Real Filharmonía de Galicia “Pleasure Island”

“Non culpes a ninguén” (1956) de Cortázar  e “As preocupacións dun pai de familia” (1919) de Kafka atopamos que hai unha presenza que perturba as súas personaxes. En Cortázar, é a percepción do seu puño e letra que, sendo unha prolongación máis do seu corpo, comeza a percibirse de forma ameazante cando o personaxe intenta poñerse un xersei. En Kafka un obxecto vago e indefinido, como “un levantamento de fío plano e en forma de estrela” preocupa a observador. Non é posible definir exactamente cal é ese obxecto, nin para que serve, nin por que se garda nesa casa sen motivo aparente...É isto o que máis preocupa a nosa personaxe? Por que?

A proposta cruza o corpo e a música para afondar nos dous imaxinarios e na experiencia co que supostamente é “estraño” que nos conta as percepcións, os prexuízos, as olladas aparentemente inusuais. Nesta ocasión foron os alumnos e alumnas de 2ºESO B e 3ºESO B quenes desfrutaron destas obras musicais no Auditorio de Galicia en Santiago de Compostela.

“Internités” (2022) de Januibe Tejera

“Danzas Concertantes” (1942) de Igor Stravinsky

REAL FILHARMONÍA DE GALICIA

Intérpretes e Coreografía: Ariadna Montfort e Estela Merlos. Dirección artística: Ariadna Montfort