Matrícula DIRECTA en prazas vacantes liberadas de ciclos formativos

Matrícula directa en prazas vacantes liberadas:

(A partir do martes 26 ata as 13:00 h do venres 29)

Se non che foi adxudicada unha praza tamén podes matricularte directamente nas prazas vacantes (nº limitado) ata o día 29 de setembro. A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación indicada máis abaixo.

Consulta a listaxe de ciclos con prazas vacantes liberadas.

Alumnado con praza adxudicada en CF: prazo de matrícula ou renuncia do 20 ao 22 de setembro

Listaxes de alumnado con praza adxudicada no IES Perdouro:

Con data 20/09/2017 publícouse a segunda adxudicación extraordinaria:

Alumnado con praza adxudicada nos ciclos formativos de grao medio

Alumnado con praza adxudicada nos ciclos formativos de grao superior

Publicación da Consellería de Cultura e Educación na web de F.P.

Matrícula do alumnado con praza adxudicada:

Listaxe de alumnado admitido en FP Básica

Listaxe de alumnado admitido para o ciclo de FP Básica de Fabricación e Montaxe

Período de reclamacións: días 14 e 15 de setembro

Matrícula:

Calendario escolar 2017/2018

Calendario escolar oficial publicado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria: Calendario escolar 2017/2018

O claustro de profesorado do IES Perdouro acordou propoñer como día non lectivo de centro o 30 de abril de 2018 (pendente de autorización pola Xefatura Territorial de Educación)

AbalarMóbil, a aplicación que lle permite consultar a información académica dos seus fillos no seu teléfono móbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Premio Acción Maxistral - Estamos entre os finalistas galegos

Premio Acción MaxistralEstamos entre os 10 finalistas galegos dos Premios Acción Maxistral convocado pola FAD, a Comisión Nacional Española de Cooperación coa UNESCO e BBVA.

O noso proxecto "Modelo Burela de interculturalidade" é un dos 80 finalistas autonómicos do Premio á Acción Maxistral 2017.

A principios de setembro coñeceremos os finalistas nacionais do Premio á Acción Maxistral 2017.

Nota de prensa.

O proxecto EDIXGAL implántase no IES Perdouro para o curso 2017-2018 en 1º e 2º de ESO

O IES Perdouro foi admitido para participar no proxecto EDIXGAL a partir do curso 2017-2018. Parabéns para a nosa comunidade educativa

O proxecto EDIXGAL consiste, en poucas palabras, en proporcionar aos alumnos e alumnas un ordenador portátil (novos dispositivos convertibles de 12 pulgadas que funcionan como ordenador ou como tablet) que terán ao seu dispor as 24 horas do día para traballar con recursos dixitais gratuitos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.) utilizando metodoloxías activas, mais apropiadas para formarse nas competencias e habilidades que se requiren para desenvolverse no século XXI.