Premios extraordinarios de ESO 2017/2018

Publicada a Orde do 26 de abril de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2017/18.

Poderá optar aos devanditos premios o alumnado que teña obtido no conxunto dos catro cursos de educación secundaria obrigatoria unha nota media igual ou superior a 9,00 puntos.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 7 de xuño de 2018 e rematará o día 6 de xullo de 2018.

HACKATHON EpdLab

Semana do Día do Libro [abril de 2018]

Durante esta semana con motivo do Día do Libro a biblioteca levará a cabo unha serie de actividades que terán a Idade Media como tema principal. Dende aquí queremos a agradecer a todos os alumnos e profesores a súa implicación nas mesmas e o traballo desenvolvido. Sen a colaboración dos departamentos (Comercio, Música, Inglés, Clásicas,Historia, Castelán, Galego, Educación Física, Economía,Plástica,Tecnoloxía), dos diferentes grupos de alumnos  e do Equipo Directivo este traballo non sería posible.

Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2017-2018

A web da consellería informa da convocatoria das probas libres para a obtención de títulos de FP (LOE). Podes premer nesta ligazón para acceder á información oficial.

As probas libres teñen por finalidade permitir ás persoas participantes obteren directamente algún dos títulos de técnico ou de técnico superior de formación profesional, sempre que demostren ter alcanzados os obxectivos establecidos na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, para a formación profesional, así como os fixados no currículo respectivo.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión é o seguinte (período ordinario): do 17 ao 30 de abril de 2018 ata as 13:00 h.

Podes consultar a relación das prazas que se ofertan neste documento.

Relación de alumnado admitido para ensinanzas de ESO e bacharelato [2018-19]

O día 20 de marzo rematou o prazo para a presentación de solicitudes de admisión para cursar ensinanzas de ESO e bacharelato no noso centro no curso 2018-2019. Publicamos a relación de solicitantes que obteñen praza:

• Lucía Fernández Espada (1º ESO)
  • Yuxin Wang (2º ESO)
  • Carmen Maril Sesar (3º ESO)
  • María Lorenzo Crespo (1º bacharelato)

Premios extraordinarios de bacharelato 2017/2018

Publicada a Orde de 27 de febreiro de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2017/18.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do día 2 de maio de 2018.

Éxito no Parlamento Xove

O día 3 de marzo tivo lugar en Culleredo a xornada clasificatoria do Parlamento Xove para a categoría de bacharelato. O noso centro participou nesta fase do certame cun equipo que regresou con pleno de victorias e coa esperanza de repetir éxito na fase final.

Solicitudes de admisión para ESO e bacharelato [2018/19]

Relación de vacantes que oferta o IES Plurilingüe Pintor Colmeiro (Silleda – Pontevedra) en ESO e bacharelato para o curso 2018-2019:

• 1º ESO: 19 prazas (obtivo praza todo o alumnado dos centros adscritos que a solicitou)
  • 2º ESO: 5 prazas
  • 3º ESO: 23 prazas
  • 4º ESO: 14 prazas
  • 1º BAC: 24 prazas
  • 2º BAC: 27 prazas

O prazo para a presentación de solicitudes de admisión estará aberto entre o 1 e o 20 de marzo de 2018, ambos os dous incluídos.

Notas de interese:

1. O alumnado que estea matriculado no IES Pintor Colmeiro neste curso ten garantida a súa permanencia no centro para cursar ensinanzas de ESO ou bacharelato. En consecuencia, non terá que presentar ningunha documentación.

2. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar.

3. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

4. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Máis información (acceso á normativa e aos formularios) nesta ligazón.

Actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado de ESO e bacharelato

Publicouse a Orde do 22 de xaneiro de 2018 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018.

O prazo para a presentación de solicitudes permanecerá aberto entre o 8 de febreiro e o 7 de marzo, ambos incluídos.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.