Admisión ESO e Bacharelato 2020/2021: publicadas as listaxes definitivas

Alumnado admitido:

As listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido están publicadas nos tabolerios de anuncios do centro educativo. As persoas solicitantes tamén poden consultar en Secretaría o detalle da puntuación recibida no baremo.

Admisión a 1º curso de ESO: resultaron admitidos os 20 alumnos/as solicitantes que figuraban na listaxe provisional.

Ciclos Formativos de Formación Profesional

A oferta de formación profesional no IES Perdouro componse de seis ciclos formativos distribuidos entre catro familias profesionais: un de grao superior, catro de grao medio e un de grao básico. A continuación ofrecemos información detallada de cada un deles.

FP Dual no IES Perdouro: estuda cobrando e remata con un posto de traballo

O IES Perdouro ofréceche a posibilidade de estudar un ciclo formativo:

• Con seis meses de formación en empresa
  • Cobrando unha remuneración
  • De alta na Seguridade Social
  • Con unha maior probabilidade de obter un contrato de traballo ao finalizar
  • Sen requisitos de idade

Prazo de solicitude do 25 de xuño ao 8 de xullo (ata as 13 horas). Consulta a información sobre admisión en ciclos formativos no portal de FP.

Maratón de ortografía

Aquí tedes os resultados do Maratón de ortografía organizado polo Departamento de Lingua castelá na semana do 9 ao 12 de xuño.
Foi unha dura competición e moi disputada entre o alumnado de 1º e 3º ESO. En hora boa a todos os participantes que souberon visualizar a meta sen desistir e parabéns aos premiados!

Instrucións para a devolución de libros de texto e ordenadores

Durante os días 25, 26 e 29 de xuño e 1 de xullo recolleremos os libros de texto e outros materiais prestados ao alumnado:

• Libros de texto do Fondo Solidario
  • Ordenadores Edixgal (2º de ESO)
  • Ordenadores e kits de conexión prestados polo IES Perdouro durante a alarma sanitaria por Covid-19

Nestas Instrucións para a devolución de libros de texto e ordenadores especifícase que materiais hai que devolver e en que datas e horas.

Aberta a contratación da nova cafetería do IES Perdouro

Informamos que está aberto o prazo para a solicitude de concesión da cafetería do centro educativo IES Perdouro. A concesión do servizo inclúe a xestión e explotación do servizo da cafetería durante os cursos 2020/21 e 2021/22.

Prazo de presentación de solicitudes

Ata o día 23 de xuño ás 14 horas.

Representamos obras de arte

Este curso, ao alumnado de 3º da ESO tocounos estudar a arte do Renacemento e do Barroco pola vía telemática. Como complemento, levamos a cabo unha actividade que tiña como obxectivo familiarizarse con obras de arte destes dous períodos. Nesta actividade, os alumnos e alumnas participantes debían sacarse fotos representando distintas obras de arte. Para isto, cada un deles tivo que buscar unha obra axeitada e logo usar a súa creatividade para representala. E quedáronlles ben chulas! Finalmente, realizamos a montaxe dun vídeo con todas estas imaxes.

Cooperamos con Cruz Vermellla para paliar os efectos da emerxencia social

No marco do noso proxecto educativo de cooperación Na casa de papel, colaboramos con Cruz Vermella Burela. Fixemos chegar ás avoas e aos avós unhas cartas de ánimo redactadas polo noso alumnado de 4° ESO para paliar os efectos do confinamento causados pola pandemia.

Unha e mil veces grazas

No marco do noso proxecto educativo de cooperación Na casa de papel, o alumnado de 4º de ESO fixo un vídeo colaborativo para dar as grazas mil e unha veces aos colectivos máis afectados pola alarma sanitaria.

As gravacións foron feitas durante o confinamento debido á Covid 19. A edición final deste vídeo foi rematada aínda estes días. Trátase dun xesto desinteresado para recoñecer o esforzo e traballo de todxs nesta pandemia e para demostrar  tamén que a responsabilidade individual redunda no ben de todxs.

Atención á comunidade educativa durante o período de alarma sanitaria

Desde o día 25 de maio atenderemos ao público polos seguintes medios:

• Atención presencial: o centro estará aberto de 09:00 a 14:00 horas.
  • Atención telefónica: 982 870102, de 09:00 a 14:00 e de 16:00 a 19:00 h.
  • Por correo electrónico: ies.perdouro@edu.xunta.gal

Retorno voluntario ás aulas do alumnado de 2º de BAC e 2º de CF

O luns, día 25 de maio, está previsto o reinicio da actividade lectiva presencial no curso 2019/2020, segundo establece a Resolución, do 22-05-2020, da Consellería e Educación.

Retórnase á actividade lectiva presencial, con carácter voluntario para o alumnado de segundo curso de Bacharelato e para os segundos cursos de Formación Profesional de grao Superior e de grao Medio. O alumnado destes cursos que decida non vir ao instituto, así como o alumnado dos restantes cursos e ensinanzas, continuará recibindo atención educativa de forma telemática.

O último día da actividade lectiva presencial será o 19 de xuño.

É fundamental que tanto o alumnado como as súas familias presten especial atención ás medidas de prevención e hixiene recollidas no Anexo da Resolución do 22-05-2020 (páxina 10 e seguintes) e que resumimos neste documento.