Matrícula en CUALE: B1 de portugués

Se queres conseguir o nivel B1 de lingua portuguesa e xa cursaches 4º ESO, matricúlate en CUALE.

Tes ata o 15 de setembro de prazo.

Se es alumna/o do IES Perdouro, só tes que traer 2 fotografías tamaño carné.

Se es alumna/o doutro centro, tes que traer:

- as 2 fotos tamaño carné,
- fotocopia do DNI e
- certificación académica dos estudos realizados.

Podes cubrir o formulario de matrícula na secretaría do IES Perdouro ou descargar o impreso.

Admisión ciclos. Matrícula DIRECTA en prazas liberadas: ampliado o prazo ata o 1 de outubro

Actualización: O prazo de matrícula en ciclos e módulos con prazas dispoñibles amplíase ata as 13:00 horas do 1 de outubro de 2021.

Matrícula directa en ciclos e módulos de formación profesional con prazas dispoñibles ata o día 1 de outubro ás 13:00 horas.

Se non che foi adxudicada unha praza ou non a solicitache previamente, podes matricularte de maneira directa nas prazas vacantes (nº limitado). A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación que se indica máis abaixo.

Consulta a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro agora tamén en modalidade Dual

Documentación a achegar para a matrícula en prazas liberadas:

Protocolo Covid 21-22

Participamos na fase nacional da II Olimpíada Científica Xuvenil Española

A fase nacional da II Olímpiada Científica Xuvenil terá lugar en Oviedo do 1 ao 4 de setembro. Nela participan por parte do IES Perdouro, Raúl Cayón Fernández, Nerea Francos Cornide e Paula López Martínez, gañadores da fase autonómica galega. Van acompañados pola súa profesora Charo Fernández Suárez. Nesta ocasión participarán con outros 16 equipos nunha proba que constará das seguintes partes:

- test individual,

- problemas e cuestións para desenvolver tamén de xeito individual

- e probas experimentais en equipo.

Pódese consultar máis información en https://quintescience.es/ijso/fase-nacional-2021/

Desexámoslles moita sorte neste reto!!

FP Dual no IES Perdouro: estuda cobrando e remata con un posto de traballo

O IES Perdouro ofréceche a posibilidade de estudar un ciclo formativo:

• Con seis meses de formación en empresa
  • Cobrando unha remuneración
  • De alta na Seguridade Social
  • Con unha maior probabilidade de obter un contrato de traballo ao finalizar
  • Sen requisitos de idade

Prazo de solicitude do 25 de xuño ao 5 de xullo (ata as 13 horas). Consulta a información sobre admisión en ciclos formativos no portal de FP.

Por 365 días de respecto e igualdade no IES Perdouro

A discriminación das mulleres e a violencia de xénero, lonxe de seren un fenómeno novo, son un problema arraigado nas distintas sociedades desde hai moito tempo. Porén, o recoñecemento da discriminación sexista e da violencia de xénero como problema social así como a súa visibilización si que son recentes. Ata non hai moito, considerábanse unha cuestión circunscrita ao ámbito privado, sendo un tema silenciado e normalizado pola sociedade como parte das relacións entre homes e mulleres.

Desde o IES Perdouro cremos que resulta necesario impulsar accións dentro do ámbito educativo que permitan facer visible a violencia machista, de forma que os alumnos e alumnas se volvan conscientes da súa extrema gravidade e aprendan a construír formas de relación positivas, a través das cales mulleres e homes participen de igualdade de condicións en todos os ámbitos da vida. É por esta razón que no presente curso académico 2020/2021 decidimos participar no programa “Por 365 días de respecto e igualdade” do Plan Proxecta cun proxecto titulado “Contra a violencia de xénero, igualdade”. Para difundir as nosas accións, abrimos o Blog https://perdourorespectoeigualdade.blogspot.com/, onde poderedes ver todos os traballos feitos polos alumnos e alumnas. Esperamos que vos guste!

Proxecto Neo

Non deixes de escoitar o noso programa semanal radiado por Radio Burela.
Os mércores de 5 a 6 da tarde emitimos en directo.
Tamén podes escoitarnos cando e onde queiras na radio á carta.

Proxecto Neo
  •  COMEZAMOS A NOVENA ETAPA

Con vós e por vós ...

Se non carga a presentación, podedes ir directamente a seguinte ligazón. AQUÍ

Vídeo Promocional IES Perdouro

Pictogramas e Fala signada

Pictotraductor

SISTEMA BIMODAL:

O Programa de Comunicación Total de Fala Signada de Benson Schaeffer engloba o conxunto de outros dous términos: Fala signada e Comunicación Simultánea. Este último fai referencia ao emprego por parte das persoas do entorno do usuario, de dous códigos utilizados simultáneamente: o código oral ou fala e o código signado ou signos.

Fala signada refírese á produción por parte do usuario de fala e signos en forma simultánea.

Podedes descargar:

AbalarMóbil, a aplicación que lle permite consultar a información académica dos seus fillos no seu teléfono móbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.