Taboleiro

Bolsas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo [2020-2021]

Está aberto o prazo de solicitude de bolsas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso académico 2020-2021.

Prazo de presentación: desde o 9 de agosto de 2020 ata o 30 de setembro de 2020.

As solicitudes deben formalizarse na sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional [aquí].

Máis información no Portal de bolsas do Ministerio de Educación e Formación Profesional.

Bolsas para estudos postobrigatorios [2020-2021]

Está aberto o prazo de solicitude de bolsas para o alumnado que curse estudos postobrigatorios no ano académico 2020-2021 (bacharelato, ciclos formativos e FP básica).

Prazo de presentación: desde o 9 de agosto de 2020 ata o 1 de outubro de 2020.

Protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional publicou no seu portal web o Protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de Ensino non Universitario de Galicia para o curso 2020-2021.

Probas extraordinarias de setembro 2020

Martes 1 e mércores 2 de setembro:

• Exames da convocatoria extraordinaria. Na seguinte ligazón pode consultar o calendario das probas.
  • Devolución dos libros de texto non entregados en xuño.

Venres 4 de setembro:

• Publicación das cualificacións en Abalar.
  • Inicio do prazo de reclamacións e de matrícula (dous días hábiles).

Fondo solidario de libros de texto: listaxes provisionais

Están dispoñibles as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas na participación do fondo solidario de libros de texto.

No artigo 13 bis da Orde do 12 de maio de 2020 establécese que todas as listaxes serán publicadas "única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar". Polo tanto, a devandita documentación só pode consultarse nas dependencias do centro ou por vía electrónica na aplicación Fondolibros, usando Chave 365 ou o certificado dixital.

Os vales de material escolar poden retirarse das oficinas do IES Plurilingüe Pintor Colmeiro a partir do día 13 de xullo.

Queres certificar o teu nivel de inglés? Programa CUALE

O programa CUALE ten como misión preparar ao alumnado para as probas de certificación de niveis de ensinanzas especializadas de idiomas, en consonancia co MCERL. Supón unha magnífica oportunidade para que as alumnas e alumnos do IES Plurilingüe Pintor Colmeiro poidan certificar o seu nivel de Inglés.

É unha actividade VOLUNTARIA e GRATUITA, a desenvolver FÓRA DO HORARIO ESCOLAR, unha tarde á semana. Preinscripción ata o 15 de xullo.

Admisión a ciclos formativos [2020/2021]

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional publicou o calendario de admisión das ensinanzas de Formación Profesional para o curso 2020-2021.

O prazo de presentación de solicitudes nos réximes ordinario e para as persoas adultas –presencial e a distancia– comezará o 25 de xuño ás 9 h. e prolongarase ata o 8 de xullo ás 13 h.

A solicitude deberá realizarse mediante un asistente informático vía web para todos os réximes e graos [ciclosadmision]. Consulte nesta ligazón as instrucións para manexarse nesa aplicación.

Máis información sobre a admisión a ciclos de grao medio [aquí].

Máis información sobre a admisión a ciclos de grao superior [aquí].

Calendario de fin de curso [2019/20]

Prema nesta ligazón para consultar un resumo do calendario dos meses de xuño e xullo.

Devolución dos libros de texto do fondo solidario

O alumnado con libros de préstamo do fondo solidario deberá devolvelos nos días e horarios que se indican [aquí]. O alumnado que teña materias suspensas poderá quedar cos libros correspondentes ata facer os exames de setembro.

Probas finais para o alumnado de FPB con perda do dereito de avaliación continua

Nesta ligazón pode consultar o calendario das probas finais que deberá realizar o alumnado de FP Básica que ten rexistrada a perda do dereito de avaliación continua no curso 2019/20.