CONTACTO E HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS DO PROFESORADO

Nos documentos adxuntos infórmase a nais, pais e titores legais do noso alumnado do correo electrónico e horas de atención a familias de titores/ as, profesorado, equipo directivo e orientadores do centro.

No caso da atención dos titores/as recoméndase pedir cita previa (chamando ao instituto ou por medio do alumno/a), para que os titores/as poidan solicitar toda a información necesaria ao resto do profesorado que imparte materias no grupo.

Este curso a atención será principalmente telefónica, sendo os titores/as os que se porán en contacto coas familias a través dos teléfonos indicados na matrícula.

Lembramos que tamén poden contactar co centro no teléfono 988 220247 e no correo electrónico ies.otero.pedraio.ourense@edu.xunta.es

AnexoTamaño
TITORES-AS 20-21 - Contacto e horas de atención.pdf549.23 KB
Profesorado, Equipo directivo e Orientadores - Contacto e horas de atención.pdf487.56 KB