INFORMACIÓN PARA A TODA COMUNIDADE EDUCATIVA

NOVA IMPORTANTE

Informamos que o centro ten un novo nº de teléfono:

O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Convocatoria a Asamblea Extraordinaria do ANPA "AS BOUZAS" DO IES MONTE DA VILA

A directiva do Anpa As Bouzas do IES Monte da Vila permítese convocar a tódolos pais, nais e titores para a asamblea xeral Extraordinaria o próximo martes día 14 de marzo de 2017 ás 18:00hs en primeira convocatoria e ás 18:15hs en segunda convocatoria, nas instalacións do centro educativo.

Adxuntamos PDF coa convocatoria.

Saída á Coruña

O pasado 9 de febrero de 2017 os alumnos de 4º ESO e 1º BAC da materia de Deduxo Artístico I e Volume foron Á Coruña para practicar patinaxe sobre xeo. Tamén poideron realizar unha visita guiada ás exposicións temporais do Museo de Arte Contemporánea (MAC): O dobre da mitade de Rubén Ramos Balsa e Traballo absoluto de Juan Luis Moraza. Finalmente, os alumnos disfrutaron dun obradoiro sobre imaxe 3D, no que fixeron unha aproximación práctica á cuestión da imaxe estereoscópica dende unha dobre perspectiva: biolóxica (anatomía e utilidade da visión en relieve) e tecnolóxica (funcionamento e aplicacións para simular este efecto).

Enlace a páxina Museo MAC

Enlace a galería fotos

Enquisas a clientes potenciais

O mércores 1 de febreiro, os alumnos de cuarto de ESO que cursan a materia Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial, saíron á rúa para realizar enquisas aos seus potenciais clientes. Están a desenvolver unha aplicación móbil para axudar a aforrar aos consumidores na súa compra diaria nos supermercados da contorna.

Actividades do Departamento de Electrónica

O Departamento de Electrónica  realizou diferentes actividades co alumnado do ciclo.

24/10/16

Práctica para o grupo de segundo  da unidade Infraestructura de redes locais de datos. O obxectivo da actividade é que os alumnos vexan os distintos equipos de redes e cableado dos mesmos dentro do armario. Posteriormente fan o análise da colocación dos equipos, consumo, estética, normas, etc. Finalmente propoñerán una distribución mellorada (se é posible).

04/11/16

Práctica para o grupo de primeiro da unidade A xestión da prevención. O alumnado durante esta actividade fai un estudo do plan de autoprotección do centro para aprender oas pasos a seguir na hora de realizar una evacuación.

08/11/16

Práctica para o grupo de primeiro da unidade A xestión da prevención. Durante aactividade os alumnos estudaron o plan de autoprotección do centro e elementos de seguridade como extintores, mangueiras, botiquín, etc, así como a súa localización e indicación nos planos, caducidade, etc.