Novas

Admisión Ciclos: Matrícula DIRECTA en prazas vacantes liberadas ata o 31 de xullo

Publicadas as listaxes de ciclos con prazas vacantes liberadas e aberta a matrícula directa ata o 31 de xullo.

Se non che foi adxudicada unha praza ou non a solicitache previamente, podes matricularte de maneira directa nas prazas vacantes (nº limitado). A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación que se indica máis abaixo.

Consulta a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro agora tamén en modalidade Dual

Admisión Ciclos: prazo de MATRÍCULA do 16 ao 23 de xullo ás 13h

O próximo martes 16 de xullo publicarase a listaxe da primeira adxudicación de prazas de ciclos formativos para o curso 2019-20 (alumnado que accede ao 1º curso do ciclo ou repite 1º curso).

Se che é adxudicada unha praza debes matricularte ou renunciar á mesma (prazo do 16 ata o 23 de xullo ás 13 horas)

Se non che foi adxudicada unha praza, tamén podes matricularte directamente nas prazas vacantes liberadas (nº limitado). Neste caso a matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso. As listaxes de prazas liberadas publicaranse a partir do día 16 de xullo.

Fondo Libros: listaxe provisional de admitidos 2019/2020

Publicadas as listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO de libros de texto:

Reclamacións contra as listaxes provisionais: venres 12 e luns 15 de xullo.

Listado de libros de texto para o curso 2019-2020

Nas ligazóns que figuran máis abaixo podes consultar as listaxes de libros de texto (en papel) e material didáctico impreso para o curso 2019-2020.

Convocatoria de ingreso escala de oficiais, suboficiais e escala oficial do corpo militar de sanidade, especialidade Medicina

O Ministerio de Defensa convoca o proceso selectivo para o ingreso nos diferentes corpos e escalas das Forzas Armadas. A convocatoria é de interese para o alumnado que finalice o bacharelato (para convocatoria de suboficiais) ou superen a ABAU (para convocatorias de oficiais).

Foron convocadas un total de 660 prazas para ingreso directo, repartidas da seguinte maneira:

Actividade "A MIÑA FILLA/ALUMNA SOFRE VIOLENCIA? Punto de encontro familias e profesorado"

Dende o IES Perdouro, en colaboración co Programa CATUXA de sensibilización sobre a violencia de xénero e a igualdade entre mulleres e homes dos IES públicos da Mariña Lucense, convidamos a familias e profesorado de todos os cursos de Primaria, ESO e Bacharelato a participar na seguinte actividade:

(clic para ampliar)

A MIÑA FILLA/ALUMNA SOFRE VIOLENCIA?
Punto de encontro familias e profesorado

Mércores 15 de maio de 2019 / 18.30 h - 20.30 h
IES Perdouro (Burela)

INSCRICIÓNS:

· programacatuxa@gmail.com
· Teléfono:  604067520
Indicando:
· Nome e apelidos
· IES de referencia
· Familiar ou docente
· Teléfono e e-mail de contacto

O IES Perdouro pon en marcha o Plan de Mellora do Éxito Escolar 2018/19 (Contratos-programa)

Vén de ser publicada a resolución dos contratos-programa 2018/2019, pola que a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional aproba por sexto ano consecutivo o Plan de Mellora do Éxito Escolar do noso centro, achegando nesta ocasión unha financiación de 4.900 euros.

No plan participan un total de 18 departamentos e equipos docentes do centro e desenvolve cinco actuacións das sete posibles, acadando a todo o alumnao de ESO e Bacharelato e boa parte do de Ciclos formativos e de FP Básica. A continuación detállanse as actuacións que se abordan:

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior. Próxima convocatoria 2019

Nos próximos días publicarase no DOG a Orde de convocatoria das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior para o ano 2019. Á espera desa publicación, xa podemos acceder ao borrador da Orde de convocatoria e tamén ao calendario de desenvolvemento.

Grao medio:

Proxecto E-Dixgal: Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento

Co fin de mellorar a calidade e a dispoñibilidade dos servizos e a infraestrutura tecnolóxica a disposición dos diferentes colectivos que forman a comunidade educativa pertencente á rede de Centros E-Dixgal, desde este luns 3 de setembro está operativo o Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento.

Proxecto EDIXGAL: segundo curso académico no IES Perdouro (2018-2019)

Finalizado o primeiro ano de implantación no noso centro, o proxecto EDIXGAL continuará aplicándose en 1º e 2º de ESO no curso académico 2018-2019. Se ben a Consellería de Cultura e Educación manifestou, nun principio, a intención de continuar estendendo o proxecto aos cursos máis altos, finalmente optou por mantelo cinguido a 1º e 2º de ESO, polo de agora, a cambio de dar entrada a un maior número de centros.

O proxecto EDIXGAL consiste, en poucas palabras, en proporcionar aos alumnos e alumnas un ordenador portátil (dispositivos convertibles de 12 pulgadas que funcionan como ordenador ou como tableta) que terán ao seu dispor as 24 horas do día para traballar con recursos dixitais gratuítos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.) utilizando metodoloxías activas, máis apropiadas para formarse nas competencias e habilidades que se requiren para desenvolverse na sociedade actual.

Reunións de titoría con pais e nais o luns día 8 ás 18:00 h.

Estimadas familias:

Práceme convocalos á reunión co titor/a do seu fillo/a, que terá lugar o próximo luns día 8 de outubro ás 18 horas.

Calendario escolar 2018/2019

Calendario escolar oficial publicado pola Consellería de Cultura e Educación:

Fondo Libros: Publicada a listaxe definitiva de admitidos

Publicada a listaxe definitiva do FONDO SOLIDARIO de libros de texto.

A entrega de libros de texto do fondo solidario ao alumnado será:

Martes 18 e Mércores 19 de setembro de 16h-19h *