O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Reclamación de cualificacións

RECLAMACIÓNS CURSO 2020/21

As datas e o procedemento para a reclamación de cualificacións para o curso 2020/21 son as seguintes:

RECLAMACIÓN DE 2º BACH – CONVOCATORIA ORDINARIA

Reclamación no centro: 19 e 20 de maio de 2021 (ata as 14h).

Entrega de resolución dos departamentos a xefatura de estudos: 21 de xuño ás 14h. Entrega ao alumnado ás 14h do 21 de xuño.

Prazo para a reclamación do alumnado ante á Inspección educativa: 24 e 25 de maio ata as 14h.

RECLAMACIÓN DE 2º BACH – CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA

Reclamación no centro: 24 e 25 de xuño de 2021 (ata as 14h).

Entrega de resolución dos departamentos a xefatura de estudos: 28 de xuño ata as 14h. Entrega ao alumnado ás 14h do 28 de xuño.

Prazo para a reclamación do alumnado ante á Inspección educativa: 29 e 30 de xuño ata as 14h.

RECLAMACIÓN ESO, 1º BACH e FP – CONVOCATORIA ORDINARIA

Reclamación no centro: 24 e 25 de xuño de 2021 (ata as 14h)

Prematrícula Curso 2021/22 - Información

ITINERARIOS

Podedes consultar os itinerarios da ESO e os itinerarios de Bacharelato

PREMATRÍCULA

Podedes consultar a seguinte información por curso:

a) Impreso de prematrícula: todas as materias a escoller. Enlace en PDF. Enlace en Word.

b) Información facilitada polos departamentos sobre determinadas materias. Enlace a cada unha delas.

Impreso prematrícula 1º ESO (PDF) (Word)

Impreso prematrícula 2º ESO (PDF) (Word)

OptatividadeFrancés

Impreso prematrícula 3º ESO (PDF) (Word)

Troncais de opción: Matemáticas académicas   Matemáticas Académicas Sección Bilíngüe  Matemáticas Aplicadas.

Materias específicas:     Cultura clásica      Francés

Impreso prematrícula 4º ESO (PDF) (Word)

Troncais de opción (académicas):

Troncais de opción (aplicadas):

1º BAC

Impreso prematrícula 1º BACH (PDF) (Word)

Troncais de opción

Libre configuración:

2º BAC

Impreso prematrícula 2º BACH CCNN, CCSS, Humanidades (PDF) (Word)

Impreso prematrícula 2º BACH Artes (PDF) (Word)

Troncais de opción:

Libre configuración

Sistemas Microinformáticos e Redes

Información xeral sobre o grado medio de Formación Profesional

Máis información en DEPARTAMENTOS

Dubidas que estudar?

Bota unha ollada á sección de Orientación académica e profesional do Departamento de Orientación.

En particular, recomendamos:

Encontros coas Universidades de Galicia

O 16 de Marzo, Magdalena Domínguez e Luís Muñoz da Universidade de Vigo expuxeron a oferta educativa da súa universidade e contaron os detalles da convocatoria da ABAU. O Luns 22 da Marzo, Luis Quintela da Universidade de Santiago achegouse ó instituto para falarnos da oferta educativa da mesma e da ABAU.

A marabillosa historia do descubrimento dos fármacos

O venres 5 de marzo volvemos a ter unha visita do conferenciante Alberto José Coelho Cotón, docente e investigador do Departamento de Química Orgánica da USC esta vez cunha charla sobre o descubrimento dos fármacos a que asistiu o alumnado de Ciencias aplicadas de 4º C.
A charla comezou ca definición de droga, principio activo e medicamento sinalando a diferencia entre os tres. De seguido, o relator fixo fincapé na importancia (sobre todo no momento en que vivimos) da hixiene e como o longo dos séculos esta importancia foi destacada por científicos e médicos ca experimentación e constatación de diminución de mortalidade nos distintos escenarios.

A charla desenvolveuse a continuación destacando descubrimentos importantes na industria farmacéutica sinalando descubridor e principio activo así como que en descubrimentos como a penicilina ( Alexander Fleming en 1928), a warfarina (Karl Link en 1940) …. tivo moita importancia un concepto como é a “serendipia” (Achado valioso que se produce de maneira accidental ou casual).

Entroido

A semana do 8 ao 12 de febreiro desfrutamos dun entroido pouco corrente no Monte da Vila. A pesar de non poder organizar comparsas como en anos anteriores, fixemos desafíos de disfraces diarios e cada clase escolleu unha temática para disfrazarse o venres. Atopamos moita participación e ganas de rachar coa rutina!

2º ESO C gañou por partida dobre. Non soamente recibiron a puntuación máis alta nos retos diarios, senón que coa súa temática de fútbol americano para o venres aquilo pareceu a Super Bowl

Procedemento de admisión curso 2021/22

Faise público o procedemento de admisión do IES Monte da Vila para o curso 2021/2022 para ESO e Bacharelato.

Datas:

• Presentación de solicitudes do 1 ó 22 de marzo.
  • Resolución provisional antes do 25 de abril.
  • Resolución definitiva antes do 15 de maio.
  • Matrícula:
    • 25 de xuño ó 10 de xullo (prazo ordinario).
    • 1 ó 10 de septembro (prazo extraordinario).

O número de prazas e os detalles do procedemento poden consultarse no ficheiro adxunto.

COVID-19: Historia dunha pandemia. Leccións por aprender.

O venres 12 de febreiro o alumnado de Cultura Científica de 4º ESO e 1º Bacharelato tivo unha charla con Alberto José Coelho Cotón, docente e investigador do Departamento de Química Organica da USC.

A charla versou sobre a pandemia que estamos a vivir, de aí a súa necesidade e utilidade. Para poñernos en contexto comezou contándonos como se viviron pandemias tan famosas como a Peste Negra ou a mal chamada Gripe Española. Seguidamente explicou, en xeral, que son os virus; a súa estrutura e funcionamento, incluíndo as famosas mutacións; vías de transmisión; e tratamentos dispoñíbeis. Isto permitiulle poñer o foco finalmente no SARS-CoV-2, pechando a xuntanza cun debate sobre a abordaxe política da pandemia, a seguridade da vacina e as medidas de prevención