O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN CURSO 2018/2019

0 Array

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018/2019

O prazo para solicitar admisión será do 1 ao 20 de marzo

Poden cubrir o formulario de admisión poden solicitalo e entrégalo no propio centro ou a través da seguinte ligazón da aplicación de admisión da consellería.

Menú Solicitudes - Admisión - Crear solicitude de admisión. Feito iso poden optar por:

• Imprimir dito formulario e achegalo ao centro.
  • Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

Preman aquí para a consulta dun breve manual.

CONFERENCIA SOBRE A FÍSICA NA MEDICIÑA

O luns 29 de xaneiro, D. Luis López Losada, responsable da unidade de Radiofísica, xefe de servizo de protección radiolóxica do Complexo Hospitalario  Universitario de Ourense e actual vicepresidente da Asociación Galega de Física Médica, impartiu unha conferencia ó alumnado de cuarto da ESO, primeiro e segundo de Bacharelato deste instituto.

A charla "A Física na Mediciña" tratou sobre a relación entre dúas disciplinas que podería pensarse que non teñen aspectos en común. Os métodos de Radioterapia para o tratamento do cancro requiren do emprego de isótopos radioactivos e de sofisticados aparatos que deben ser calibrados e manipulados por físicos para aplicarlles ós pacientes as doses solicitadas polos médicos. Do bo manexo destes instrumentos dependerá que a irradiación do paciente elimine o tumor causando os mínimos danos sobre os órganos sans que están arredor.

CLUB DE LECTURA DE COMIC

VIAXE A PARÍS

Catorce alumn@s de primeiro e segundo de Bacharelato de Francés,  xunto coas profesoras Loló Villar e Uxía Fonseca viaxaron a París dende o 14 ao 19 de xaneiro. Foron cinco días nos que aproveitaron para familiarizarse co idioma e visitar os lugares máis bonitos e atraientes desta cidade tan cosmopolita: o Moulin Rouge en Pigalle,  paseo por Montmartre (Praza do Tertre, Basílica do Sacre Coeur), a catedral de Notre Dame, a torre Eiffel, o  Trocadero, o Arco do triunfo, ....;  visitas a museos: Orsay, Louvre, Pompidou; paseo por el Sena no Bateau Mouche.  Un grupo de rapazas gozaron coa maxia de EuroDisney durante un día e houbo tamen tempo para que un grupo de rapaces e rapazas disfrutaran de un partido de futbol do París Saint Germain no Parc des Princes

Todo esto acompañado polas riquísimas crepes de chocolate que tanto lles gustaron.

ACTIVIDADES NA NEVE

Durante a semana do 15 ao 19 de xaneiro o alumando de terceiro da ESO e primeiro de Bacharelato, acompañados pol@s profesor@s  Laëtitia Álvarez, Clara Martínez, Iago Alvite e Carlos Domínguez, gozamos dunhas magníficas xornadas de esquí na estación andorrana de PAL. O tempo acompañounos e a calidade da neve foi boa en todo momento.

Despois das xornadas de esquí, houbo diferentes visitas: dúas veces á cidade de Andorra e a "La Massana".

Para despedir a semana, durante a tarde noite do xoves, visitamos o centro termal de Caldea.

separadores