Lingua Galega

VISITA A CELANOVA

CELANOVA. VISITA Á VILA DOS POETAS

O xoves 22 de marzo alumnos de 2º de bacharelato acompañados polos profesores do departamento de Lingua galega e literatura, Rosa López, Manuel Quevedo e Miguel Doiro, realizaron unha viaxe cultural ás vilas ourensás de Celanona e a próxima Vilanova dos Infantes para facer un percorrido polos eidos natais de tres das máis grandes figuras da nosa literatura: Curros Enríquez, Celso Emilio Ferreiro e Xosé Luís Méndez Ferrín.

Acompañados por guías locais (mención especial merece Paula, da Fundación Curros Enríquez), puidemos facer unha marabillosa e instrutiva visita guiada que consistiu nun paseo pola praza Maior, a visita á Casa dos Poetas, ó magnífico mosteiro de San Rosendo, incluíndo as dependencias do IES e a visita á Virxe de Cristal, a torre da Homenaxe e a casa de Méndez Ferrín en Vilanova dos Infantes.

Ademais, os alumnos procederon á lectura de diferentes poemas de Curros e Celso Emilio en lugares tan emblemáticos como a praza Maior, fronte ó mosteiro de San Rosendo, na impresionante biblioteca do IES e na taberna do Galo.

O sol acompañou a expedición no seu percorrido e houbo tempo (como non podía ser doutra maneira, ó coincidir en día de feira) para degustar un bo polbo e percorrer as rúas gozando do tempo e o ambiente.

O departamento de lingua galega e literatura quere agradecer e felicitar o alumnado pola súa colaboración, o comportamento exemplar e a súa participación activa nas sesións de lectura e actividades propostas.

Esperemos repetir o próximo curso a experiencia.

LECTURAS OBRIGATORIAS DE LITERATURA UNIVERSAL

LECTURAS OBRIGATORIAS NA MATERIA DE LITERATURA UNIVERSAL
Shakespeare, Hamlet
Shelley, M; Frankestein o el moderno Prometeo
Zweig, S; La novela de ajedrez
Pessoa, Los poemas de Alberto Caeiro.

SECUENCIACIÓN DE CONTIDOS PARA 4º ESO NA MATERIA DE LINGUA GALEGA

SECUENCIACIÓN DE CONTIDOS DE LINGUA GALEGA E LITERATURA DE 4º DE ESO

Secuencia de contidos por avaliacións en 2º de bacharelato.

SECUENCIACIÓN DOS CONTIDOS PARA 2º DE BACHARELATO (CURSO 2011-2012)

SECUENCIACIÓN DE CONTIDOS PARA 1º DE BACHARELATO

Secuencia de contidos por avaliacións en 1º de bacharelato.

MECANISMOS COMÚNS DE AVALIACIÓN

Mecanismos comúns de avaliación complementarios dos criterios de avaliación das programacións didácticas.

Ver arquivo adxunto