Novidades

O luns, 30 de novembre, será publicada, no taboleiro do centro, a listaxe do alumnado admitido e excluido para a distribución de máscaras.

A citada listaxe é provisional, podendo as persoas afectadas formular reclamación ante o centro docente nos dous (2) días hábiles seguintes ao da súa publicación.

Esta reclamación entenderase resolta coa publicación da listaxe definitiva.

Contra a exlcusión na listaxe definitiva, as persoas afectadas poderán interpoñer recurso de alzada ante o conselleiro de Cultura, Educación e Universidade no prazo dun (1) mes contando a partir do día seguinte ao da publicación da listaxe definitiva.

Distribución de máscaras entre o alumnado

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.  Acceso

Tal e como establece a convocatoria, todo o alumado que conta con axudas de material escolar da Consellería de Cultura, Educación e Universidade no presente curso 2020-21 serán beneficiarios directos das máscaras, polo que neste caso non terán que formalizar ningunha solicitude.

O resto do alumnado −aínda que non conte con axuda de material escolar− tamén poderá beneficiarse do subministro de máscaras sempre que reúna o requisito de renda per capita igual ou inferior a 6.000 euros no exercicio fiscal do 2018.

Prazo de presentación das solicitudes: do 16 ao 27 de novembro de 2020 no centro docente.

O luns, 16 de novembro, entregaráselle ao alumnado unha circular informativa xunto cos ANEXOS I e II

INSTRUCCIÓNS PARA abalarMóbilAcceso

O xoves, 12 marzo, celebramos a "Xornada de Igualdade na FP"  para abordar a igualdade no eido laboral.

Contamos coa presenza de:

Guadalupe Murillo Solís, Directora Xeral de Conservas Pescamar e Presidenta do Pontevedra Club de Fútbol.

Guadalupe Moar Míguez, Técnica Informática e Empresaria.

Celebración do acto do "Día de Rosalía" e exposición coa temática: "Somos errantes"

Organizado polo departamento de Normalización Lingüística

INFORMACIÓN ALERTA ESCOLAR    TRIPTICO INFORMATIVO

SOLICITUDE