Intercambio Radio Escolar A Voz da Mata - Proxecto Neo

O pasado 28 de abril un autobús con procedencia do Rosal chegou ao Porto de Burela. Nel viñan trece alumnos e alumnas do CPI Manuel Suárez Marquier acompañados de dúas profes: Loli, coordinadora da radio escolar, e Bea, responsable da biblioteca. A chegada produciuse sobre as 21.00h e aí os estábamos esperando uns cantos anfitrións do IES Perdouro.
Logo de volver a vérmonos e falar un anaquiño, os alumnos/as do Rosal foron para o hostal en que se aloxaban. Ao día seguinte, ás 9.00h, chegaron ao IES Perdouro, onde foron recibidos por Karina, Santiago, e tres alumnos de 4°ESO (Sergio, Cristian e Alejandra), que nos encargamos de facerlles unha presentación do centro, de Burela e da contorna.
Ao longo da mañá foron visitar o conxunto histórico de Sargadelos, a nova fábrica e, máis tarde, foron recibidos no concello polo alcalde, Alfredo Llano. A mediodía tivemos unha visita sorpresa: Marica Campo veu de visita a Burela e aproveitou para nos saudar e nós para facernos unha foto con ela.
Á hora da comida, os participantes de ambos os dous institutos subimos á zona recreativa do Monte Castelo. Comemos e disfrutamos dunha xornada de xogos tradicionais. De novo na vila, fixemos unha xincana polo centro urbano e tivemos tempo de lecer.
Despois dunha cea conxunta, chegou o momento da festa. Gaiteiros do Rosal e do Perdouro, acompañados dun tamborileiro, amenizaron a festa con música tradicional e baile galego. A despedida fíxose sobre a unha da madrugada, porque os estudantes do Rosal debían erguerse cedo para visitaren a Praia das Catedrais e  Mondoñedo.
Logo destas visitas, puxeron marcha para o Rosal. Esperamos que o pasaran moi ben e que non tardemos en vernos de novo!

Ruta xeolóxica por Burela

O mércores 25 de marzo os alumnos e alumnas de 4º ESO fomos de ruta xeolóxica pola nosa localidade, por Burela, acompañados das profesoras de Bioloxía, Alba e Charo, e un guía chamado Fran Canosa, que nos deu fantásticas explicacións en cada unha das paradas que fixemos ao longo da mañá.
A primeira ruta a pé saía dende o Instituto e chegaba ata a praia da Marosa, onde, ... seguir lendo no blogue de Perdourando a crónica de Yaniss dos Santos Méndez de 4º ESO.

Concerto "Palabras con Corazón" na Coruña

O mércores 20 de marzo os alumnos e alumnas de Música de 4º e todo o alumnado de 3º da ESO fixemos unha viaxe á Coruña.
Saímos de Burela ás 8:30h e chegamos, aproximadamente, ás 10:45h. Xa alí, fomos directamente ao Palacio da Ópera, pero aínda non era hora de entrar e puidemos aproveitar para visitar a zona, mercar algo etc.
Entramos ao Palacio e, despois de sentar nas butacas, presentaron a todas as persoas que participaban no espectáculo Palabras con corazón. Trátase dunha montaxe didáctica no que a directora Lydia Botana mistura distintos estilos musicais coa danza, a pintura e a poesía para ... seguir lendo a crónica de Daniela Enríquez Canoura de 3º ESO no blogue de Perdourando.

Concerto "Palabras con Corazón" na Coruña