Agregador de novas

Campionato Xogade de Campo a Través (2021-2022)

Destacados - Ven, 19/11/2021 - 21:20

O xoves 18 de novembro o alumnado de 1º e 2º ESO participou no Campionato Xogade Campo a Través 2021-2022, celebrado en Baltar (Portonovo). A actividade foi organizada polo Departamento de Educación Física.

Ás 9:15 da mañá saíron do centro os alumnos e alumnas de 2º de ESO e ás 9:25 os de 1º cara o autobús para achegarmos a Portonovo, lugar da realización da carreira.

Trala entrega de dorsais e un pequeno quecemento, realizouse a carreira na contorna de Baltar cunha distancia de 1.300 metros e un terreo con moitos desniveis e curvas no seu trazado. A duración de cada proba foi de arredor duns 12 minutos ata que chegaron os últimos corredores e corredoras, cansos pero con moi boas sensacións.

Valórase como unha experiencia moi satisfactoria de actividade física en grupo, de valor cara o atletismo, loitando contra o sedentarismo e fomentando a igualdade de xénero e co obxectivo específico de facer que os nosos estudantes aprendan a correr a ritmo, a dosificar os esforzos e a gran importancia de ter unha boa base aeróbica e resistencia.

Despois de correr, voltamos á carpa habilitada para cambiarse, hidratarse e recuperar forzas cun avituallamento antes de regresar ó instituto, chegando ás 11:00 os grupos de 2º de ESO e ás 11:10 os grupos de 1º.

alumnado de 2º ESO chegando á meta

Campionato Xogade de Campo a Través (2021-2022)

Actividades do centro - Ven, 19/11/2021 - 21:20

alumnado de 2º ESO chegando á meta

Destacados - Mér, 17/11/2021 - 00:49

REPARTO DE MÁSCARAS AO ALUMNADO

Segundo a Orde do 28 de outubro de 2021 procederemos dende o colexio ao reparto de máscaras entre o alumnado matriculado no centro

ALUMNADO DESTINATARIO QUE NON DEBE PRESENTAR SOLICITUDE

Alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022.

ALUMNADO DESTINATARIO QUE SI DEBE PRESENTAR SOLICITUDE

O alumnado que cumpra algunha das seguintes condicións:

* Pertencer a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000€

* Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

SOLICITUDE (só para o alumnado non beneficiario da axuda de material escolar):

* Descargar a solicitude en ODT ou PDF ou recollela no centro.

* Entregar a solicitude no centro escolar.

* Prazo: do 15 ao 26 de novembro de 2021

Actividades do centro - Mér, 17/11/2021 - 00:49

ALUMNADO DESTINATARIO QUE NON DEBE PRESENTAR SOLICITUDE

Alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022.

ALUMNADO DESTINATARIO QUE SI DEBE PRESENTAR SOLICITUDE

O alumnado que cumpra algunha das seguintes condicións:

* Pertencer a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000€

* Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

SOLICITUDE (só para o alumnado non beneficiario da axuda de material escolar):

* Descargar a solicitude en ODT ou PDF ou recollela no centro.

* Entregar a solicitude no centro escolar.

* Prazo: do 15 ao 26 de novembro de 2021

Destacados - Mér, 17/11/2021 - 00:43

Obradoiro de estampación de camisetas para alumnado da ESO

Organizado polo CONCELLO DO GROVE

Venres 19 a cargo da empresa Vella Escola, 25 prazas

Á hora da inscrición piden que cada participante lle adiante o texto ou a imaxe que quere estampar.

Esta actividade está organizada polos CIM, Normalización linguística e pola OMIXI, lugar este onde se recolllen as inscricións ata completar prazas (OMIX, Casa do Concello, 2º andar. 986730609. omix@concellodogrove.es).

Actividades do centro - Mér, 17/11/2021 - 00:43

Obradoiro de estampación de camisetas para alumnado da ESO

Organizado polo CONCELLO DO GROVE

Venres 19 a cargo da empresa Vella Escola, 25 prazas

Navegando polo Universo: visita ao planetario

Actividades do centro - Mér, 03/11/2021 - 15:17

O pasado mércores, 27 de outubro, o alumnado de 1º ESO (Bioloxía e Xeoloxía) e 4º ESO (Cultura científica) participou na actividade "Navegando polo Universo", organizada polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Tratouse dunha visita a un planetario móbil, instalado no pavillón municipal. Nel proxectáronse imaxes reais tanto da superficie da Terra como da saída da atmosfera cara o espazo exterior como se fósemos nunha nave espacial. Dentro desa viaxe describíronse os primeiros intentos da humanidade por coñecer o cosmos, e como hoxe en día podemos ver como é por medio dos satélites e sondas. Mostráronnos como é os sistema solar, o Sol e as súas características, e tamén os seus principais deste sistema, así como os movementos da Terra (rotación e translación) que xeran os días e as noites e as estacións respectivamente, e finalmente os movementos da Lúa e a súa influenza sobre a vida na Terra.

Alumnado de 1º ESO

Vista do interior do planetario

Alumnado de 4º ESO

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR (2021-2022). CALENDARIO

Destacados - Lun, 25/10/2021 - 21:39

O documento con toda a información pódelo descargar aquí.

INFORMACIÓN COMEZO DE CURSO 2021-2022

Destacados - Lun, 13/09/2021 - 11:05