Vixésimo aniversario

O 18 de febreiro de 1999 tivo lugar a inauguración oficial do IES de Silleda. Pasaron vinte anos e o noso centro cambiou a súa denominación e ampliou a oferta educativa, pero mantén vixente a divisa que Enrique Escribano, o seu primeiro director, anunciou no acto inaugural coas seguintes palabras: "Este centro é un organismo transmisor de cultura ao servizo do pobo, polo que está aberto a todas as iniciativas e suxestións para acadar ese obxectivo".

O vindeiro día 1 de marzo imos celebrar o noso vixésimo aniversario cun acto aberto a toda a comunidade. Convidamos, por tanto, a todo o alumnado que pasou polo centro -case 3000- e ás súas familias, ao profesorado e persoal non docente -mais de 400-, e ás persoas, entidades e institucións que axudaron a que o IES Plurilingüe Pintor Colmeiro botase a andar e se teña consolidado ao longo destas dúas décadas.

O acto terá lugar o día 1 de marzo no Auditorio da Fundación Semana Verde e desenvolverase entre as 12:30 h e as 14:30 h.

Relación de vacantes en ESO e bacharelato [2019-20]

Relación de vacantes que oferta o IES Plurilingüe Pintor Colmeiro (Silleda – Pontevedra) en ESO e bacharelato para o curso 2019-2020:

• 1º ESO: 7 prazas (obtivo praza todo o alumnado dos centros adscritos que a solicitou)
  • 2º ESO: 10 prazas
  • 3º ESO: 6 prazas
  • 4º ESO: 29 prazas
  • 1º BAC: 24 prazas
  • 2º BAC: 29 prazas

Lembramos que o alumnado que estea matriculado no IES Pintor Colmeiro neste curso ten garantida a súa permanencia no centro para cursar ensinanzas de ESO ou bacharelato. En consecuencia, non terá que presentar ningunha documentación.

O prazo para a cumprimentación de solicitudes de admisión estará aberto entre o 1 e o 20 de marzo de 2018, ambos os dous incluídos.

Máis información nesta ligazón

Pode descargar o formulario normalizado de admisión aquí.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras [2019]

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

A comunicación cos fillos/as adolescentes

xoves, día 7 de febreiro de 2019, ás 20:00 horas, no IES Plurilingüe Pintor Colmeiro, teremos unha charla destinada ás familias sobre  “A comunicación cos fillos e fillas adolescentes". Trataranse os seguintes aspectos:

-Cambios na adolescencia.

-Como falar cos adolescentes para que nos escoiten?

-Como resolver conflitos que se producen habitualmente no contexto familiar?

Posto que a implicación na educación nestas idades é un tema esencial para toda a comunidade educativa, e con ánimo de mellorar a formación e coñecementos sobre aspectos relevantes na educación das rapazas e rapaces destas idades, convidamos a todas as familias do noso alumnado!

Xestión económica 2018

Probas para a obtención da titulación de bacharel [2019]

Publicada a Resolución do 10 de xaneiro de 2019, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se convoca a proba para a obtención do título de bacharel para maiores de vinte anos e se ditan instrucións para a súa realización.

O prazo de presentación das solicitudes será entre o 25 de febreiro e o 11 de marzo de 2019.

Máis información [aquí]

Probas para a obtención da titulación de graduado en ESO [2019]

Publicada a Resolución do 15 de xaneiro de 2019, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se convocan as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro, e se ditan instrucións para a súa realización.

Os prazos de matrícula serán:

– Convocatoria de maio: 11 de marzo ao 22 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos

– Convocatoria de setembro: 1 ao 8 de xullo de 2019, ambos os dous incluídos.

Máis información [aquí]

Probas de acceso a ciclos formativos [2019]

No DOG do 25 de xaneiro de 2019 publícase a Orde pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2019. Visite a web da Consellería, Educación e Universidade para máis información.

Documentación de interese:

• Calendario do proceso [aquí]
  • Informacion de carácter xeral [aquí]
  • Información probas de acceso ciclos de grao medio [aquí]
  • Información probas de acceso ciclos de grao superior [aquí]
  • Formulario de inscrición para ciclos de grao superior [aquí]

Renovación do Consello Escolar. Remate do proceso

O día 29 de novembro de 2018 desenvolvéronse os procesos electorais previstos para a renovación do Consello Escolar do IES Plurilingüe Pintor Colmeiro. Esta é a relación alfabética das persoas elixidas:

Familias:

• Josefa Barciela Villar
  • Marta López Arines
  • Guadalupe Pose Puente

Profesorado:

• Mª Dolores Camba Castro
  • Mª Helena González Lois
  • Isabel Iglesias Martínez
  • Javier María López Rodríguez
  • Mª Jesús Pouso Davila

Alumnado:

• Dickeisy Salatiel Peralta Adames
  • Breixo Rivas Fernández
  • Adrián Troitiño Adán

Renovación do Consello Escolar. Proclamación de candidaturas

O día 19 de novembro tivo lugar a segunda sesión de traballo da Xunta Electoral que está a supervisar o procedemento de renovación do Consello Escolar do IES Plurilingüe Pintor Colmeiro. Na devandita reunión acordouse admitir, proclamar e publicar as candidaturas presentadas polos distintos sectores.

Nais, pais e titores/as legais do alumnado:

• Josefa Barciela Villar
  • Marta López Arines
  • Guadalupe Pose Puente

Profesorado:

• Mª Dolores Camba Castro
  • Mª Helena González Lois
  • Isabel Iglesias Martínez
  • Javier María López Rodríguez
  • Mª Jesús Pouso Davila

Alumnado:

• Dickeisy Salatiel Peralta Adames