O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

SAMAÍN

CHEGA O SAMAÍN AO I.E.S. MONTE DA VILA !!!

bruja                        cabaza

Participa!  Ou tes medo?

separador

CURTOCIRCUITO

O pasado 6 de Outubro de 2017 os alumnos de 2º Bacharelato, das materias de Imaxe e Son, Debuxo artístico e Debuxo técnico, foron a Santiago ao Centro Galego de Arte Contemporánea. A actividade proposta este ano na sección “canteiras” do 14º festival de cine internacional de Santiago, dedicado a promover e iniciar o proceso audiovisual no ámbito escolar, foi a de presentar as iniciativas e o traballo do colectivo Olloboi.

Os alumnos viron os traballos audiovisuais gañadores das últimas edicións así como escoitaron os pormenores da súa realización por parte dos autores".

Curtocircuito

separador

Contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería: apertura de sobres

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

Curso escolar 2017-18

A apertura de sobres coas ofertas presentadas farase o xoves día 10 de agosto ás 11 horas.

Libros de texto Curso 2017/18

A listaxe de libros de texto para o curso 2016-2017 atópase dispoñible na seguinte ligazón e permanecerá exposta ao público nos taboleiros do centro.