Programa Orienta 2018-19

"Adolescentes e novas tecnoloxías"

O xoves 25 de abril, ás 20:00 horas, no IES Pintor Colmeiro, as nais e pais do noso alumnado terán a oportunidade de asistir a unha charla sobre aqueles aspectos que máis preocupan ás familias sobre o uso que fan os seus fillos e fillas das novas tecnoloxías: redes sociais, internet, videoxogos, xestión do tempo, establecemento de límites, xestión de conflitos  ... Esta temática foi demandada polas familias na charla anterior e animamos a tod@s a que asistan!

A comunicación cos fillos/as adolescentes

xoves, día 7 de febreiro de 2019, ás 20:00 horas, no IES Plurilingüe Pintor Colmeiro, teremos unha charla destinada ás familias sobre  “A comunicación cos fillos e fillas adolescentes". Trataranse os seguintes aspectos:

-Cambios na adolescencia.

-Como falar cos adolescentes para que nos escoiten?

-Como resolver conflitos que se producen habitualmente no contexto familiar?

Posto que a implicación na educación nestas idades é un tema esencial para toda a comunidade educativa, e con ánimo de mellorar a formación e coñecementos sobre aspectos relevantes na educación das rapazas e rapaces destas idades, convidamos a todas as familias do noso alumnado!

PROBA ACCESO A CICLOS MEDIOS 2019

Resume da información básica no ficheiro adxunto:

Calendario (das de inscrición, día do exame ...)

Onde atopar toda a información?

Exames de anos anteriores

Proba de Acceso a Ciclos Superiores

Premios extraordinarios ESO 2018

Premios extraordinarios ESO 2018: Orde do 26 de abril de 2018

HACKATHON EpdLab

Premios Extraordinarios BAC 2018

ACTIVIDADES PARA REALIZAR NO VERÁN: CAMPUS CIENTÍFICOS!!!

EDUGAL 2018

EDUGAL Feira de Educación en Pontevedra os días 7,8 e 9 de marzo