Departamento Lingua Castelá e Literatura.

El Departamento de Lengua castellana y Literatura para el curso escolar 2023- 2024 está formado por cuatro profesoras, Irene Collazo Martínez, Sandra Mera Varela, Ana Lago Arenas y Lucía Martínez García (Sustituída por Mónica María de Caso Larraceleta el curso competo)

Irene Collazo Martínez impartirá: dous reforzos de 1º, os tres cursos de 2º ESO (B, C, D) e 1º ESO B.

Sandra Mera Varela impartirá: PDC 3º, un 2º BACH, dous 4º ESO (A, B).

Ana Lago Arenas impartirá: tres 1ºESO (A, C, D) e PDC 4º.

Mónica María de Caso Larraceleta: un 4ºESO A, dous 3º ESO (A, B), dous 1º BACH (A, B) e un 2º FPB.

Además de sus labores docentes, todas las profesoras del área desempeñaron  labores específicas como tutoras: Sandra Mera Varela (3PDC-A), Ana Lago Arenas (4PDC-A) y Mónica María de Caso Larraceleta (1BACH -A)

Además Sandra Mera Varela forma parte del Equipo de Biblioteca, del grupo de mediación. Ana Lago Arenas forma parte del grupo de trabajo de Edixgal. Además, Irene Collazo Martínez es la Jefa de Departamento.

O Samaín na BIBLIO

Así vivimos o Samaín na Biblio: moitas lecturas terroríficas!!!

Ponte nas Ondas

O próximo 27 de marzo de 2020 imos participar no Ponte nas Ondas, na xornada de radio que se vai celebrar en Ponteareas. Alí, unha delegación de 1eiro da ESO irá a explicar o traballo que se está a realizar durante este curso académico ao redor do río Louro e os seus afluentes.

Resultado de imaxes para: ponte nas ondas

Curso formativo para o proxecto LivingRivers

O mércores 30 de outubro veu visitar o noso centro o arquitecto Ceferino Castro Martínez. Reuniuse co alumnado de 1eiro da ESO que está a traballar dentro do programa LivingRiver.

Dentro deste proxecto, o noso departamento de Lingua e Literatura Galega ocúpase da sección de traballo cultural e etnográfico. Á súa vez, subdivimos o noso programa de actuación en tres niveis: recollida de microtoponimia de zonas ribeiráns do río Miño e afluentes, rexistro de patrimonio material relacionado co aproveitamento destas vías de auga e, finalmente, achega ó patrimonio inmaterial vencellado con esta mesma temática.

Para desenvolver a pescuda toponímica, era necesario que o estudantado tivese competencias de traballo con mapas. Esa foi a finalidade da visita de Ceferino Castro. Nunha sesión explicoulle ó noso alumnado que plataformas da rede deberían usar, como localizarse nos mapas e como descargar as zonas de interese. Foi unha xornada moi clarificadora para as/os nosas estudantes e por iso lle estamos moi agradecidas pola súa axuda imprescindible.