Bolsas do Ministerio de Educación

Está aberto o prazo de solicitude das bolsas de estudos (becas) do Ministerio de Educación. En concreto, o noso alumnado poderá solicitar as seguintes axudas:

Matrícula ESO e Bacharelato para o curso 2018-2019 (Setembro)

Prazo para a solicitude de matrícula de ESO e Bacharelato en setembro: ata o venres, día 7.

Aínda que o prazo oficial remata o día 10, rogamos a todo o alumnado que, salvo causa que o impida e ao efecto de facilitar a correcta organización do curso académico, presente a súa solicitude de matrícula con anterioridade ás 13:30 horas do venres día 7.

A continuación poden obter máis información e descargar os formularios de matrícula:

Admisión a Ciclos Formativos: do 3 ao 11 de setembro

Se desexas obter praza nun ciclo formativo de formación profesional para o curso 2018/2019, debes presentar a túa solicitude durante o período extraordinario, desde o día 3 ao 11 de setembro (ás 13h).

Consulta a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro, que en resumo é a seguinte:

Proxecto E-Dixgal: Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento

Co fin de mellorar a calidade e a dispoñibilidade dos servizos e a infraestrutura tecnolóxica a disposición dos diferentes colectivos que forman a comunidade educativa pertencente á rede de Centros E-Dixgal, desde este luns 3 de setembro está operativo o Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento.

Calendario escolar 2018/2019

Calendario escolar oficial publicado pola Consellería de Cultura e Educación:

Calendario escolar 2018/19

Admisión Ciclos: Matrícula DIRECTA en prazas vacantes liberadas ata o 31 de xullo

A partir do 17 de xullo publicarase a listaxe de ciclos con prazas vacantes liberadas e abrirase o prazo de matrícula directa.

Se non che foi adxudicada unha praza ou non a solicitache previamente, podes matricularte de maneira directa nas prazas vacantes (nº limitado). A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación indicada máis abaixo.

Consulta a listaxe de ciclos con prazas vacantes liberadas.

Admisión Ciclos: PRAZO DE MATRÍCULA do 17 ao 24 de xullo

O próximo martes 17 de xullo publicarase a listaxe da primeira adxudicación de prazas de ciclos formativos para o curso 2018-19 (alumnado que accede ao 1º curso do ciclo ou repite 1º curso).

Se che é adxudicada unha praza debes matricularte ou renunciar á mesma (prazo do 17 ata o 24 de xullo ás 13 horas)

Se non che foi adxudicada unha praza, tamén podes matricularte directamente nas prazas vacantes liberadas (nº limitado). A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso. As listaxes de prazas liberadas publicaranse a partir do día 17 de xullo.

Fondo Libros: Publicada a listaxe provisional de admitidos

Publicadas as listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO de libros de texto.

As persoas interesadas poderán reclamar ás listaxes provisionais o venres 13 e o luns 16 de xullo.

Proxecto EDIXGAL: segundo curso académico no IES Perdouro (2018-2019)

Finalizado o primeiro ano de implantación no noso centro, o proxecto EDIXGAL continuará aplicándose en 1º e 2º de ESO no curso académico 2018-2019. Se ben a Consellería de Cultura e Educación manifestou, nun principio, a intención de continuar estendendo o proxecto aos cursos máis altos, finalmente optou por mantelo cinguido a 1º e 2º de ESO, polo de agora, a cambio de dar entrada a un maior número de centros.

O proxecto EDIXGAL consiste, en poucas palabras, en proporcionar aos alumnos e alumnas un ordenador portátil (dispositivos convertibles de 12 pulgadas que funcionan como ordenador ou como tableta) que terán ao seu dispor as 24 horas do día para traballar con recursos dixitais gratuítos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.) utilizando metodoloxías activas, máis apropiadas para formarse nas competencias e habilidades que se requiren para desenvolverse na sociedade actual.

Listado de libros de texto para o curso 2018-2019

Nas ligazóns que figuran máis abaixo podes consultar as listaxes de libros de texto (en papel) e material didáctico impreso para o curso 2018-2019.

Admisión a Ciclos Formativos: do 25 de xuño ao 3 de xullo

Se desexas obter praza nun ciclo formativo de formación profesional para o curso 2018/2019, debes presentar a túa solicitude durante o período ordinario, desde o día 25 de xuño ata as 13h do 3 de xullo (haberá un período extraordinario do 3 ao 11 de setembro).

• Ciclos medios: Instalacións de telecomunicacións, Mecanizado, Peiteados e cosmética capilar, Xestión administrativa
  • Ciclo superior: Administración e finanzas.

Campamentos de Verán 2018

A Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, oferta a programación de actividades da Campaña de Verán 2018.

As solicitudes poden tramitarse ata o 18 de maio de 2018.

Máis información na web de Xuventude e no DOG do 25 de abril de 2018.

VI Campus de Verán XuvenCiencia - Lugo 2018 - Cinco días de experiencias científicas e de ocio na Universidade

Un ano máis, a Universidade de Santiago de Compostela convoca o campus de verán XuvenCiencia de Lugo, no que 150 estudantes de ensino medio vivirán unha semana de experiencias inesquecibles.

O obxectivo do Campus de Verán é poñer ao alumnado en contacto directo coas diversas ramas das ciencias experimentais e sociais e da tecnoloxía, así como coa contorna universitaria.