Reunión familias_titores

Con motivo do inicio do novo curso escolar 2016-2017 convocamos ás familias a unha reunión co titor/a do seu fillo/a co obxecto de informarlles de aspectos relacionados co funcionamento do centro que estimamos deben coñecer.

LUNS 03 DE OUTUBRO ÁS 18H

Bolsas e axudas do MECD 16-17

Becas generales 2016-2017

Bolsas e axudas a alumnos de niveis postobligatorios:

Prazo para alumnos de Bacharelato, Ciclos Formativos e FP Básica: ata o 3 de outubro

Bolsas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo:

Prazo aberto ata o 29 de setembro.

Carteis Letras Galegas 2016 - Manuel María

O alumnado de 1º de Bach. de TIC elaborou a súa cartelería anual adicada ao persoeiro homenaxeado das Letras Galegas. Se queres coñecer quen foi Manuel María, autor chairego conmemorado para celebrar as Letras Galegas 2016, non deixes de botarlle unha ollada a este traballo.

Novo nº de teléfono do IES Perdouro

O Conselleiro de Cultura e Educación visita o IES Perdouro

O conselleiro de Educación, Román Rodríguez, visitou as instalacións do IES Perdouro asi como a nova ampliación do centro educativo para responder ás necesidades da FP básica.

Educación licitou en xuño a obra do novo edificio, anunciando un orzamento de 420.000 euros, para edificar 344 metros cuadrados. Finalmente a actuación, cuxo importe final de adxudicación foi de 353.916 euros, responde así mesmo á demanda de novos espazos a raíz da implantación da FP Básica. En concreto, instalouse un taller da familia profesional de Fabricación Mecánica no lugar onde antes estaban as aulas de electrónica e tecnoloxía, que pasaron a localizarse no novo volume de planta baixa. O semisoto deste novo volume queda agora como un espazo diáfano, que nun futuro podería utilizarse como aulas e almacén, en función das necesidades. (Foto: Pepa Losada)

Ver nota de prensa no portal educativo da Xunta: aquí.

ANÁLISE AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2014

Na avaliación das competencias realizada ao alumnado de 2º da ESO no curso 2013-2014 o IES Perdouro superou a media do grupo ISEC (Índice Socio Económico) de referencia nos resultados acadados para as competencias avaliadas.

Competencia

Media ISEC

Media galega

IES Perdouro

Diferenza

Lingüistica

491

531

40

490

C. I.Medio Físico

494

523

29

O noso alumnado destaca nas tres competencias (lingüística, matemática e no coñecemento e na interacción co mundo físico) estando por enriba da media xeral galega.

Informe avaliación de diagnóstico 13-14 IES Perdouro

Análise avaliación de diagnóstico 2012

Na avaliación das competencias realizada ao alumnado de 2º da ESO no curso 2011-2012 o IES Perdouro superou a media do grupo ISEC (Índice Socio Económico) de referencia nos resultados acadados para as competencias avaliadas.

Na competencia matemática e lingüística tamén está por enriba da media xeral galega. Parabéns para toda a comunidade educativa do noso centro por estes máis que satisfactorios resultados.

Máis información