FOLGA TRANSPORTE

IMPORTANTE

Informan dende a Consellería que mañá e pasado (20 e 21 de xuño respectivamente) está convocada unha folga no sector do transporte de viaxeiros por estrada.

Os servizos mínimos garanten a circulación do autobús da ruta de San Vicente, pero non se pode asegurar de antemán a das rutas de Terra de Porto e Porto Meloxo (con paradas en O Con, Boibas, Virxe das Mareas e Porto Meloxo). Non temos información sobre se os dous autobuses anteriores farán o seu percorrido ningún dos dous días.

A información sobre os servizos mínimos atópase na seguinte páxina:

Servizos mínimos de transporte escolar os días 20 e 21 de xuño de 2017

O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Graduación de 2º de bacharelato - Curso 2016/17

O pasado sábado 10 celebramos a graduación do noso alumnado de segundo de bacharelato.

Noraboa a todos e moita sorte!

Galería de imaxes

Convocatoria a Asamblea Extraordinaria da ANPA "AS BOUZAS" DO IES MONTE DA VILA

A directiva do Anpa As Bouzas do IES Monte da Vila permítese convocar a tódolos pais, nais e titores para a asamblea xeral Extraordinaria o próximo luns 12 de xuño de 2017 ás 18:00h en primeira convocatoria e ás 18:15h en segunda convocatoria, nas instalacións do centro educativo.

Adxuntamos PDF coa convocatoria.

Fondo solidario de libros de texto 2017/18

O luns, 22 de maio, publicouse no DOG a orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Informamos ás familias do alumnado que a partir do luns 29 de maio poden recoller na secretaría do centro o impreso para tramitar a solicitude. O prazo para presentalas remata o 23 de xuño.

Máis información, no anuncio na web da Consellería de Educación:

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar.

Orde do 16 de maio

MATRÍCULA E PREMATRÍCULA PARA O CURSO 2017/2018

Durante as vindeiras semanas realizarase a prematrícula do alumnado do IES Monte da Vila. O sentido deste proceso é a escolla da preferencia de materias e itinerarios para organizar a oferta, grupos e horarios do curso 2017/2018.

Neste proceso participará tamén o alumnado de 4º de ESO do IES As Bizocas.

Utilizaremos para levalo a cabo os seguintes formularios en liña, que só estarán dispoñibles e activos nas datas indicadas polos titores correspondentes aínda que poidan consultarse en todo momento a título informativo. Os formularios serán impresos posteriormente para ser asinados polas familias.

O proceso de matrícula para o alumnado de 1º de ESO e o resto de cursos con todas as materias aprobadas na avaliación ordinaria comezará o día 26 de xuño. É imprescindible realizar a matrícula de todo o alumnado, incluídos aqueles que reservaran praza ou xa estiveron matriculados durante o curso anterior.

O resto do alumnado procederá a matricularse despois da convocatoria extraordinaria de setembro.

FORMULARIOS DE PREMATRÍCULA:

4º ESO ENSINANZAS APLICADAS