O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Proxectos de tecnoloxía de 1º e 2º de ESO

Os alumnos e alumnas de 1º e 2º de ESO expoñen estes días polos corredores do centro os seus proxectos de tecnoloxía:

Visita ao Instituto de Investigación Sanitaria de Galicia Sur (IISGS)

O venres 8 de marzo os alumnos e alumnas de bioloxía de 2º de bacharelato visitaron as instalacións do Instituto de Investigación Sanitaria de Galicia Sur (IISGS) do hospital Álvaro Cunqueiro en Vigo. Neste centro puideron ver diferentes técnicas e instrumentos de laboratorio cos que se traballa para investigar sobre enfermidades nos hospitais, polo que foron guiados polos departamentos de cultivo celular, de tecidos, xenómica e viron un dos poucos bancos de cerebros que existen a nivel nacional.

Investigando un crime

O venres 1 de marzo o alumnado de Bioloxía de 1ºBacharelato viaxou ata A Coruña, concretamente á Domus, para asistir a un taller sobre a investigación dun crime. Resolveron o caso no laboratorio do museo, realizando procedementos básicos e unha serie de técnicas non dispoñibles nos centros educativos como PCR, electroforese ou lámparas ultravioleta. Ao rematar puideron desfrutar das actividades interactivas do museo.

Procedemento admisión para o curso 24/25

Solicitude de Admisión

Prazo: do 1 ao 20 de marzo

Normativa relacionada

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
  • Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa e derroga o artigo 44 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

Ligazóns:

Intelixencia artificial de peto

O alumnado de ciclo medio de sistemas microinformáticos e redes (SMR) asistiu o día 20 de febreiro pola tarde a unha charla de divulgación científica titulada “Intelixencia artificial de peto”, impartida por Manuel Vilares Ferro, Catedrático de Universidade na Escola Superior de Enxeñaría Informática.

Nela puideron analizar diferentes perspectivas do concepto de intelixencia artificial fronte a intelixencia natural, e a súa íntima relación coa linguaxe e a comunicación dos seres humanos.

Por último viron a demostración dunha contorna de IA capaz de resolver problemas comunmente asociados ao concepto de «intelixencia».

Publicado o baremo das solicitudes de Erasmus+ 2023-24

Achégase o resultado da avaliación das solicitudes de movilidade Erasmus+ para o curso 2023-24.

A listaxe de seleccionados é:

• Eva María Otero Názara SMR2
  • Juan Antonio Rodiño Valladares SMR2
  • Ethan Vidal Redondo SMR2
  • Brais Triñanes Lois SMR2
  • Hugo Dopico Rebollo SMR2
  • Iago Prack Agraso FPB2
  • Osansi Julián Miniño Zamora FPB2
  • Sergio Viñas Rios FPB2

Achégase tamén o pdf do baremo.