2º ESO B

Lingua galega 2º ESO B desdobre semana 20-25 abril

Ola mozxs!

Como xa vos indiquei no correo, envío as tarefas. Hai alumnos que aínda non se puxeron en contacto comigo. Volvo enviarlles o correo: correotitora@gmail.com

Un saúdo e boa semana!!!

Isolina

PD: o documento en pdf non se pode escribir. Envío outro .doc no que se escribe.

Perdón.

Lingua galega 2º ESO B desdobre

Boas mozas e mozos!

Volvemos á carga. Hoxe non envío o material pola web. Vouno facer polo correo. Aqueles que aínda non me enviastes o voso correo, por favor facédeo. Este é o momento. Fago isto porque mentres non teñamos ordes da Consellaría, vou recoller este material. Así enviádesmos en word completado.

Un saúdo.

2º ESO B DESDOBRE

Bo día!

Envío dous arquivos: un contén as solucións das actividades anteriores, que debedes comprobar e corrixir no voso caderno no caso de estaren incorrectas, e o outro son novas actividades para estas dúas semanas.

Unha aperta

Isolina

Lingua e Literatura galega 2ºB desdobre. ACTIVIDADES

Este material de traballo é para 2º B desdobre. Un saúdo. Isolina