INFORMACIÓN PARA A TODA COMUNIDADE EDUCATIVA

NOVA IMPORTANTE

Informamos que o centro ten un novo nº de teléfono:

O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Le Petit Prince no Teatro Principal de Pontevedra

Os alumnos que cursan a materia de Francés no IES Monte da Vila disfrutaron o día 22 de novembro da representación da obra teatral Le Petit Prince no Teatro Principal de Pontevedra da man da compañía Eina da Escola.

Ademais, os alumnos de 4º de ESO divertíronse nunha actividade de estratexia e coordinación grupal onde, seguindo probas e instrucións, os participantes teñen que buscar a saída dun espazo concreto, coñecido como Scape Room e foi realizada empregando como lingua o francés.

Magosto 2016 no Monte da Vila

Durante 5ª e 6ª hora do 18 de novembro de 2016 celebrouse o Magosto no IES Monte da Vila coas seguintes actividades:

Magosto: asáronse castañas para todo o centro contando tamén coa colaboración da ANPA que proporcionou e repartiu refrescos.

Actuación do Coro Infantil da Confraría de pescadores de San Martiño que se celebrou ás 13:00 h. Puidemos escoitar as voces de nenos dende catro anos ata algúns dos nosos alumnos.

Ademais todo o alumnado puido pasalo ben cos xogos populares que puxo á nosa disposición o Concello do Grove.

Galería de imaxes

Saída de 2º de bacharelato ao CGAC

O día sete de outubro os rapaces de 2º de bacharelato, asistiron no Centro Galego de Arte Contemporánea a unha charla por parte do compositor Jesús Díaz, onde se explicaron os procesos de creación dunha banda sonora, a evolución da mentalidade do mundo artístico e como defenderse nese mundo laboral de artistas. Ademais, a continuación,  os alumnos puideron falar con un equipo de técnicos de Radio 3 que ían a gravar nese momento o programa “El séptimo vicio”.  O presentador, Javier Tolentino, explicou aos alumnos como se levaba a cabo un programa na radio.