O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Procedemento de admisión curso 2021/22

Faise público o procedemento de admisión do IES Monte da Vila para o curso 2021/2022 para ESO e Bacharelato.

Datas:

• Presentación de solicitudes do 1 ó 22 de marzo.
  • Resolución provisional antes do 25 de abril.
  • Resolución definitiva antes do 15 de maio.
  • Matrícula:
    • 25 de xuño ó 10 de xullo (prazo ordinario).
    • 1 ó 10 de septembro (prazo extraordinario).

O número de prazas e os detalles do procedemento poden consultarse no ficheiro adxunto.

COVID-19: Historia dunha pandemia. Leccións por aprender.

O venres 12 de febreiro o alumnado de Cultura Científica de 4º ESO e 1º Bacharelato tivo unha charla con Alberto José Coelho Cotón, docente e investigador do Departamento de Química Organica da USC.

A charla versou sobre a pandemia que estamos a vivir, de aí a súa necesidade e utilidade. Para poñernos en contexto comezou contándonos como se viviron pandemias tan famosas como a Peste Negra ou a mal chamada Gripe Española. Seguidamente explicou, en xeral, que son os virus; a súa estrutura e funcionamento, incluíndo as famosas mutacións; vías de transmisión; e tratamentos dispoñíbeis. Isto permitiulle poñer o foco finalmente no SARS-CoV-2, pechando a xuntanza cun debate sobre a abordaxe política da pandemia, a seguridade da vacina e as medidas de prevención

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR 2021

ORDE DE CONVOCATORIA

Orde do 21 de Xaneiro de 2021 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2021. Consulta a seguinte ligazón https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2021/20210209/AnuncioG0598-280121-0010_gl.html

CALENDARIO DAS PROBAS DE ACCESO

INSCRICIÓN PARA A PROBA DE ACCESO GRAO SUPERIOR 18 DE FEBREIRO AO 3 DE MARZO
INSCRICIÓN PARA A PROBA DE ACCESO GRAO MEDIO 15-26 DE MARZO
CELEBRACIÓN DA PROBA GRAO SUPERIOR 15 ABRIL
CELEBRACIÓN DA PROBA GRAO MEDIO 27 MAIO

Consulta todas as datas relevantes na seguite ligazón http://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/9041

SOLICITUDE DE INSCRICIÓN TELEMÁTICA GRAO MEDIO E SUPERIOR

A solicitude é telemática e pode facerse na seguinte ligazón https://www.edu.xunta.es/ciclosprobas/PaxinaInicio.do

INFORMACIÓN DE INTERESE

Os lugares e sedes para a realización das probas están pendentes de publicación. Informaremos cando se fagan oficiais.

Consulta o documento adxunto para saber os requisitosdocumentos que precisas, o desenvolmento das probas, exames de convocatorias pasadas e familias profesionais de cada opción.

Entroido IES Monte da Vila

ENTROIDO IES MONTE DA VILA
RETOS DIARIOS E CONCURSO DE DISFRACES 2021

Coa finalidade de fomentar a participación do alumnado no entroido, establécense as seguintes actividades para os días entre o 8 e o 12 de febreiro (incluídos):

PRIMEIRA: RETOS DIARIOS DE DISFRACE

• Cada día da semana entre o luns 8 e o xoves 11 haberá un desafío de disfraces diario, e común a todos os cursos.
  • As temáticas foron deseñadas polo alumnado de 2o de Bacharelato, e buscan que todo o mundo poida participar empregando roupa e complementos que teña por casa.
  • Ao escoller o voso disfrace, tende en conta que non pode interferir co uso da mascara, emprego do hidroxel, etc. É dicir: nin luvas nin caretas, ou outros elementos que tapen a cara. Igualmente, non podemos esquecer o mantemento das normas de seguridade (distancia persoal, evitar o contacto, non compartir material, etc).
  • As temáticas son as seguintes:
    • Luns 8: deportes. Individual ou por equipos, o importante é participar!
    • Martes 9: celebración. Aproveita e saca a roupa de festa! Vodas, bautizos e comuñóns do Monte da Vila!
    • Mércores 10: pixama. Iso si, non vale durmirse!
    • Xoves 11: labregos. A rebuscar no armario dos avós!

SEGUNDA: CONCURSO DE DISFRACES POR GRUPOS

• O venres 12 celebraremos un concurso de disfraces por clases.
  • A temática é libre, pero cada clase ten que escoller a súa antes do día 9 e inscribirse.
  • Ao igual que nos retos diarios, o cumprimento das normas de seguridade e hixiene fronte á Covid é fundamental.
  • Para inscribirse no concurso, os delegados de cada clase entregaranlle aos seus titores ou ao vicedirector unha folla coa listaxe de participantes da súa clase, e a temática escollida.
  • Lembrade que se non vos inscribides non teredes a oportunidade de gañar o premio!

TERCEIRA: XURADO E PREMIOS

• De luns a xoves, o profesorado valorará a cada grupo na sesión de clase correspondente, tendo en conta os disfraces, a participación do conxunto do grupo, a adecuación á temática diaria e o cumprimento das normas. O grupo que teña maior puntuación final obterá o seguinte premio:
    • Almorzo na cafetería do centro e diploma.
  • O venres haberá un xurado composto por entre 3 e 5 profesores, encargado de valorar os disfraces, a súa adecuación á temática escollida e o cumprimento das normas.
  • No concurso de disfraces entregarase o seguinte premio:
    • Almorzo na cafetería do centro ao mellor grupo de disfraces e diploma.
  • A participación no concurso supón a aceptación destas bases e o fallo do xurado.

Resolución Erasmus +

Tras o proceso de selección, o alumnado das movilidades correspondentes é o seguinte:

CRETA (GRECIA)

• 3 prazas para alumnado do ciclo medio de Sistemas Microinformáticos e Redes, para realizar unha estadía de 100 días en Rétino, na illa de Creta (Grecia).
  • SMR 2:
    • Castro Pérez, Rubén
    • Padín Troncoso, Iago
    • Soutullo Otero, Alberto

BRAGA (PORTUGAL)

• 2 prazas para o alumnado do ciclo de FPB de Servizos Administrativos, para realizar unha estadía de 62 días en Portugal.
  • FPB2
    • Cerviño Fraga, Carmen
    • Gondar Soutullo, Pablo

Orde da listaxe de espera:
SMR2:

• Otero Castro, Pablo