Solicitudes de admisión para ESO e Bacharelato [2018/19]

Relación de vacantes que oferta o IES Pintor Colmeiro (Silleda – Pontevedra) en ESO e bacharelato para o curso 2018-2019:

1º ESO: 19 prazas (obtivo praza todo o alumnado dos centros adscritos que a solicitou)

2º ESO: 5 prazas

3º ESO: 23 prazas

4º ESO: 14 prazas

1º BAC: 24 prazas

2º BAC: 27 prazas

O prazo para a cumprimentación de solicitudes de admisión estará aberto entre o 1 e o 20 de marzo de 2018, ambos os dous incluídos.

Notas de interese

1. O alumnado que estea matriculado no IES Pintor Colmeiro neste curso ten garantida a súa permanencia no centro para cursar ensinanzas de ESO ou bacharelato. En consecuencia, non terá que presentar ningunha documentación.

2. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar.

3. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

4. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Máis información (acceso a normativa e aos formularios) nesta ligazón.

Actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado de ESO e bacharelato

Publicouse a Orde do 22 de xaneiro de 2018 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018.

O prazo para a presentación de solicitudes permanecerá aberto entre o 8 de febreiro e o 7 de marzo, ambos incluídos.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

Probas de acceso a ciclos [2018]

Publicouse a Orde de 22 de xaneiro de 2018 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2018.

Documentos de interese: calendario das probas, información de acceso a ciclos de grao medio e información de acceso a ciclos de grao superior.

Se desexas presentar electronicamente a solicitude podes facelo na sede electrónica da Xunta, onde tamén poderás descargar unha versión editable do modelo de solicitude.

Máis información no portal web da Consellería de Educación.

Resumo da xestión económica 2017

Probas para a obtención das titulacións de graduado en ESO e bacharel [2018]

Publicada a Resolución do 9 de xaneiro de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se convocan as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro, e se ditan instrucións para a súa realización. Máis información.

Publicada a Resolución do 9 de xaneiro de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se convoca a proba para a obtención do título de bacharel para maiores de vinte anos e se ditan instrucións para á súa realización. Máis información.

Éxito do Colmeiro nos premios Stephen Hawking

O IES Plurilingüe Pintor Colmeiro conseguiu o segundo premio da área científica no certame Stephen Hawking, un concurso organizado polo IES Rosalía de Castro (Santiago de Compostela).

O traballo premiado leva por título Estudo da dieta da coruxa común no interior de Galicia. O noso centro tamén competía con outra proposta, neste caso unha análise sobre algunos parámetros físico-químicos das fontes da comarca do Deza, que obtivo un accésit.

Dentro do apartado non artísitico, o centro recibiu unha mención honorífica por un traballo audiovisual sobre Manuel Colmeiro como pintor da natureza galega.

IES Pintor Colmeiro, 1º Premio de Educación en Valores

O IES Plurilingüe Pintor Colmeiro obtivo o máximo galardón na primeira edición dos Premios da Xuventude da Deputación de Pontevedra (sección Educación en Valores), grazas a un traballo que se desenvolveu durante o curso 2016/2017 e que se presentou ao certame baixo o título Promovendo a educación en valores para a mocidade de Silleda.

Noraboa a todas as persoas que colaboraron neste proxecto!

Titores de 3º ESO B do Programa" Titoría Entre Iguais" para a prevención do acoso escolar

Titores de 3º ESO A do Programa" Titoría Entre Iguais" para a prevención do acoso escolar

English Week

O alumnado de 4º de ESO do noso centro participa este ano nas actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week, que se desenvolverán no centro Os Peares entre o 19 e o 25 de novembro de 2017.

Neste documento poderás informarte, entre outras cousas, do plan de traballo e das instrucións de entrada e saída.