Complementarias

Visita a Lousame e minas de San Finx

O pasado venres 18 de outubro o alumnado de 4ºESO das materias de Bioloxía e Xeoloxía e Física e Química visitou o complexo medioambiental Serrra do Barbanza e as minas de San Finx.

Así puideron coñecer o impacto da problemática dos residuos, e atender á importancia da recollida selectiva dos mesmos e da práctida dos 3R (especialmente de REDUCIR, o primeiro R no que debemos traballar). Tamén reflexionaron sobre un novo R no que cómpre facer cada vez máis fincapé: REPENSAR os nosos hábitos de consumo, estreitamente relacionados cos residuos xerados.

En San Finx os rapaces/as adentráronse no centro de interpretación das minas de estaño e wolframio, onde lles relataron a historia do lugar, con anécdotas da época de máxima explotación destes minerais.

Os amantes da natureza gozaron tamén dos arredores, incluso puideron ver unha especie de musgo bioluminiscente, Schistostega pennata.

Premendo aquí podes ver máis fotos desta visita.

Complementarias

17 de xaneiro de 2020.  Alumnado de 3º de ESO participando, en Noia, na carreira "Campo a través" organizada pola Xunta de Galicia

Foi clasificado, para o Campionato Provincial de Campo a través a celebrar en Carballo,  o alumno de 3ª ESO A, Samuel Dopazo Chenlo.

MOITOS PARABÉNS SAMUEL

Alumnado de 4º ESO de rafting polo río Ulla (Curso 2018-19)

Alumnado de 1º e 2º de ESO no Festival de Cine Escolar "Olloboi" en Boiro

O alumnado de 1º de ESO disfrutou dunha mañá no rocódromo de Santiago

O 22 de marzo os nosos alumnos/as de 2º ESO

Nikolas Vidal, Estela Torrente, Noe Cancela e Miguel Rial

participaron na 59ª Edición do Concurso de Xóvenes Talentos de Coca-Cola.

CONCURSO DE ENTROIDO O 1 DE MARZO

Alumnado de  1º-2º e 3º ESO na obra de teatro "Clever Pants"

Celebración do día de ROSALÍA