Premios Mil Primaveras

Fomos seleccionados na categoría de proxecto estabilizado e resultou gañador dos Premios #MilPrimaveras o noso  Modelo Burela xunto ás emisións radiofónicas Proxecto Neo e Grandes Vozes do Nosso Mundo.
O vindeiro 21 de setembro viaxaremos ata Pontevedra para estar na entrega dos Premios Mil Primaveras* que se celebrara no Pazo da Cultura a partir das 11h30.

Máis información na páxina do CTNL

*Os Premios Mil Primaveras son responsabilidade da Coordinadora de Traballadores/as de Normalización da Lingua, que os crea co fin de recoñecer e difundir proxectos, accións e campañas modélicas para otraballo en normalización lingüística.

Premios Mil Primaveras

Máis información na páxina do CTNL

Nova sección de literatura africana na biblioteca

A Presidencia da República de Cabo Verde acaba de enviarnos un lote de libros. Antes mesmo de que a profesora Karina Parga supervise o rexistro e a localización definitiva, os libros xa comezaron a facer novas amizades.

Nova sección de literatura africana na biblioteca

Recital poético Especial Paco Rivas

O pasado luns 17 de maio tivo lugar no auditorio da Casa da Cultura de Burela un acto poético adicado á poesía de Paco Rivas.

Paco Rivas vive moi preto de Burela, na parroquia de Nois, no concello de Foz. El é poeta, pero tamén narrador, lexicógrafo, docente, locutor...

A nosa profesora Miruca Parga contounos que o escoitara en varias presentacións dos seus libros, pero que foi na Feira do Libro de Foz, cando comprou a escolma que logo nós lemos. ... seguir lendo a crónica de Saray Barro e Alejandro Fernaández de 2º de ESO no blogue de perdourando.

Recital poético Especial Paco Rivas

Viaxe por Portugal de 1º de Bach.

31 alumnos/as de 1º de Bach do IES Perdouro de Burela realizaron unha viaxe lingüística e cultural de cinco días por Portugal.

O primeiro destino foi Porto. Alí tiveron unha visita guiada á casa da Música, un dos auditorios coa mellora acústica do mundo, obra de arquitetura que foi concebida para o evento Capital Europea da Cultura 2001, da autoría do arquitecto Rem Koolhaas e aclamada internacionalmente. Visitaron outros lugares de interese turístico como ..... seguir lendo no blogue de Perdourando.

Viaxe por Portugal de 1º de Bach.

Final Certame de Regueifas do IES Perdouro

O pasado martes 18 de xuño tivo lugar na biblioteca a final da primeira edición do Certame de Regueifas convocado polo EDLG e Vicedirección. Esta mañá Alejandra Fernández Alonso de 4º de ESO e Gabriela Pedre Lastra de 1º de ESO improvisaron sobre o uso do idioma. Logo dunha batalla de algo menos  de 10 min Gabriela resultou vencedora.

No recreo, fíxose entrega de diplomas aos participantes e o equipo directivo felicitounos. Miruca Parga aproveitou para agradecer a axuda de Cristian e Serxio, alumnos de 4º de ESO, que tiveron a iniciativa de convocar este certame eleavr a cabo os obradoiros. Tamén reinvidicou a importancia de facer revivir nos centros educativos a nosa tradición oral.

Accede á reportaxe fotográfica aquí.

Video da final entre Alejandra e Gabriela.