Reunións de titoría con pais e nais o luns día 7 ás 18:00 h.

Estimadas familias:

Práceme convocalos á reunión co titor/a do seu fillo/a, que terá lugar o próximo luns día 7 de outubro ás 18 horas.

Bolsas do Ministerio de Educación 2019-2020

Está aberto o prazo de solicitude das bolsas de estudos (becas) do Ministerio de Educación. En concreto, o noso alumnado poderá solicitar as seguintes axudas:

Listaxe de alumnado admitido en FP Básica (2019/2020)

Listaxe do alumnado admitido para o ciclo de FP Básica de Fabricación e Montaxe

Período de reclamacións: días 16 e 17 de setembro

Matrícula:

Ciclo Superior de Administración e Finanzas: Matrícula DIRECTA ata o 27 de setembro

As prazas vacantes do noso ciclo superior de Administración e Finanzas están liberadas, polo que se abre un prazo de matrícula directa ata o día 27 de setembro ás 13:00 horas.

A matrícula realizarase por orde de chegada ata esgotar as prazas, coa única condición de acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación que se indica máis abaixo.

Podes obter máis información sobre ciclos liberados no portal de FP da Consellería de Educación.

Admisión a Ciclos Formativos de Grao Medio

Se desexas obter praza nun ciclo formativo de grao medio para o curso 2019/2020, debes presentar a túa solicitude durante o período extraordinario, desde o día 2 ao 10 de setembro (ás 13h). No portal de FP da Consellería de Educación podes consultar a información xeral sobre o proceso de admisión.

Infórmate sobre a oferta de ciclos formativos de grao medio do IES Perdouro, que en resumo é a seguinte: Instalacións de telecomunicacións, Mecanizado, Peiteado e cosmética capilar, Xestión administrativa.

FP Dual. Agora tamén podes cursar calquera dos ciclos de grao medio do IES Perdouro en modalidade Dual (polo réxime ordinario):

Matrícula ESO e Bacharelato para o curso 2019-2020 (Setembro)

Prazo para a solicitude de matrícula de ESO e Bacharelato en setembro: ata o martes día 10.

Aínda que o prazo oficial remata o día 10, rogamos a todo o alumnado que, salvo causa que o impida e ao efecto de facilitar a correcta organización do curso académico, presente a súa solicitude de matrícula con anterioridade ás 13:30 horas do luns día 9.

A continuación poden obter máis información e descargar os formularios de matrícula:

Admisión e matrícula en FP Básica

A continuación ofrecemos a información necesaria para acceder e/ou matricularse nun ciclo de Formación Profesional Básica. A organización do artigo é a seguinte:

1 Alumnado que accede por 1ª vez
2 Alumnado que debe repetir 1º curso
3 Alumnado que se matricula en 2º curso (promocionado ou repetidor)
4 Máis información

Tamén pode ser útil este calendario de admisión e matrícula

Admisión Ciclos: Matrícula DIRECTA en prazas vacantes liberadas ata o 31 de xullo

Publicadas as listaxes de ciclos con prazas vacantes liberadas e aberta a matrícula directa ata o 31 de xullo.

Se non che foi adxudicada unha praza ou non a solicitache previamente, podes matricularte de maneira directa nas prazas vacantes (nº limitado). A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación que se indica máis abaixo.

Consulta a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro agora tamén en modalidade Dual

Admisión Ciclos: prazo de MATRÍCULA do 16 ao 23 de xullo ás 13h

O próximo martes 16 de xullo publicarase a listaxe da primeira adxudicación de prazas de ciclos formativos para o curso 2019-20 (alumnado que accede ao 1º curso do ciclo ou repite 1º curso).

Se che é adxudicada unha praza debes matricularte ou renunciar á mesma (prazo do 16 ata o 23 de xullo ás 13 horas)

Se non che foi adxudicada unha praza, tamén podes matricularte directamente nas prazas vacantes liberadas (nº limitado). Neste caso a matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso. As listaxes de prazas liberadas publicaranse a partir do día 16 de xullo.

Fondo Libros: listaxe provisional de admitidos 2019/2020

Publicadas as listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO de libros de texto:

• Listaxe provisional de admitidos
  • Listaxe provisional de exluídos

Reclamacións contra as listaxes provisionais: venres 12 e luns 15 de xullo.

Listado de libros de texto para o curso 2019-2020

Nas ligazóns que figuran máis abaixo podes consultar as listaxes de libros de texto (en papel) e material didáctico impreso para o curso 2019-2020.

Convocatoria de ingreso escala de oficiais, suboficiais e escala oficial do corpo militar de sanidade, especialidade Medicina

O Ministerio de Defensa convoca o proceso selectivo para o ingreso nos diferentes corpos e escalas das Forzas Armadas. A convocatoria é de interese para o alumnado que finalice o bacharelato (para convocatoria de suboficiais) ou superen a ABAU (para convocatorias de oficiais).

Foron convocadas un total de 660 prazas para ingreso directo, repartidas da seguinte maneira:

Actividade "A MIÑA FILLA/ALUMNA SOFRE VIOLENCIA? Punto de encontro familias e profesorado"

Dende o IES Perdouro, en colaboración co Programa CATUXA de sensibilización sobre a violencia de xénero e a igualdade entre mulleres e homes dos IES públicos da Mariña Lucense, convidamos a familias e profesorado de todos os cursos de Primaria, ESO e Bacharelato a participar na seguinte actividade:

(clic para ampliar)

A MIÑA FILLA/ALUMNA SOFRE VIOLENCIA?
Punto de encontro familias e profesorado

Mércores 15 de maio de 2019 / 18.30 h - 20.30 h
IES Perdouro (Burela)

INSCRICIÓNS:

· programacatuxa@gmail.com
· Teléfono:  604067520
Indicando:
· Nome e apelidos
· IES de referencia
· Familiar ou docente
· Teléfono e e-mail de contacto