Presentación do curso 2018-2019

Os días 18 e 19 de setembro recibiremos ao alumnado para presentar o novo curso académico 2018/2019. Haberá unha pequena charla de benvida na biblioteca do centro e, de seguido, cada grupo acudirá á súa aula co seu titor ou titora, donde continuará a presentación máis polo miudo.

A continuación indicamos as datas e horas para os diferentes grupos:

School : Teacher Explaining Something to Students

Martes 18 de setembro

• 10:00h - 3º de ESO
  • 10:30h - 4º de ESO
  • 11:00h - 1°de BAC
  • 11:30h - 2° de BAC
  • 12:00h - 2º de ESO
  • 12:30h - 1º de ESO

Mércores 19 de setembro

• 10:00h - Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior: 1º Curso
  • 11:00h - Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior: 2º Curso
  • 12:00h - FP Básica, 1º e 2º curso

As clases empezarán o día seguinte da presentación do curso con toda normalidade.

Entrega dos libros de texto :

Martes 18 e Mércores 19 de setembro:  16h-19h *

Bolsas do Ministerio de Educación

Está aberto o prazo de solicitude das bolsas de estudos (becas) do Ministerio de Educación. En concreto, o noso alumnado poderá solicitar as seguintes axudas:

Bolsas xerais para estudos postobrigatorios non universitarios: prazo do 17 de agosto ao 1 de outubro

Para realizar estudos de:

• Formación Profesional Básica
  • Formación Profesional de Grao Medio e de Grao Superior
  • Bacharelato

Bolsas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo: prazo do 15 de agosto ao 27 de setembro

Todo o alumnado con necesidade específica de apoio educativo que curse estudos de ESO, Bacharelato ou Formación Profesional (básica, de grao medio ou superior)

As solicitudes deberán realizarse online, a través da sede electrónica do Ministerio

Fondo Libros: Publicada a listaxe definitiva de admitidos

Publicada a listaxe definitiva do FONDO SOLIDARIO de libros de texto.

A entrega de libros de texto do fondo solidario ao alumnado será:

Martes 18 e Mércores 19 de setembro de 16h-19h *

Listaxe de alumnado admitido en FP Básica (2018/2019)

Listaxe do alumnado admitido para o ciclo de FP Básica de Fabricación e Montaxe

Período de reclamacións: días 13 e 14 de setembro

Matrícula:

Admisión a Ciclos Formativos: do 3 ao 11 de setembro

Se desexas obter praza nun ciclo formativo de formación profesional para o curso 2018/2019, debes presentar a túa solicitude durante o período extraordinario, desde o día 3 ao 11 de setembro (ás 13h).

Consulta a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro, que en resumo é a seguinte:

Proxecto E-Dixgal: Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento

Co fin de mellorar a calidade e a dispoñibilidade dos servizos e a infraestrutura tecnolóxica a disposición dos diferentes colectivos que forman a comunidade educativa pertencente á rede de Centros E-Dixgal, desde este luns 3 de setembro está operativo o Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento.

Calendario escolar 2018/2019

Calendario escolar oficial publicado pola Consellería de Cultura e Educación:

Calendario escolar 2018/19

Fondo Libros: Publicada a listaxe provisional de admitidos

Publicadas as listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO de libros de texto.

As persoas interesadas poderán reclamar ás listaxes provisionais o venres 13 e o luns 16 de xullo.

Proxecto EDIXGAL: segundo curso académico no IES Perdouro (2018-2019)

Finalizado o primeiro ano de implantación no noso centro, o proxecto EDIXGAL continuará aplicándose en 1º e 2º de ESO no curso académico 2018-2019. Se ben a Consellería de Cultura e Educación manifestou, nun principio, a intención de continuar estendendo o proxecto aos cursos máis altos, finalmente optou por mantelo cinguido a 1º e 2º de ESO, polo de agora, a cambio de dar entrada a un maior número de centros.

O proxecto EDIXGAL consiste, en poucas palabras, en proporcionar aos alumnos e alumnas un ordenador portátil (dispositivos convertibles de 12 pulgadas que funcionan como ordenador ou como tableta) que terán ao seu dispor as 24 horas do día para traballar con recursos dixitais gratuítos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.) utilizando metodoloxías activas, máis apropiadas para formarse nas competencias e habilidades que se requiren para desenvolverse na sociedade actual.

Proxecto Neo - Radio Educativa

Non deixes de escoitar o noso programa semanal radiado por Radio Burela.

Os mércores de 5 a 6 da tarde emitimos en directo.

Tamén podes escoitarnos cando e onde queiras na radio á carta.

Proxecto Neo

AbalarMóbil, a aplicación que lle permite consultar a información académica dos seus fillos no seu teléfono móbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.