Administrativo

Obradoiro sobre a búsqueda de emprego

Este martes 5 de marzo realizouse no Salon de Actos o obradoiro organizado polo departamento de FOL que levou por título: "1, 2, 3, contratado", e que amosou diferentes ferramentas ao alumando á hora de enfrontarse ao proceso de búsqueda de emprego.

Centrouse especialmente na elaboración do CV e en como afrontar unha entrevista de traballo, explicando os erros mais habituais, e que deben evitarse. O taller foi impartido por Isabel Rodriguez, que achegou tamén anécdotas e exemplos concretos a partires das súas vivencias como reclutadora de personal.

No taller o alumnado dos catro módulos de FOL que actualmente se imparten no IES, que ao final da sesión participou activamente expoñendo diferentes dúbidas e cuestións.

Os alumnos do Ciclo de Administrativo visitan Correos

Os obxectivos desta saída de estudios foron:

Familiarizarse co Grupo Correos, o funcionamento do día a día dunha oficina  e cos servizos que ofrece as empresas  en particular. Coñecer a tecnoloxía que se aplica nos procesos de servizos de correos, o control sobre os envíos, e a posibilidade de dispor de información real do estado das entregas.

Reforzar  os contidos teóricos do módulo de Técnicas Administrativas, cunha visión de carácter práctico. E por último coñecer as oportunidades laborales do Grupo Correos.

Visita ao Parlamento de Galicia

Onte, luns 31 de xaneiro, o alumnado de 2º curso de Ciclo Medio de Xestión Administrativa visitou o Parlamento de Galicia para complementar a súa formación n omódulo de Empresa e Administración.

Así, estas alumnas e alumnos puideron coñecer a sede do Parlamento nunha visita guiada, accedendo ás dependencias máis solemnes, ao hemiciclo, salas de reunión dos distintos grupos parlamentarios...

Deste xeito, coñeceron o labor que desempleñan deputados e deputadas que nos representan, a organización e a historia da institución.

Así mesmo, gozaron dunha boa colección de arte galega, pintura e escultura, chamando a atención ás súas vidreiras.

Tamén percorreron a exposición co gallo do 40 aniversario desta institución.