Taboleiro

Data de entrega do boletín de notas - Avaliación Final

Entrega do boletín de calificación final ordinaria
Martes 26/06/18 ás 11h nas aulas de referencia

ESO + 1º Bach + FPB + FP

Devolución Libros de Texto 17-18

O alumnado traerá os libros o xoves 21 de xuño en clase. O titor/a será o encargado de revisar o bo estado dos libros e fará unha valoración do estado dos libros entregados. (Condición imprescindible para poder ter dereito á participación no Fondo Solidario de Libros de Texto no curso 18-19.)

Chamamento á solidariedade: Con respecto aos demais libros (os comprados polas familias), pedimos a colaboración das familias para doalos altruistamente ao Fondo de Libros do centro e así poder ampliar este.

Campamentos de Verán 2018

A Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, oferta a programación de actividades da Campaña de Verán 2018.

As solicitudes poden tramitarse ata o 18 de maio de 2018.

Máis información na web de Xuventude e no DOG do 25 de abril de 2018.

VI Campus de Verán XuvenCiencia - Lugo 2018 - Cinco días de experiencias científicas e de ocio na Universidade

Un ano máis, a Universidade de Santiago de Compostela convoca o campus de verán XuvenCiencia de Lugo, no que 150 estudantes de ensino medio vivirán unha semana de experiencias inesquecibles.

O obxectivo do Campus de Verán é poñer ao alumnado en contacto directo coas diversas ramas das ciencias experimentais e sociais e da tecnoloxía, así como coa contorna universitaria.

O profesorado do IES Perdouro completa a formación EDIXGAL programada para o curso 2017/2018

Un grupo de 20 profesores e profesoras do IES Perdouro remataron a formación programada para este ano académico 2017/2018 sobre o proxecto Edixgal. No mes de outubro recibiron un curso inicial de introdución de 12 horas. A continuación, no mes de novembro, iniciouse un curso de 10 horas xunto con un seminario de formación permanente de 20 horas de duración. Estes últimos fóronse alternando ata rematar no día de hoxe, 11 de abril, sumando un total de 42 horas de formación do profesorado.

Campaña de doazón de sangue

L’image contient peut-être : texteO Centro de Transfusión de Galicia organiza unha Campaña de doazón de sangue que terá lugar o martes 27 de febreiro (de 11:00h a 14:00h) nos institutos de Burela. Unha unidade móbil estará instalada no aparcadoiro do Monte Castelo.

Uns técnicos do Centro de Transfusión virán informar ao alumnado maior de 18 anos polas clases o martes, día 6.

O alumnado que compre cos requisitos poderá participar de forma voluntaria na campaña de doazón de sangue. O médico poderá entregar un xustificante ao alumnado se llelo pide.

E-Dixgal - Entrega de ordenadores

Esta semana estanse entregando os novos e modernos ordenadores do proxecto E-Dixgal ao alumnado de 1º e 2º de ESO, que substitúen aos ultraportátiles Abalar que estaban utilizando desde setembro. E-Dixgal é unha iniciativa que leva á aula unha contorna virtual de aprendizaxe que permite a profesorado e alumnado acceder a contidos dixitais.

Os novos equipos do alumnado poden ser empregados como portátil ou como tableta, son táctiles e levan integrados aplicacións educativas agrupadas por categorías como táboas periódicas, editores de moléculas, dicionarios e aplicacións de circuítos electrónicos, entre outros.

Listaxe DEFINITIVA de alumnado seleccionado para as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+)

Completado o proceso de selección de candidatos, publícase a listaxe DEFINITIVA de alumnado seleccionado para as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+), que se pode consultar no noso blog de Programas Internacionais.

Listaxe provisional de alumnado seleccionado para as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+)

Completado o proceso de selección de candidatos, publícase a listaxe provisional de alumnado seleccionado para as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+), que se pode consultar no noso blog de Programas Internacionais.

Prazo de reclamacións: 2 e 3 de novembro.

Publicación da listaxe definitiva: 7 de novembro.

Máis información

O IES Perdouro abre a convocatoria para realizar as prácticas de FCT no estranxeiro (Erasmus+)

Convocatoria

Está aberta a convocatoria, dirixida ao alumnado do noso centro, para realizar as prácticas de FCT no estranxeiro neste curso académico 2017/2018 (Programa Erasmus+)

Se estás cursando o segundo ano dun ciclo formativo de grao medio ou de FP Básica podes presentar a túa solicitude ata o martes día 17 de outubro. Información máis detallada no noso blog de Programas Internacionais.

Reunións de titoría con pais e nais o luns día 9 ás 18:00 horas

Estimadas familias:

Práceme convocalos á reunión co titor/a do seu fillo/a, que terá lugar o próximo luns día 9 de outubro ás 18 horas.

Calendario escolar 2017/2018 (actualizado)

Calendario escolar oficial publicado pola Consellería de Cultura e Educación:

Calendario escolar 2017/18

Prefires matricularte en módulos soltos de ciclos formativos? Podes facelo do 3 ao 6 de outubro (réxime de adultos)

Oferta de prazas vacantes dos módulos de réxime ordinario para o réxime de persoas adultas

Entre os días 3 e 6 de outubro (ambos incluídos) poderás matricularte nos ciclos do IES Perdouro, nos módulos soltos que desexes, polo réxime de adultos (prazas vacantes do réxime ordinario).