O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Reparto de libros de texto

• Libros de texto do centro: o reparto de libros de texto da ESO farase entre o xoves 16 e o venres 17. Organizarano os departamentos e farase dentro do horario lectivo.
  • Libros de texto da ANPA: o reparto de libros de texto da ESO e Bacharelato farase o luns 20 pola tarde, a partir das 16:30.

INFORMACIÓN COMEZO DE CURSO 2021-2022

NOTA: O alumnado de SMR tamén empeza o mércores 15

Recollida de vales de material escolar

Xa están dispoñibles na secretaría do centro os vales de material escolar para o vindeiro curso 2021/2022.

A listaxe das axudas concedidas e denegadas está dispoñible no taboleiro da secretaría.

Calendario avaliación extraordinaria curso 20-21

Informacións sobre avaliación extraordinaria:

• A avaliación extraordinaria terá lugar entre os días 1 e 2 de setembro. Consulta a data, lugar e hora das probas.
  • A entrega de cualificacións (tamén por abalar) será o 3 de setembro as 13:30 h na aula de referencia.
  • A devolución de libros será o 3 de setembro á mesma hora que a entrega de cualificacións.
  • O período de reclamacións remata o martes 7 de setembro ás 14:00 h.
  • A matrícula realizarase na secretaría do centro os días 6 e 7 de setembro de 9:00 a 14:00 h.
  • Non haberá transporte escolar ata o comenzo das clases.

Fotos dos grupos 2021

As fotos dos grupos dos distintos cursos do centro. Preme a foto de abaixo para ver as imaxes.

Tamén podes ver as fotos dos grupos na galería de imaxes.

Álbum: Estes somos nós -> fotos dos grupos 2021

Calendario fin de curso

As clases rematan o martes 22 de xuño no seu horario habitual.

ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS

As calificacións serán enviadas por abalar o día 23 de xuño.

A entrega de boletíns realizarase seguindo o seguinte horario:

• 2º bacharelato - 23 de xuño ás 12:00 h. na aula de referencia.
  • Resto dos niveis - 24 de xuño ás 10:00 h. na aula de referencia.

Importante: Non haberá servizo de transporte.

O alumnado debe estar pendente os días previos ao remate das clases das instrucións que dea o profesorado titor e outros profesores e profesoras sobre a devolución de libros de texto e outros materiais, xa que algúns libros son do fondo, outros dos departamentos e outros da ANPA.

CALENDARIO DE MATRÍCULA

O día de recollida de notas entregarase ao alumnado que titule ou promocione (aprobe todas as materias) en xuño o sobre de matrícula e matricularase por niveis nas datas que figuran a continuación, para evitar aglomeracións no centro:

1 de xullo 1º ESO
2 de xullo 2º ESO
5 de xullo 3º ESO
6 de xullo 4º ESO
7 de xullo 1º BACHARELATO
8 de xullo 2º BACHARELATO

No caso de ter algún impedimento para acudir os días asignados, contacten co centro para ver cando poden facelo

Oferta Formativa Curso 2021/22

O IES Monte da Vila oferta os seguintes estudos:

Para máis información sobre as opcións de FP consulta o portal ( https://www.edu.xunta.es/fp/ ) #FP Galicia