do cal leváronse a cabo charlas formativas por parte dunha psicóloga do Departamento de Prevención e Conductas Aditivas do Servizo Galego de Saúde e máis unha sesión formativa dirixida ás familias. O resultado do seu traballo foi unha xornada festiva entre tobogáns e piscinas que gozaron a modo de fin de festa do presente curso. Parabéns, rapazada!

Contra-publicidade. Apuntámonos a non beber!

Como produto final do Plan Proxecta Apuntámonos a non beber! concedido ao noso IES, o alumnado de 1ºESO deseñou varias campañas de contrapublicidade para concienciar á sociedade, especialmente á mocidade, dos perigos e consecuencias que ten o consumo de alcohol sen responsabilidade e a unha idade precoz.

Aquí tedes as contrapublicidades:

Plan Proxecta: "Apuntámonos a non beber". Charla para familias.

O mércores 24 de maio celebrouse no noso IES unha charla formativa dirixida ás familias sobre o consumo de alcol e outras sustancias aditivas dentro do "Plan Proxecta / Apuntámonos a non beber!" coordinado por Silvia Barja Fernández do departamento de Bioloxía-Xeoloxía e o departamento de Orientación. A charla foi impartida por Maria Nogueira da Asociación Érguete.

A finalidade é previr o consumo de bebidas alcohólicas e enerxéticas no noso alumnado e desnormalizar a conducta de consumir alcol na mocidade.

Grazas a todas as familias asistentes pola vosa presenza e colaboración.

Plan Proxecta+ 2º ESO

O alumnado de 2º ESO participou no programa Consumópolis incluído no plan Proxecta+ 2022/23 coordinado pola profesora de tecnoloxía Luisa Alonso e en colaboración cos tutores deste curso.

Consumópolis é un concurso escolar sobre consumo responsable e calidade de vida, promovido polo Ministerio de Consumo e organizado na Comunidade Autónoma polo Instituto Galego do Consumo e da Competencia.

A participación no concurso materializouse a través das actividades que o alumnado desenvolveu na cidade virtual de Consumópolis (premer no enlace) na primeira parte, e na segunda parte elaboraron un vídeo dun traballo colaborativo en equipo.

Un total de 6 equipos pasaron á fase do concurso autonómico, 3 equipos de 2º ESO E, un equipo de 2º ESO B, un de 2º ESO PMAR e un de 2º ESO A.

Desexámoslles moita sorte na eliminatoria!

FOTO

Seguimos coa formación do profesorado en como xestionar as emocións na adolescencia!

Esta vez o grupo de doce docentes participantes no seminario “Propostas para unha adecuada saúde mental na adolescencia” recibe formación impartida por José Eduardo Rodríguez Otero, psicólogo da unidade de prevención do suicidio (UPS) do Hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo. Coordina a profesora Silvia Barja Fernández do departamento de bioloxía-xeoloxía e do departamento de orientación.

Formar ao profesorado en como xestionar as emocións é imprescindible

Un grupo de doce docentes participa no seminario “Propostas para unha adecuada saúde mental nos adolescentes” impartido por Olegaria Mosqueda Bueno, psicóloga educativa e membro do GIPCE (Grupo de Intervención Psicolóxica en Catástrofes e Emerxencias) do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia, e coordinado pola profesora Silvia Barja Fernández do departamento de bioloxía-xeoloxía e do departamento de orientación.

Plan proxecta "Apuntámonos a non beber". Continua a participación do alumnado de 1º ESO

O martes 31 de xaneiro o alumnado de 1ºESO comezou a súa participación na segunda intervención no plan proxecta “Apuntámonos a non beber!”, intervención realizada por persoal experto do departamento de prevención e condutas aditivas da Consellería de Sanidade.

O obxectivo do proxecto é previr o inicio do consumo de bebidas alcohólicas e enerxéticas no noso alumnado e “desnormalizar” a conduta de beber alcohol durante a mocidade.

Neste caso, os contidos das charlas foron dar a coñecer ao noso alumnado os efectos e a presión que ten a publicidade na sociedade, especialmente na sociedade adolescente, facendo fincapé na publicidade subliminar. Analizouse criticamente a publicidade de bebidas alcohólicas e como procura persoas mozas consumidoras. Ademais, explicóuselle ao alumnado que é a “contrapublicidade”, xa que o produto final do plan proxecta é que cada clase elabore unha campaña de prevención de consumo de bebidas alcohólicas.

Plan proxecta "Apuntámonos a non beber". Comeza a participación do alumnado de 1º ESO

O luns 21 e martes 22 de novembro o alumnado de 1ºESO participou na primeira intervención realizada por persoal experto do departamento de prevención e conductas aditivas da Consellería de Sanidade.

O obxectivo do proxecto é previr o inicio do consumo de bebidas alcohólicas e enerxéticas no noso alumnado e desnormalizar a conducta de beber alcohol na mocidade.

Os contidos das charlas foron dar a coñecer ao noso alumnado que é unha adición, porque o consumo de alcohol é un problema para a sociedade, cales son as recomendacións da Organización Mundial da Saúde (OMS) en consumo de bebidas alcohólicas, e mitos e verdades sobre as bebidas alcohólicas e enerxéticas.