Taboleiro

Listaxe DEFINITIVA de alumnado seleccionado para as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+)

Completado o proceso de selección de candidatos, publícase a listaxe DEFINITIVA de alumnado seleccionado para as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+), que se pode consultar no noso blog de Programas Internacionais.

Listaxe provisional de alumnado seleccionado para as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+)

Completado o proceso de selección de candidatos, publícase a listaxe provisional de alumnado seleccionado para as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+), que se pode consultar no noso blog de Programas Internacionais.

Prazo de reclamacións: 2 e 3 de novembro.

Publicación da listaxe definitiva: 7 de novembro.

Máis información

O IES Perdouro abre a convocatoria para realizar as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+)

Convocatoria

Está aberta a convocatoria, dirixida ao alumnado do noso centro, para realizar as prácticas de FCT no estranxeiro neste curso académico 2017/2018 (Programa Erasmus+)

Se estás cursando o segundo ano dun ciclo formativo de grao medio ou de FP Básica podes presentar a túa solicitude ata o martes día 17 de outubro. Información máis detallada no noso blog de Programas Internacionais.

Reunións de titoría con pais e nais o luns día 9 ás 18:00 horas

Estimadas familias:

Práceme convocalos á reunión co titor/a do seu fillo/a, que terá lugar o próximo luns día 9 de outubro ás 18 horas.

Calendario escolar 2017/2018 (actualizado)

Calendario escolar oficial publicado pola Consellería de Cultura e Educación:

Calendario escolar 2017/18

Prefires matricularte en módulos soltos de ciclos formativos? Podes facelo do 3 ao 6 de outubro (réxime de adultos)

Oferta de prazas vacantes dos módulos de réxime ordinario para o réxime de persoas adultas

Entre os días 3 e 6 de outubro (ambos incluídos) poderás matricularte nos ciclos do IES Perdouro, nos módulos soltos que desexes, polo réxime de adultos (prazas vacantes do réxime ordinario).

Matrícula DIRECTA en prazas vacantes liberadas de ciclos formativos

Matrícula directa en prazas vacantes liberadas:

(A partir do martes 26 ata as 13:00 h do venres 29)

Se non che foi adxudicada unha praza tamén podes matricularte directamente nas prazas vacantes (nº limitado) ata o día 29 de setembro. A matrícula realizarase por orde de chegada, só con acreditar os requisitos de acceso e presentar a documentación indicada máis abaixo.

Consulta a listaxe de ciclos con prazas vacantes liberadas.

Alumnado con praza adxudicada en CF: prazo de matrícula ou renuncia do 20 ao 22 de setembro

Listaxes de alumnado con praza adxudicada no IES Perdouro:

Con data 20/09/2017 publícouse a segunda adxudicación extraordinaria:

Alumnado con praza adxudicada nos ciclos formativos de grao medio

Alumnado con praza adxudicada nos ciclos formativos de grao superior

Publicación da Consellería de Cultura e Educación na web de F.P.

Matrícula do alumnado con praza adxudicada:

Lista de grupos Curso 17-18

Listaxe de alumnado admitido en FP Básica

Listaxe de alumnado admitido para o ciclo de FP Básica de Fabricación e Montaxe

Período de reclamacións: días 14 e 15 de setembro

Matrícula:

Período extraordinario de admisión a ciclos formativos (setembro)

Se desexas obter praza nun ciclo formativo de formación profesional para o curso 2017/2018, debes presentar a túa solicitude durante o período extraordinario, desde o día 1 ata as 13h do 8 de setembro.

Consulta aquí a oferta de ciclos formativos do IES Perdouro, que en resumo é a seguinte:

• Ciclos medios: Instalacións de telecomunicacións, Mecanizado, Peiteados e cosmética capilar, Xestión administrativa
  • Ciclo superior: Administración e finanzas.

O proxecto EDIXGAL implántase no IES Perdouro para o curso 2017-2018 en 1º e 2º de ESO

O IES Perdouro foi admitido para participar no proxecto EDIXGAL a partir do curso 2017-2018. Parabéns para a nosa comunidade educativa

O proxecto EDIXGAL consiste, en poucas palabras, en proporcionar aos alumnos e alumnas un ordenador portátil (novos dispositivos convertibles de 12 pulgadas que funcionan como ordenador ou como tablet) que terán ao seu dispor as 24 horas do día para traballar con recursos dixitais gratuitos (libros dixitais, actividades interactivas, etc.) utilizando metodoloxías activas, mais apropiadas para formarse nas competencias e habilidades que se requiren para desenvolverse no século XXI.

Probas extraordinarias de Setembro 2017

PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO 2017
SUCCESSFUL School Exams : groupe d'étudiants qui étudient ensemble dans la classe

Venres 1

Luns 4

Martes 5

Convocatoria extraordinaria de exames.

Prema na seguinte ligazón para consultar o

News image Martes 5

Avaliación de 2º de BAC

Entrega de notas ás 13h00.

(Período de reclamacións do 5 ao 6 de setembro)

Mércores 6

Avaliación de ESO, 1º de BAC e 1º de FP Básica

Xoves 7