Taboleiro

Alerta de nivel LARANXA por refachos de vento durante o día 9 de novembro en Galicia

Estimadas familias:

A partir das 12 horas de mañá venres, día 9, hai declarada na comarca da Mariña unha alerta de nivel LARANXA por refachos de vento. Rógolles informen aos seus fillos da existencia da alerta e lles pidan que permanezan no exterior o menor tempo posible. Así mesmo, deben tomar precaucións durante as saídas para cambiar de clase ou para abandonar o centro ao final da xornada.

No centro educativo tamén adoptaremos medidas para minimizar o risco. En canto ás actividades no exterior, non temos ningunha viaxe ou saída programada para o día de mañá. Durante as horas de alerta tampouco haberá desprazamentos ata o pavillón de deportes.

Mensaxe da Consellería de Educación no seu portal web (reprodúcese parcialmente):

Eleccións ao Consello Escolar 2018: sorteo para a designación da Xunta Electoral

Sorteo para a designación dos membros da Xunta Electoral: martes día 6 de novembro, ás 11:15 horas, na antesala do despacho de Dirección.

De conformidade co establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos

Proxecto E-Dixgal: Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento

Co fin de mellorar a calidade e a dispoñibilidade dos servizos e a infraestrutura tecnolóxica a disposición dos diferentes colectivos que forman a comunidade educativa pertencente á rede de Centros E-Dixgal, desde este luns 3 de setembro está operativo o Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento.

Proxecto EDIXGAL: segundo curso académico no IES Perdouro (2018-2019)

Finalizado o primeiro ano de implantación no noso centro, o proxecto EDIXGAL continuará aplicándose en 1º e 2º de ESO no curso académico 2018-2019. Se ben a Consellería de Cultura e Educación manifestou, nun principio, a intención de continuar estendendo o proxecto aos cursos máis altos, finalmente optou por mantelo cinguido a 1º e 2º de ESO, polo de agora, a cambio de dar entrada a un maior número de centros.

O proxecto EDIXGAL consiste, en poucas palabras, en proporcionar aos alumnos e alumnas un ordenador portátil (dispositivos convertibles de 12 pulgadas que funcionan como ordenador ou como tableta) que terán ao seu dispor as 24 horas do día para traballar con recursos dixitais gratuítos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.) utilizando metodoloxías activas, máis apropiadas para formarse nas competencias e habilidades que se requiren para desenvolverse na sociedade actual.

Programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega

600 bolsas para estudar primeiro de bacharelato en Canadá e Estados Unidos

Inscrición ata o 30 de outubro de 2018 (13:00 horas)

Máis información na web da Fundación Amancio Ortega.

Reunións de titoría con pais e nais o luns día 8 ás 18:00 h.

Estimadas familias:

Práceme convocalos á reunión co titor/a do seu fillo/a, que terá lugar o próximo luns día 8 de outubro ás 18 horas.

Calendario escolar 2018/2019

Calendario escolar oficial publicado pola Consellería de Cultura e Educación:

Listaxe de alumnado admitido en FP Básica (2018/2019)

Listaxe do alumnado admitido para o ciclo de FP Básica de Fabricación e Montaxe

Período de reclamacións: días 13 e 14 de setembro

Matrícula:

Presentación do curso 2018-2019

Os días 18 e 19 de setembro recibiremos ao alumnado para presentar o novo curso académico 2018/2019. Haberá unha pequena charla de benvida na biblioteca do centro e, de seguido, cada grupo acudirá á súa aula co seu titor ou titora, donde continuará a presentación máis polo miudo.

A continuación indicamos as datas e horas para os diferentes grupos:

School : Teacher Explaining Something to Students

Martes 18 de setembro

• 10:00h - 3º de ESO
  • 10:30h - 4º de ESO
  • 11:00h - 1°de BAC
  • 11:30h - 2° de BAC
  • 12:00h - 2º de ESO
  • 12:30h - 1º de ESO

Mércores 19 de setembro

• 10:00h - Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior: 1º Curso
  • 11:00h - Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior: 2º Curso
  • 12:00h - FP Básica, 1º e 2º curso

As clases empezarán o día seguinte da presentación do curso con toda normalidade.

Entrega dos libros de texto :

Martes 18 e Mércores 19 de setembro:  16h-19h *

Calendario das probas extraordinarias de setembro 2018

Durante os días 3, 4 e 5 de setembro están programadas as probas da convocatoria extraordinaria de setembro. A continuación detállanse os calendarios das diferentes ensinanzas:

Bolsas do Ministerio de Educación

Está aberto o prazo de solicitude das bolsas de estudos (becas) do Ministerio de Educación. En concreto, o noso alumnado poderá solicitar as seguintes axudas:

Data de entrega do boletín de notas - Avaliación Final

Entrega do boletín de calificación final ordinaria
Martes 26/06/18 ás 11h nas aulas de referencia

ESO + 1º Bach + FPB + FP

Devolución Libros de Texto 17-18

O alumnado traerá os libros o xoves 21 de xuño en clase. O titor/a será o encargado de revisar o bo estado dos libros e fará unha valoración do estado dos libros entregados. (Condición imprescindible para poder ter dereito á participación no Fondo Solidario de Libros de Texto no curso 18-19.)

Chamamento á solidariedade: Con respecto aos demais libros (os comprados polas familias), pedimos a colaboración das familias para doalos altruistamente ao Fondo de Libros do centro e así poder ampliar este.

Campamentos de Verán 2018

A Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, oferta a programación de actividades da Campaña de Verán 2018.

As solicitudes poden tramitarse ata o 18 de maio de 2018.

Máis información na web de Xuventude e no DOG do 25 de abril de 2018.