Ponte nas Ondas

O próximo 27 de marzo imos participar no Ponte nas Ondas, na xornada de radio que se vai celebrar en Ponteareas. Alí, unha delegación de 1eiro da ESO irá a explicar o traballo que se está a realizar durante este curso académico ao redor do río Louro e os seus afluentes.

Resultado de imaxes para: ponte nas ondas

Pleno no Concello de O Porriño

Alumnado de 1ºESO do noso centro participou nun pleno na casa do Concello de O Porriño. Debatiron propostas, preguntaron á coorporación e votaron nunha sesión especial con motivo do Día Universal do Neno.

Preme na imaxe para ver a noticia na Televisión de Galicia

O xornal FARO DE VIGO fai tamén mención a este acto. Accede á nova dende aquí.

Curso formativo para o proxecto LivingRivers

O mércores 30 de outubro veu visitar o noso centro o arquitecto Ceferino Castro Martínez. Reuniuse co alumnado de 1eiro da ESO que está a traballar dentro do programa LivingRiver.

Dentro deste proxecto, o noso departamento de Lingua e Literatura Galega ocúpase da sección de traballo cultural e etnográfico. Á súa vez, subdivimos o noso programa de actuación en tres niveis: recollida de microtoponimia de zonas ribeiráns do río Miño e afluentes, rexistro de patrimonio material relacionado co aproveitamento destas vías de auga e, finalmente, achega ó patrimonio inmaterial vencellado con esta mesma temática.

Para desenvolver a pescuda toponímica, era necesario que o estudantado tivese competencias de traballo con mapas. Esa foi a finalidade da visita de Ceferino Castro. Nunha sesión explicoulle ó noso alumnado que plataformas da rede deberían usar, como localizarse nos mapas e como descargar as zonas de interese. Foi unha xornada moi clarificadora para as/os nosas estudantes e por iso lle estamos moi agradecidas pola súa axuda imprescindible.

Rosaliano Riascos, activista a prol dos dereitos humanos no noso IES

Rosaliano Riascos Rodríguez.

Un home que loita polos dereitos da poboación negra de Colombia.

O día 10 de decembro tivemos unha charla para conmemorar o día dos Dereitos Humanos, a cargo do activista Rosaliano Riascos  (LER MÁIS)