Montenegro

Podes ver todo o que pasou en todas as edicións do festival neste blog

VI Festival Montenegro de Arte e Novela Negra: así foi!

No blog do VI Festival Montenegro xa podedes atopar as fotos, vídeos e reseñas desta edición.

Parabéns ao Equipo da Biblioteca e ao alumnado participante!

Samaín 2022

No IES Monte da Vila a celebración do Samaín comezou co II Certame de Microrrelatos, dentro do VI Festival Montenegro de Arte e Novela Negra. Nesta ocasión os participantes escribiron microrrelatos de terror, que podes ler aquí.

Queda moi pouco para coñecer aos gañadores/as do concurso!

Ademais, o venres 28 de outubro o Equipo da Biblioteca organizou unha lectura colectiva dos relatos participantes. No blog da Biblioteca podes comprobar o medo que pasamos...

E tamén houbo un concurso de decoración de portas de aulas!

VI Festival Montenegro

Xa está aquí a sexta edición do noso Festival Montenegro de Arte e Novela Negra, que comeza co II Certame de Microrrelatos Montenegro.

Podes atopar toda a información sobre o festival pulsando na imaxe inferior.

Festival Montenegro de Arte e Novela Negra

Tal como viñemos facendo os anos anteriores, queremos que o noso centro se convirta no punto de encontro de escritores e escritoras, ilustradores e ilustradoras, artistas, ...

O punto de partida para a celebración deste Festival son os certames literarios. No blog do Festival Montenegro de Arte e Novela Negra podes acceder ás bases dos mesmos.

O Certame de poesía chega á súa terceira edición e o Certame de relatos breves á cuarta.

Tamén poñemos en marcha o I Certame de microrrelatos.

Esperamos que te animes a participar !!!

II Certame de Poesía Montenegro 2021

Convócase o II Certame de Poesía Montenegro 2021.

A información sobre as bases está no seguinte enlace.

II Festival Montenegro: Arte e Novela Negra

Invisibles. Relatos do Maltrato
Debuxo Creativo
 Encontros con Joe Álamo

A semana pasada, do 20 ao 22 de febreiro, celebramos a primeira etapa do “II Festival Montenegro: Arte e Novela Negra”.

Montse FajardoManel Cráneo e Joe Álamo visitáronnos e compartiron co alumnado a súa experiencia como autores.

Tivemos charlas, sesións de debuxo creativo, entrega de premios do concurso de relatos, a inauguración da exposición dos “libros de artista” do alumnado de Volume e TEGP na Casa das cunchas... tivemos de todo!

E en abril aínda haberá máis!

Para saber máis, podedes visitar o blog da nosa biblioteca, onde falamos con máis detalle de cada día do festival:

separador