Radio Colmeiro

O EDLG entrevista ao propietario da Ferretería Valiño

O EDLG entrevista a Miguel, propietario de Carnicería Cuiña

Isidro Gil e Irene Míguez entrevistan a Miguel, propietario da Carnicería Cuíña onde o normal é comprar chourizos ou costeletas, como se dixo toda a vida, calidade e compromiso coa lingua.

O EDL entrevista ao comercio de Silleda que usa o galego: comezamos con Carmiña Moda

Un novo programa de Rock in Radio para Radio Colmeiro, desta volta adicado a Astarot

Entrevista en Radio Burela a alumna Valeria Espinal pola Radio Colmeiro

En Radio Burela o alumnado do IES Perdouro ten un programa semanal, o Proxecto Neo. Este mércores entrevistaron a Valeria Espinal, alumna de 1º de bacharelato, para falar da Radio Colmeiro.

Primeiro programa de Estuda Repunate para Radio Colmeiro

Primeiro programa de Rock in Radio adicado ao grupo Kastomä

Primeiro programa de A Nota do Colmeiro para Radio Colmeiro

Primeiro programa de Radio Colmeiro, As Novas!

Está a piques de nacer RADIO COLMEIRO

Está piques de nacer Radio Colmeiro, unha radio online do alumnado do centro iniciativa do ENDL. Xa temos os medios técnicos preparados e estamos a preparar programas. Queres crear un programa de radio semanal de 20 minutos? Fala con Xose Rodríguez ou Alejandro Caeiro. Imos poñer unha caixa de correo para suxestións, peticións...