Bolsas e axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Aberto o prazo para solicitar as bolsas e axudas que convoca o Ministerio de Educación e Formación Profesional para o vindeiro curso 2022-2023, dirixidas ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

• Prazo: do 19 de maio de 2022 ao 30 de setembro de 2022

Toda a información dispoñible na páxina web do ministerio, sección BECAS Y AYUDAS.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2022-2023

Publicada a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2022-2023.

• O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no DOG e rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído), é dicir: do 19 de maio de 2022 ao 22 de xuño de 2022 (incluído)

Para máis información, consulta aquí:

A orde do 29 de abril de 2022 (DOG 18/5/22)

O extracto da orde do 29 de abril de 2022 (DOG 18/5/22)

Amplíase o prazo para solicitar as bolsas do Ministerio de Educación e Formación Profesional para o curso 2022-2023

MOI IMPORTANTE!!

Amplíase o prazo para solicitar as bolsas de estudos para niveis postobrigatorios convocadas polo Ministerio de Educación e Formación Profesional para o vindeiro curso 2022-2023:

ATA O LUNS 16 DE MAIO!!

Toda a información no PORTAL DE BECAS DE EDUCACIÓN e nas RRSS do ministerio:

Visita teatralizada na Fundación Cela

Hoxe, mércores 11 de maio, terá lugar na Fundación Cela unha visita teatralizada sobre a vida do escritor Camilo José Cela, a cargo do actor Suso Martínez como "Matías Martí". Incluirá ademais unha homenaxe ao tamén actor Pedro Brandariz, recentemente falecido.

Máis información premendo aquí ou accedendo a páxina da Fundación Cela.

Recordatorio bolsas Ministerio de Educación e Formación Profesional curso 2022/2023

Recordamos que o 12 de maio remata o prazo para pedir as bolsas de estudos para niveis postobrigatorios convocadas polo Ministerio de Educación e Formación Profesional para o curso 2022-2023.

Preme aquí para acceder ás ligazóns publicadas con anterioridade nesta web.

Desliza para ver a publicación deste ministerio en RRSS:

Ver esta publicación en Instagram

Una publicación compartida de Ministerio de Educación y FP (@educaciongob)

Uso das máscaras no ámbito educativo na Comunidade Autónoma de Galicia (21/4/22)

O xoves 21 de abril publicouse no portal educativo un documento coas directrices sobre o uso das máscaras no ámbito educativo na Comunidade Autónoma de Galicia.

O resumo (páx. 7 do documento) aclara os casos e situacións nas que o uso da máscara é:

OBRIGATORIO

• Transporte escolar (salvo excepcións recollidas no apartado 3.1)

RECOMENDADO

• Persoal traballador do centro educativo.

• Alumnado do centro educativo.

• Centros de Educación Especial que dispoñen de servizo de residencia.

◦ Persoas traballadoras.

◦ Visitas cando estean en zonas compartidas.

• Casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos de casos.

Podes descargar o documento premendo en:

Directrices sobre o uso das máscaras no ámbito educativo na Comunidade Autónoma de Galicia (21/4/22)

Para máis información, visita o espazo COVID desta páxina web.

Inicio do curso AFD

A pasada semana comezou o CURSO AFD (Accións Formativas dirixidas prioritariamente a persoas Desempregadas) no noso centro.

Ata o 3 de agosto, persoas desempregadas da comarca do Sar asistirán ao plan de formación Montaxe e mantemento de sistemas de automatización industrial, impartido polo profesorado do IES.

Podes acceder á noticia de El Correo Gallego aquí.

Encontros virtuais da USC

Anunciamos os Encontros Virtuais da USC, que terán lugar do 7 ao 13 de abril, dirixidos moi especialmente ao estudantado de 4º de ESO, Bacharelato e Ciclos Formativos de Grao Superior, co obxectivo de que poida conectarse por videoconferencia cos responsables e estudantes das titulacións para resolver as súas dúbidas sobre a oferta de titulacións da Universidade de Santiago de Compostela.

Máis información premendo aquí.

Bolsas de estudos para o alumnado de niveis postobrigatorios para o vindeiro curso 2022-2023

Aberto o prazo para solicitar as bolsas de estudos a alumnado de niveis postobrigatorios para o vindeiro curso 2022-2023, convocadas polo Ministerio de Educación e Formación Profesional o pasado 12 de marzo de 2022.

• Prazo de presentación de solicitudes: do 30 de marzo de 2022 ao 12 de maio de 2022.

Poderá solicitar estas bolsas de estudos o alumnado que o próximo curso desexe matricularse en Formación Profesional, Bacharelato ou estudos universitarios, aínda que no prazo de presentación non teña decidido cal destas opcións escollerá finalmente (marcaranse os estudos máis probables, podéndose modificar posteriormente).

Toda a información relativa a estas bolsas de estudos dispoñible no Portal de BECAS de EDUCACIÓN.

A USC Camiña

O vindeiro xoves 7 de abril, no Auditorio Municipal de Ribeira, celebraranse as xornadas de achegamento á USC, un evento aberto a todos os públicos para informar sobre as titulacións e servizos desta universidade.

Máis información:

- Na páxina da USC: usc.es/gl/perfis/futuros/aponte/a_usc_camina.html

- Consultando o programa.