Premios Extraordinarios de ESO ao Rendemento Académico curso 2015/16

Estes premios están dirixidos  ao alumnado que acaba de rematar 4º de ESO.

Características:

Concederanse un máximo de 20 premios.

Contía dos premios: 750 euros.

Reciben ademais un diploma acreditativo.

Fondo solidario de libros de texto - Listaxe provisional de admitidos/as

Xa se pode consultar [aquí] a listaxe provisional do alumnado admitido no Fondo solidario de libros de texto 2016-17 (1º e 3º de ESO).

As persoas interesadas poderán presentar reclamación contra esta listaxe antes do día 19 de xullo.

Lembramos que, de acordo co establecido no calendario publicado nesta web o mes de maio, xa se están a entregar os vales correspondentes ás axudas para a adquisición de libros de texto (2º e 4º de ESO) e para a adquisición de material escolar (todos os cursos da ESO).

Calendario das probas de setembro [2015-16]

Nesta ligazón podes consultar os horarios correspondentes ás probas extraordinarias de setembro.

Libros de texto [2016-17]

Na sección DOCUMENTACIÓN da nosa web está publicada a relación de libros de texto que estará vixente no curso 2016-2017. Fai clic nesta ligazón para acceder ao documento.

Matrícula de ESO e bacharelato [xuño 2016]

No documento adxunto podes consultar as instrucións para a formalización da matrícula de ESO e bacharelato na convocatoria de xuño.

O sobre de matrícula está dispoñible na conserxería do centro.

Admisión a ciclos formativos [2016-17]

No DOG do 27 de xuño publícase a Orde de 15 de xuño pola que se regula o proceso de admisión para os ciclos formativos.

As solicitudes cumprimentaranse na aplicación informática Ciclosadmisión e validaranse en calquera centro formativo público que imparta ensinanzas de formación profesional. O prazo de presentación de solicitudes remata o día 5 de xullo ás 13.00 horas.

Recomendamos a visita frecuente ao portal educativo de formación profesional, no que xa se pode consultar información sobre o proceso de admisión, tanto para ciclos de grao medio como para ciclos de grao superior.

Este é o calendario do proceso de admisión.

Visita ao CiTiUS e ao Museo de Historia Natural Luis Iglesias

Este venres 27 de maio os alumnos de ciencias de 1º de BAC e de 4º ESO visitaron en Santiago o Centro Singular de Investigación en Tecnoloxías da Información (CiTiUS), onde nos presentaron tres das súas liñas de investigación: visión artificial, robótica e visión 3D.

Visita didáctica á Casa-Museo de Manuel María: memoria gráfica

Ofrecémosche dúas presentacións con fotografías da visita didáctica que organizou o Departamento de Galego á Casa-Museo de Manuel María (Outeiro de Rei) o pasado 12 de maio.

Na procura de Manuel María

O mar vai polo río

Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar [2016-17]

O luns 16 de maio publicouse a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído). Pode consultar o calendario no documento adxunto.

Orde do 27 de abril de 2016 (DOG)

Modelo de solicitude para cumprimentar online e imprimir (só  Anexo I)

Información oficial

Nota: o código do IES Pintor Colmeiro é 36020350.

Visita didáctica á Casa-Museo de Manuel María [12-05-2016]

Departamento de Galego