O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Lista de admitidos en Bacharelato para o curso 2019/2020

Lista de admitidos en 1º de Bacharelato para o curso 2019-2020

O centro publica a resolución provisional da lista de admitidos no centro en 1º de Bacharelato para o curso 2019-2020.

Final Young Business Talents (YBT) en Madrid

O pasado xoves 4 de abril, Érika, Emilia e Natalia, integrantes do equipo FORNAIGIRLS, foron a Madrid para asistir á Final do YBT,  (Young Business Talents) unha competición empresarial na que estiveron traballando desde o mes de novembro e que finalmente resultaron clasificadas para este evento.

Anualmente, a competición na que participaron 10.049 estudiantes, selecciona aos 100 mellores equipos de toda España para unha final presencial en Madrid, nesta ocasión en “La Nave de Madrid”.

Unha experiencia moi interesante e enriquecedora para as alumnas que conseguiron quedar na 39ª posición, entre máis de 2000 equipos, despois de gañar 13.280.002 euros na súa simulación.

A actividade foi organizada polo Departamento de Economía e gracias a financiación en parte polo Concello do Grove.

Hiperpaternidade. Charla Coloquio con Eva Millet

Charla-coloquio con Eva Millet, autora do libro Hiperparternidad Recomendamos asistencia a familias e educadores/as. Todos benvidos! Entrada libre ata completar aforo.

iMATxina

Os alumnos de 1º da ESO foron pasar unha mañá coas Matemáticas na XV edición de IMATXINA grazas á Fundación Escola Rosalía e AGAPEMA (Asociación Galega de Profesores de Educación Matemática). Mostramos algunhas das fotos do evento.
Álbum: Actividades curso 2018-2019 -> 2019-3 Imatxina

Canguro Matemático XXVI

60 alumnos do noso centro participaron, como xa é costume, na XXVI edición do Canguro Matemático, un concurso internacional organizado pola Sociedade Europea do Canguro Matemático que consiste en resolver pequenos problemas de distintas dificultades. Prema a foto para unha versión ampliada.

Viaxe a Cantabria e País Vasco (do 16 ao 19 de marzo)

Non paramos nin cando hai ponte!  Marchamos con 2º de Bacharelato para viaxar ata Cantabria e máis o País Vasco, aproveitando o tempo ao máximo: vimos a neocova de Altamira, Santander, Bilbao, Guernica, San Juan de Gaztelugatxe... de todo! Ahí estamos na foto, xunto ao Guggenheim, ou, como o chaman en Bilbao, “a casiña do can”. Por que será?