Outubro 2020

Normas de funcionamento da biblioteca para o curso 2020-2021

Dende Biblioribeira queremos darvos a benvida a este novo curso e informarvos das medidas de seguridade que debemos adoptar.

- Tamén na biblioteca hai que respectar en todo momento a distancia mínima de seguridade (1,5 m.) e respectar o aforo máximo permitido (15 persoas).

- O usuario debe desinfectar as mans con xel hidroalcólico ao entrar na biblioteca.

- Hai que respectar os postos de lectura sinalizados. Non se pode cambiar de sitio as cadeiras.

- Despois de cada sesión, o usuario ten que desinfectar o espazo de lectura empregado na biblioteca, incluindo a superficie da mesa e o asento e o respaldo da cadeira.

- Non se poden manipular os libros. O libro que se queira consultar hai que pedirllo ao encargado/a da biblioteca.

- O servizo de préstamo farase exclusivamente de xeito individual. Só pode haber unha persoa usuaria de cada vez na mesa de xestión.

- Se alguén quere facer uso do servizo de préstamo e xa hai alguén na mesa de xestión, ten que esperar no corredor fóra da biblioteca.

- No caso de haber moita xente esperando, pódese deixar por escrito a petición de libro de préstamo na caixa de correo á entrada da biblioteca e un encargado da biblioteca levará o libro á aula.

Moito ánimo e bo comezo de curso!

Recomendacións

Dende o equipo de Biblioribeira queremos propoñer algunhas películas e libros relacionados coa situación que estamos a vivir. Os seguintes libros e películas versan sobre pandemias, virus, confinamentos e outras apocalipses:

Libros:

- La peste, de Albert Camus
- Ensaio sobre a cegueira, de José Saramago
- La peste escarlata, de Jack London
- Apocalipsis, de Stephen King
- Los novios, de Alessandro Manzoni
- Diario del año de la peste, de Daniel Defoe
- Os nenos da varíola, de María Solar
- Apocalipse Z, o principio da fin, de Manel Loureiro
- Pandemia, de Slavoj Zizek (ensaio)
- Mecanoscrito da segunda orixe, de Manuel de Pedrolo

Películas:

- Contagio
- 12 monos
- La carretera (sobre a novela de Cormac McCarthy)
- Soy leyenda (sobre a novela de Richard Matheson)
- La habitación (sobre a novela de Emma Donoghue)
- Hijos de los hombres (sobre a novela de P. D. James)
- La amenaza de Andrómeda (sobre a novela de Michael Crichton)
- El colapso (serie)

Trivial Biblioribeira

Co gallo da celebración do Día Internacional das Bibliotecas, o equipo de Biblioribeira invítavos a demostrar os vosos coñecementos sobre as mesmas. Participa no noso concurso ata o 6 de novembro e poderás gañar un cheque regalo de 15 para trocar por libros na Libraría Paz do Porriño.

Para participar preme na seguinte ligazón: Trivial Biblioribeira.

I Certame Deseño Cartel Conmemorativo

Este ano Biblioribeira celebra un certame para conmemorar o Día contra a violencia de xénero.

Os participantes deberán entregar un cartel conmemorativo en vertical que inclúa unha foto ou ilustración e un slogan de máximo 8 verbas. O texto ten que estar en galego.

Os carteis serán enviados ao enderezo electrónico de Biblioribeira (biblioribeira@iesribeiralouro.com.es) antes do 12 de novembro. O equipo de Biblioribeira fará unha preselección e, posteriormente, toda a comunidade educativa poderá votar ao seu favorito a través de Instagram do 16 ao 20 de novembro. A entrega de premios terá lugar durante o recreo o 25 de novembro na biblioteca do centro.

O premio consistirá nun cheque de 10 euros para gastar na cafetaría do centro e o cartel gañador usarase o ano que ven como imaxe do IES Ribeira do Louro co gallo desta conmemoración. Ademais, elaborarase unha montaxe audiovisual con todas as imaxes recibidas que será proxectada o 25 de novembro en todas as aulas do centro ás 10:15h e que será compartida cos centros de primaria adscritos.

Animádevos a participar!

Día das Bibliotecas

O pasado 24 de outubro foi o Día das Bibliotecas. É por iso que o equipo de  Biblioribeira queremos compartir un pequeno vídeo para saibades más sobre a nosa biblioteca.

As bolsas viaxeiras da nosa biblioteca xa comezan a moverse!

Este curso o alumnado de 1º ESO poderá desfrutar da nosa particualr versión das "mochilas viaxeiras".

O Equipo Biblioribeira prepara unhas lixeiras bolsas que se adaptan ao gusto e o interese do alumnado, aínda que sempre tentando ampliar horizontes culturais.

Esperamos que vos gusten!