Secretaría

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior. Orde da convocatoria 2024.

Publicada a Orde do 21 de decembro de 2023 pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo, e se convocan para o ano 2024 (códigos de procedemento ED312C e ED312D).

Prazo de presentación de solicitudes:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación de solicitudes estará abranguido entre os días 26 de febreiro e 8 de marzo de 2024, ambos os dous incluídos.
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación de solicitudes estará abranguido entre os días 29 de xaneiro e 9 de febreiro de 2024.

Xa se poden recoller os vales de material para o curso 22/23

Xa están a disposición das familias beneficiarias os vales de material para a adquisición de material escolar para o vindeiro curso 2022/23.

Póndense recoller na secretaría do centro.

Listaxe provisional de vales de material para o curso 22/23

Xa están publicadas no taboleiro de anuncios do centro, as listaxes provisionais de axudas para a adquisición de material escolar para o vindeiro curso 2022/23

Oferta de formación profesional para o curso 2022-2023 e prazos do proceso de admisión

Publicada no Portal FP a oferta de formación profesional sostida con fondos públicos polo réxime ordinario e polo réxime para persoas adultas en centros de Galicia, así como a oferta de cursos de especialización e de programas formativos básicos.>

Publicados tamén os calendarios de admisión para réxime ordinario e réxime das persoas adultas, para FP dual e para cursos de especialización.

Máis información:

PRAZOS DE ADMISIÓN FP BÁSICA CURSO 2022-23

Prazos do proceso de admisión:

• Presentación de solicitudes do 27 de xuño ó 6 de xullo.
  • Publicación da listaxe provisional de solicitudes 8 xullo.
  • Reclamación á listaxe provisional do 8 ó 12 de xullo.
  • Publicacicón da listaxe definitiva de solicitudes 20 xullo.
  • Publicación da axudicación de prazas 20 de xullo.
  • Matriculación das persoas con praza adxudicada dende o 20 xullo.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2022/23

Mér, 18/05/2022 - 10:10

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

• O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído).

Orde do 29 de abril de 2022 (DOG)Extracto da Orde do 29 de abril de 2022 (DOG)

Publicada no taboleiro de anuncios do centro a Listaxe Provisional de alumnado admitido para o curso 2022/2023 da ESO e BACHARELATO.

Só se poderá consultar presencialmente no centro.

Admisión a ciclos formativos. Ciclos e módulos formativos con prazas dispoñibles (ciclos liberados)

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas dispoñibles desde o día 21 de xullo ás 9:00 horas ata o día 26 de xullo ás 13:00 horas. Abrírase un novo período de matriculación tras a publicación da 2ª adxudicación ordinaria.

Para matricularse nun ciclo con prazas libres a única condición é cumprir os requisitos de acceso para as ensinanzas correspondentes.

As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo formativo teña prazas dispoñibles. A matrícula realizarase por orde de chegada.

No ciclo medio que se imparte no noso centro - Sistemas Microinformáticos e Redes - quedan dispoñibles 3 prazas.

Toda a información en: www.edu.xunta.es/fp

Recollida de vales de material escolar

Xa están dispoñibles na secretaría do centro os vales de material escolar para o vindeiro curso 2021/2022.

A listaxe das axudas concedidas e denegadas está dispoñible no taboleiro da secretaría.