O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Club de Ciencia

O noso centro foi seleccionado para participar no programa de innovación educativa "Club de Ciencia" da Consellería de Educación da Xunta de Galicia. O club, liderado polo profesor Severino Amado Seranes do departamento de Física e Química, conta coa participación de 6 docentes e de case 20 estudantes da ESO, a maioría mulleres.

O obxeto de investigacion deste curso será o mar.

Estamos a despertar a nosa curiosidade, a sorprendernos, a aprender moito e a pasalo moi ben como podes comprobar na Sección do Club de Ciencia do Blog da Biblioteca.

Velaí un par de vídeos das dúas primeiras sesións.

Reunión Principio de Curso da ANPA

A directiva da Anpa As Bouzas do IES Monte da Vila convoca A TÓDALAS FAMILIAS do centro a unha REUNIÓN DE INICIO DE CURSO o LUNS día 7 de OUTUBRO, ás 17:30 en primeira convocatoria, 17:45 en segunda convocatoria.

A orde do día será:

1. Resumo das actividades do curso anterior e información sobre as actividades previstas para este curso.
  2. Modificacións na directiva da ANPA.
  3. Recepción de novos socios.
  4. Información ás familias interesadas sobre a Lotería da Anpa para as excursións de Andorra (3º da ESO e 1º de Bacharelato) e Fin de Curso (4º da ESO).
  5. Reunión coas familias de 4º da ESO para organizar o grupo da excursión de Fin de Curso.

Podes ver a convocatoria en pdf premendo aquí

Comezo do Curso 2019/20

O próximo luns 16 de setembro, desde a primerira hora (8:45), o profesorado titor acompañará a cada un dos grupos de alumnado á súa aula para facer a presentación. Despois da mesma haberá clases con normalidade.

O alumnado será chamado na seguinte orde:

1º ESO (A, B, AB)

2º ESO (A, B, AB)

3º ESO (A, B, C)

4º ESO (A, B)

1º e 2º FP Básica Servizos administrativos

1º e 2º CM Sistemas Microinformáticos e Redes

1º Bacharelato (A, B, C)

2º Bacharelato (A, B)

Haberá servizo de transporte con normalidade.

NOTA: Neste curso, entre outras novidades, introducimos o uso da axenda escolar obrigatoria en 1º e 2º ESO, que será facilitada dende o centro, polo que non será preciso mercarla.

Aberto o prazo de Inscripción na Formación Profesional Básica

Período ordinario de admisión
Presentación de solicitudes Desde o día 2 ao 12 de setembro ás 13:00 horas
Listaxe de alumnado admitido e non admitido 13 de setembro
Reclamación á listaxe 16 e 17 de setembro
Matriculación 13 ao 20 de setembro

Resolución provisional fondo libros 2019/2020

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Publícanse as relacións provisionais de admitidos no fondo solidario de libros de texto e das axudas para a adquisición de material escolar.

Lembrando a Ángeles de la Sota

A partir de mañá venres 12 de xullo ás 11 horas, na biblioteca do IES Monte da Vila, tedes un punto de encontro para quen desexe deixar unha mensaxe á nosa querida compañeira.

Ata sempre Ángeles

O día 10 de xullo de 2019 faleceu a nosa querida compañeira Ángeles de la Sota.

Compartimos algúns momentos no clube de lectura da biblioteca. Pincha na foto de abaixo.

Compartimos unha das súas colaboracións musicais co alumnado e profesorado do centro: