Conmemoración do Día das Escritoras 2021

O luns 18 de outubro celebrouse o Día das Escritoras e alumnado de Literatura Galega do século XX e da actualidade (2º de Bacharelato) preparou un vídeo cunhas fermosas lecturas de autoras galegas que nos falan das idades da vida. Este traballo estivo coordinado pola súa profesora, Neves Cando.

Para acceder aos textos lidos, clica na seguinte selección realizada por Bibliotecas Escolares.

Moitas grazas e parabéns, rapaces!

Matrícula en módulos soltos de ciclos formativos (réxime de persoas adultas). Curso 2021/2022

Desde as 09:00 horas do día 5 de outubro ata as 13:00 horas do día 8 de outubro poderás matricularte nos ciclos formativos do IES Perdouro, nos módulos que desexes, polo réxime de persoas adultas (prazas vacantes do réxime ordinario).

Se estás interesado/a, acude á secretaría do centro educativo nos días sinalados para formalizar a túa matrícula.

Máis información

Para máis información contacta co IES Perdouro:

• Teléfono: 982 870 102
  • Correo electrónico: ies.perdouro@edu.xunta.es
  • Rúa do Instituto, s/n; 27880 Burela (Lugo)
  • GPS: 43.652140, -7.357292

Consulta a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro

Tamén podes visitar o portal de FP da Consellería de Cultura e Educación

Proxecto Neo

COMEZAMOS A UNDÉCIMA ETAPA

Non deixes de escoitar o noso programa semanal radiado por Radio Burela.
Os mércores de 5 a 6 da tarde emitimos en directo.

Tamén podes escoitarnos cando e onde queiras na radio á carta de de Proxecto Neo.

Protocolo Covid 21-22

Participamos na fase nacional da II Olimpíada Científica Xuvenil Española

A fase nacional da II Olímpiada Científica Xuvenil terá lugar en Oviedo do 1 ao 4 de setembro. Nela participan por parte do IES Perdouro, Raúl Cayón Fernández, Nerea Francos Cornide e Paula López Martínez, gañadores da fase autonómica galega. Van acompañados pola súa profesora Charo Fernández Suárez. Nesta ocasión participarán con outros 16 equipos nunha proba que constará das seguintes partes:

- test individual,

- problemas e cuestións para desenvolver tamén de xeito individual

- e probas experimentais en equipo.

Pódese consultar máis información en https://quintescience.es/ijso/fase-nacional-2021/

Desexámoslles moita sorte neste reto!!

Admisión ciclos. Matrícula DIRECTA en prazas liberadas: ampliado o prazo ata o 1 de outubro

Actualización: O prazo de matrícula en ciclos e módulos con prazas dispoñibles amplíase ata as 13:00 horas do 1 de outubro de 2021.

Matrícula directa en ciclos e módulos de formación profesional con prazas dispoñibles ata o día 1 de outubro ás 13:00 horas.

Se non che foi adxudicada unha praza ou non a solicitache previamente, podes matricularte de maneira directa nas prazas vacantes (nº limitado). A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación que se indica máis abaixo.

Consulta a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro agora tamén en modalidade Dual

Documentación a achegar para a matrícula en prazas liberadas:

FP Dual no IES Perdouro: estuda cobrando e remata con un posto de traballo

O IES Perdouro ofréceche a posibilidade de estudar un ciclo formativo:

• Con seis meses de formación en empresa
  • Cobrando unha remuneración
  • De alta na Seguridade Social
  • Con unha maior probabilidade de obter un contrato de traballo ao finalizar
  • Sen requisitos de idade

Prazo de solicitude do 25 de xuño ao 5 de xullo (ata as 13 horas). Consulta a información sobre admisión en ciclos formativos no portal de FP.

Por 365 días de respecto e igualdade no IES Perdouro

A discriminación das mulleres e a violencia de xénero, lonxe de seren un fenómeno novo, son un problema arraigado nas distintas sociedades desde hai moito tempo. Porén, o recoñecemento da discriminación sexista e da violencia de xénero como problema social así como a súa visibilización si que son recentes. Ata non hai moito, considerábanse unha cuestión circunscrita ao ámbito privado, sendo un tema silenciado e normalizado pola sociedade como parte das relacións entre homes e mulleres.

Desde o IES Perdouro cremos que resulta necesario impulsar accións dentro do ámbito educativo que permitan facer visible a violencia machista, de forma que os alumnos e alumnas se volvan conscientes da súa extrema gravidade e aprendan a construír formas de relación positivas, a través das cales mulleres e homes participen de igualdade de condicións en todos os ámbitos da vida. É por esta razón que no presente curso académico 2020/2021 decidimos participar no programa “Por 365 días de respecto e igualdade” do Plan Proxecta cun proxecto titulado “Contra a violencia de xénero, igualdade”. Para difundir as nosas accións, abrimos o Blog https://perdourorespectoeigualdade.blogspot.com/, onde poderedes ver todos os traballos feitos polos alumnos e alumnas. Esperamos que vos guste!

Con vós e por vós ...

Se non carga a presentación, podedes ir directamente a seguinte ligazón. AQUÍ

Vídeo Promocional IES Perdouro

Pictogramas e Fala signada

Pictotraductor

SISTEMA BIMODAL:

O Programa de Comunicación Total de Fala Signada de Benson Schaeffer engloba o conxunto de outros dous términos: Fala signada e Comunicación Simultánea. Este último fai referencia ao emprego por parte das persoas do entorno do usuario, de dous códigos utilizados simultáneamente: o código oral ou fala e o código signado ou signos.

Fala signada refírese á produción por parte do usuario de fala e signos en forma simultánea.

Podedes descargar:

AbalarMóbil, a aplicación que lle permite consultar a información académica dos seus fillos no seu teléfono móbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.