Éxito do Colmeiro nos premios Stephen Hawking

O IES Plurilingüe Pintor Colmeiro conseguiu o segundo premio da área científica no certame Stephen Hawking, un concurso organizado polo IES Rosalía de Castro (Santiago de Compostela).

O traballo premiado leva por título Estudo da dieta da coruxa común no interior de Galicia. O noso centro tamén competía con outra proposta, neste caso unha análise sobre algunos parámetros físico-químicos das fontes da comarca do Deza, que obtivo un accésit.

Dentro do apartado non artísitico, o centro recibiu unha mención honorífica por un traballo audiovisual sobre Manuel Colmeiro como pintor da natureza galega.

IES Pintor Colmeiro, 1º Premio de Educación en Valores

O IES Plurilingüe Pintor Colmeiro obtivo o máximo galardón na primeira edición dos Premios da Xuventude da Deputación de Pontevedra (sección Educación en Valores), grazas a un traballo que se desenvolveu durante o curso 2016/2017 e que se presentou ao certame baixo o título Promovendo a educación en valores para a mocidade de Silleda.

Noraboa a todas as persoas que colaboraron neste proxecto!

Titores de 3º ESO B do Programa" Titoría Entre Iguais" para a prevención do acoso escolar

Titores de 3º ESO A do Programa" Titoría Entre Iguais" para a prevención do acoso escolar

English Week

O alumnado de 4º de ESO do noso centro participa este ano nas actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week, que se desenvolverán no centro Os Peares entre o 19 e o 25 de novembro de 2017.

Neste documento poderás informarte, entre outras cousas, do plan de traballo e das instrucións de entrada e saída.

Horarios de titorías [2017/18]

Na Guía do centro 17-18 podes consultar os horarios de atención ás familias e outra información de interese.

Adxudicación definitiva de libros de texto [2017-18]

Nesta ligazón poderá consultar a listaxe dos libros de texto que lles foron adxudicados ás alumnas e alumnos de de ESO que participaron na actual convocatoria do fondo solidario.

Os libros iránselles entregando ao alumnado nos próximos días. É importante que as familias teñan en conta que o centro non dispón neste momento de todos os exemplares adxudicados, polo que as entregas se irán axustando ás reservas dispoñibles. Agardamos que o proceso estea concluído no prazo máis breve posible.

Formación Profesional Básica [2017/18]

O IES Plurilingüe Pintor Colmeiro ofrece o ciclo básico de Servizos Comerciais, correspondente á oferta de formación profesional básica (FBP).

O número de prazas dispoñibles é de vinte, das que dúas se reservan para alumnado con discapacidade recoñecida.

A solicitude de admisión (ANEXO I) presentarase no centro de preferencia do 1 ata as 13.00 horas do día 12 de setembro. Neste mesmo prazo deberá ser entregado no centro educativo o documento de consentimento de incorporación á formación profesional básica, a que se fai referencia no artigo 11, alínea 1.d), da Orde do 13 de xullo de 2015 pola que se regulan as ensinanzas de formación profesional básica na Comunidade Autónoma de Galicia,así como o acceso e a admisión a estas ensinanzas. De non entregaren este documento neste prazo, entenderase que os/as titulares da patria potestade ou representantes legais do alumnado non dan o consentimento de incorporación á formación profesional básica. Acompañarase do Anexo A.

A solicitude de admisión é única, gratuíta e non pode estar corrixida ou emendada no momento da súa presentación. A presentación dunha nova solicitude nun mesmo centro, a fin de modificar a anterior, anula a primeira.

Normativa de referencia:

Orde do 13 de xullo de 2015 pola que se regulan as ensinanzas de formación profesional básica na Comunidade Autónoma de Galicia, así como o acceso e a admisión nestas ensinanzas.

Bolsas para estudos postobrigatorios [2017-2018]

Acaba de abrirse o prazo de solicitude de bolsas para o alumnado que curse estudos postobrigatorios no ano académico 2017-2018 (bacharelato, ciclos formativos e FP básica).

As solicitudes deben formalizarse na sede electrónica do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, entrando na opción "Trámites y servicios".

O período de solicitude remata o 3 de outubro de 2017Nesta ligazón podes consultar o texto íntegro da convocatoria.

Máis información no portal de bolsas do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.

Fondo solidario 2017/18 - Listaxe provisional de admitidos

Publicamos a listaxe provisional de solicitudes admitidas no Fondo solidario de libros de texto 2017/2018.

As persoas interesadas poderán presentar reclamación contra esta listaxe antes das 13.30 horas do día 18 de xullo.

Normativa de referencia: Orde do 16 de maio de 2017.