Orientación, F.P

Día Internacional contra o Acoso Escolar

Co motivo do Día Internacional contra o Acoso Escolar as titorías da ESO traballarán o tema asesoradas polo Departamento de Orientación

Admisión no Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte

Para a admisión no Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte é requisito previo a superación dunha proba física, que recibe cualificación de Apto/Non apto. Ata o de agora, a Universidade de Vigo recoñecía o resultado da proba da Universidade da Coruña, pero non se daba reciprocidade. Para a admisión do próximo curso, os resultados das probas físicas levadas a cabo por ámbalas universidades na ABAU 2024 serán recoñecidos en todo o Sistema Universitario Galego (SUG).

Enlaza Vigo contra a violencia de xénero

O Departamento de Orientación e Vicedirección traballaron nas titorías de 3º e 4º no Programa EnlazaVigo do Concello. Asistimos ás charlas e actividades no Auditorio Mar de Vigo.

VISITA UVIGO

O Departamento de Orientación organizou á visita á Unversidade de Vigo. O alumnado percorreu as facultades de Filoloxía, Traducción  e Interpretación, Económicas, Dereito e as Enxeñerías de Minas eTelecomunicacións.

Ver fotos

Atención á diversidade. Protocolos

Protocolos de atención á diversidade

• T.E.A.