Taboleiro

Bolsas do Ministerio de Educación 2019-2020

Está aberto o prazo de solicitude das bolsas de estudos (becas) do Ministerio de Educación. En concreto, o noso alumnado poderá solicitar as seguintes axudas:

Data de entrega do boletín de notas - Avaliación Final

Entrega do boletín de calificación final ordinaria
Mércores 26/06/19 ás 11h nas aulas de referencia

ESO + Bach + FPB + FP

Convocatoria de ingreso escala de oficiais, suboficiais e escala oficial do corpo militar de sanidade, especialidade Medicina

O Ministerio de Defensa convoca o proceso selectivo para o ingreso nos diferentes corpos e escalas das Forzas Armadas. A convocatoria é de interese para o alumnado que finalice o bacharelato (para convocatoria de suboficiais) ou superen a ABAU (para convocatorias de oficiais).

Foron convocadas un total de 660 prazas para ingreso directo, repartidas da seguinte maneira:

O IES Perdouro pon en marcha o Plan de Mellora do Éxito Escolar 2018/19 (Contratos-programa)

Vén de ser publicada a resolución dos contratos-programa 2018/2019, pola que a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional aproba por sexto ano consecutivo o Plan de Mellora do Éxito Escolar do noso centro, achegando nesta ocasión unha financiación de 4.900 euros.

No plan participan un total de 18 departamentos e equipos docentes do centro e desenvolve cinco actuacións das sete posibles, acadando a todo o alumnao de ESO e Bacharelato e boa parte do de Ciclos formativos e de FP Básica. A continuación detállanse as actuacións que se abordan:

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior. Próxima convocatoria 2019

Nos próximos días publicarase no DOG a Orde de convocatoria das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior para o ano 2019. Á espera desa publicación, xa podemos acceder ao borrador da Orde de convocatoria e tamén ao calendario de desenvolvemento.

Grao medio:

Proxecto E-Dixgal: Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento

Co fin de mellorar a calidade e a dispoñibilidade dos servizos e a infraestrutura tecnolóxica a disposición dos diferentes colectivos que forman a comunidade educativa pertencente á rede de Centros E-Dixgal, desde este luns 3 de setembro está operativo o Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento.

Proxecto EDIXGAL: segundo curso académico no IES Perdouro (2018-2019)

Finalizado o primeiro ano de implantación no noso centro, o proxecto EDIXGAL continuará aplicándose en 1º e 2º de ESO no curso académico 2018-2019. Se ben a Consellería de Cultura e Educación manifestou, nun principio, a intención de continuar estendendo o proxecto aos cursos máis altos, finalmente optou por mantelo cinguido a 1º e 2º de ESO, polo de agora, a cambio de dar entrada a un maior número de centros.

O proxecto EDIXGAL consiste, en poucas palabras, en proporcionar aos alumnos e alumnas un ordenador portátil (dispositivos convertibles de 12 pulgadas que funcionan como ordenador ou como tableta) que terán ao seu dispor as 24 horas do día para traballar con recursos dixitais gratuítos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.) utilizando metodoloxías activas, máis apropiadas para formarse nas competencias e habilidades que se requiren para desenvolverse na sociedade actual.

Programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega

600 bolsas para estudar primeiro de bacharelato en Canadá e Estados Unidos

Inscrición ata o 30 de outubro de 2018 (13:00 horas)

Máis información na web da Fundación Amancio Ortega.

Reunións de titoría con pais e nais o luns día 8 ás 18:00 h.

Estimadas familias:

Práceme convocalos á reunión co titor/a do seu fillo/a, que terá lugar o próximo luns día 8 de outubro ás 18 horas.

Calendario escolar 2018/2019

Calendario escolar oficial publicado pola Consellería de Cultura e Educación:

Listaxe de alumnado admitido en FP Básica (2018/2019)

Listaxe do alumnado admitido para o ciclo de FP Básica de Fabricación e Montaxe

Período de reclamacións: días 13 e 14 de setembro

Matrícula:

Presentación do curso 2018-2019

Os días 18 e 19 de setembro recibiremos ao alumnado para presentar o novo curso académico 2018/2019. Haberá unha pequena charla de benvida na biblioteca do centro e, de seguido, cada grupo acudirá á súa aula co seu titor ou titora, donde continuará a presentación máis polo miudo.

A continuación indicamos as datas e horas para os diferentes grupos:

School : Teacher Explaining Something to Students

Martes 18 de setembro

• 10:00h - 3º de ESO
  • 10:30h - 4º de ESO
  • 11:00h - 1°de BAC
  • 11:30h - 2° de BAC
  • 12:00h - 2º de ESO
  • 12:30h - 1º de ESO

Mércores 19 de setembro

• 10:00h - Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior: 1º Curso
  • 11:00h - Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior: 2º Curso
  • 12:00h - FP Básica, 1º e 2º curso

As clases empezarán o día seguinte da presentación do curso con toda normalidade.

Entrega dos libros de texto :

Martes 18 e Mércores 19 de setembro:  16h-19h *

Calendario das probas extraordinarias de setembro 2018

Durante os días 3, 4 e 5 de setembro están programadas as probas da convocatoria extraordinaria de setembro. A continuación detállanse os calendarios das diferentes ensinanzas:

Data de entrega do boletín de notas - Avaliación Final

Entrega do boletín de calificación final ordinaria