Libros de Texto

Fondo Libros: Publicada a listaxe definitiva de admitidos (actualizada a data e instrucións de entrega)

Publicadas as listaxes definitivas do FONDO SOLIDARIO de libros de texto.

As listaxes de alumnado admitido e excluído están publicadas no taboleiro de anuncios interior do instituto. Tamén poden consultalas chamando por teléfono (982870102) ou accedendo a www.edu.xunta.es/fondolibros/ con certificado electrónico ou con Chave365.

Listado de libros de texto para o curso 2020-2021

Nas ligazóns que figuran máis abaixo podes consultar as listaxes de libros de texto (en papel) e material didáctico impreso para o curso 2020-2021.

Fondo Libros: listaxe provisional de admitidos 2020/2021

Publicadas as listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO de libros de texto.

As listaxes de alumnado admitido e excluído están publicadas no taboleiro de anuncios do instituto. Tamén poden consultalas chamando por teléfono (982870102) ou accedendo a www.edu.xunta.es/fondolibros/ con certificado electrónico ou con Chave365.

Reclamacións contra as listaxes provisionais: luns 13 e martes 14 de xullo.

Fondo Libros 19-20

Aviso para as familias dos actuais alumnos de -2º ESO, 2º PMAR, 3º ESO e 3º PMAR:

Todas deben presentar solicitude ao Fondo Solidario de Libros de Texto 19-20

Prazo ata o día 21 de xuño de 2019 - única convocatoria

Entrega dos libros de texto para o curso 2019-2020 segundo solicitude presentada a través do Fondo Libro exclusivamente

O centro publicará unha única listaxe provisional e unha única listaxe definitiva (Fondo Libro ESO), e respectará as datas :

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar 2019-2020

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

Prazo de presentación: do día 21 de maio ao día 21 de xuño de 2019 (este incluído)

Modelo de solicitude: Anexos I e II

Máis información:

Fondo Libros: Axudas libros de texto e material escolar

Procedemento ED330B na Sede Electrónica - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.