FP Dual no IES Perdouro: estuda cobrando e remata con un posto de traballo

O IES Perdouro ofréceche a posibilidade de estudar un ciclo formativo:

• Con seis meses de formación en empresa
  • Cobrando unha remuneración
  • De alta na Seguridade Social
  • Obtendo un contrato de traballo ao finalizar
  • Sen requisitos de idade

Aberta a matrícula directa ata o día 31 de xullo en prazas vacantes liberadas. Consulta a información sobre prazas liberadas na web de FP.

Bolsas do Ministerio de Educación 2019-2020

Está aberto o prazo de solicitude das bolsas de estudos (becas) do Ministerio de Educación. En concreto, o noso alumnado poderá solicitar as seguintes axudas:

Fondo Libros: listaxe provisional de admitidos 2019/2020

Publicadas as listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO de libros de texto:

Reclamacións contra as listaxes provisionais: venres 12 e luns 15 de xullo.

Listado de libros de texto para o curso 2019-2020

Nas ligazóns que figuran máis abaixo podes consultar as listaxes de libros de texto (en papel) e material didáctico impreso para o curso 2019-2020.

Vídeo Promocional IES Perdouro

Oferta Educativa 2019-2020

Admisión Ciclos: Matrícula DIRECTA en prazas vacantes liberadas ata o 31 de xullo

Publicadas as listaxes de ciclos con prazas vacantes liberadas e aberta a matrícula directa ata o 31 de xullo.

Se non che foi adxudicada unha praza ou non a solicitache previamente, podes matricularte de maneira directa nas prazas vacantes (nº limitado). A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación que se indica máis abaixo.

Consulta a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro agora tamén en modalidade Dual

Admisión Ciclos: prazo de MATRÍCULA do 16 ao 23 de xullo ás 13h

O próximo martes 16 de xullo publicarase a listaxe da primeira adxudicación de prazas de ciclos formativos para o curso 2019-20 (alumnado que accede ao 1º curso do ciclo ou repite 1º curso).

Se che é adxudicada unha praza debes matricularte ou renunciar á mesma (prazo do 16 ata o 23 de xullo ás 13 horas)

Se non che foi adxudicada unha praza, tamén podes matricularte directamente nas prazas vacantes liberadas (nº limitado). Neste caso a matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso. As listaxes de prazas liberadas publicaranse a partir do día 16 de xullo.

Acto de recoñecemento ao mellor alumnado 2019 USC

4 alumnos do IES Perdouro de Burela recoñecidos entre os mellores expedientes académicos nas probas de acceso á universidade de Galicia.

Antón Mazaira López, Teresa Crego Deán, Angel Cayón Fernández e María Basanta Rañón,  foron os 4 alumnos de 2º de Bacharelato do IES Perdouro de Burela que superaron a media dun nove nas probas de acceso á universidade deste ano. Os futuros universitarios recolleron nun acto celebrado en Santiago o pasado 4 de xullo o diploma acreditativo do froito do seu esforzo nos estudos.
Mediante este acto de recoñecemento a Universidade de Santiago felicitou aqueles estudantes galegos que acadaron a puntuación de 9 ou máis entre o Bacharelato e a fase xeral da proba de Avaliación de Bacharelato para o Acceso á Universidade (ABAU).
Entre os 719 estudantes pertencentes a 212 centros de toda Galicia (258 rapaces e 461 rapazas), 4 son do IES Perdouro de Burela!!!!!

O director do centro, Santiago Pérez, comprácese deste recoñecemento ao que se suma toda a comunidade educativa e atribuíu este éxito o esforzo do alumnado ao longo destes últimos dous anos e do bo facer do profesorado do centro.

Parabéns rapaces!!!!

Nota de prensa USC

Recoñecemento ao mellor alumnado 2019

Antón Mazaira López, Teresa Crego Deán, Angel Cayón Fernández e María Basanta Rañón, recibirán o premio ao seu esforzo nun acto que terá lugar mañá, día 4, no Palacio de Congreso de Santiago de Compostela, ás 18h.

Parabéns rapaces!!!!

Nova sección de literatura africana na biblioteca

A Presidencia da República de Cabo Verde acaba de enviarnos un lote de libros. Antes mesmo de que a profesora Karina Parga supervise o rexistro e a localización definitiva, os libros xa comezaron a facer novas amizades.

Recital poético Especial Paco Rivas

O pasado luns 17 de maio tivo lugar no auditorio da Casa da Cultura de Burela un acto poético adicado á poesía de Paco Rivas.

Paco Rivas vive moi preto de Burela, na parroquia de Nois, no concello de Foz. El é poeta, pero tamén narrador, lexicógrafo, docente, locutor...

A nosa profesora Miruca Parga contounos que o escoitara en varias presentacións dos seus libros, pero que foi na Feira do Libro de Foz, cando comprou a escolma que logo nós lemos. ... seguir lendo a crónica de Saray Barro e Alejandro Fernaández de 2º de ESO no blogue de perdourando.