Nova sección de literatura africana na biblioteca

A Presidencia da República de Cabo Verde acaba de enviarnos un lote de libros. Antes mesmo de que a profesora Karina Parga supervise o rexistro e a localización definitiva, os libros xa comezaron a facer novas amizades.

Nova sección de literatura africana na biblioteca

Recital poético Especial Paco Rivas

O pasado luns 17 de maio tivo lugar no auditorio da Casa da Cultura de Burela un acto poético adicado á poesía de Paco Rivas.

Paco Rivas vive moi preto de Burela, na parroquia de Nois, no concello de Foz. El é poeta, pero tamén narrador, lexicógrafo, docente, locutor...

A nosa profesora Miruca Parga contounos que o escoitara en varias presentacións dos seus libros, pero que foi na Feira do Libro de Foz, cando comprou a escolma que logo nós lemos. ... seguir lendo a crónica de Saray Barro e Alejandro Fernaández de 2º de ESO no blogue de perdourando.

Final Certame de Regueifas do IES Perdouro

O pasado martes 18 de xuño tivo lugar na biblioteca a final da primeira edición do Certame de Regueifas convocado polo EDLG e Vicedirección. Esta mañá Alejandra Fernández Alonso de 4º de ESO e Gabriela Pedre Lastra de 1º de ESO improvisaron sobre o uso do idioma. Logo dunha batalla de algo menos  de 10 min Gabriela resultou vencedora.

No recreo, fíxose entrega de diplomas aos participantes e o equipo directivo felicitounos. Miruca Parga aproveitou para agradecer a axuda de Cristian e Serxio, alumnos de 4º de ESO, que tiveron a iniciativa de convocar este certame eleavr a cabo os obradoiros. Tamén reinvidicou a importancia de facer revivir nos centros educativos a nosa tradición oral.

Accede á reportaxe fotográfica aquí.

Video da final entre Alejandra e Gabriela.

Final Certame de Regueifas do IES Perdouro

Accede á reportaxe fotográfica aquí.

Video da final entre Alejandra e Gabriela.

Entrega de Premios Concursos OS MATOS

O pasado luns 17 de xuño,  entregáronse os premios do XIII Concurso literario e do XI Concurso de imaxe convocados anualmente pola Asociación Cultural "Os Matos" cuxo lema foi “Dígocho en verso”. Antón Niñe, presidente da AC "Os Matos", felicitou aos premiados desta décima terceira edición do certame. Alfredo Llano, alcalde de Burela, Santiago Pérez, Director, Miruca Parga, coordinadora do EDLG, entregaron os diplomas e uns agasallos. As obras gañadoras pódense ler no número da revista escolar “Maruxía” deste curso.