PRAZO RECLAMACIÓNS PARA CICLOS DE FP

Informase ao alumnado de segundo dos ciclos de FP, que o prazo para reclamacións ás cualficacións será os días 20 e 21 de marzo nas dependencias do IES.

RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN DO ALUMNADO - CURSO 24-25

PARA ALUMNADO DE CENTROS ADSCRITOS: Comunícase que todas as solicitudes de reserva de praza do alumnado para a matrícula de 1º ESO e de 1º Bacharelato para o vindeiro curso 2024-2025 no IES Macías o Namorado foron admitidasPódense consultar as listaxes do alumnado admitido no taboleiro do noso centro.

PARA O ALUMNADO DE CENTROS NON ADSCRITOS: Dende o día 1 de marzo, ata o 20 de marzo (ambos incluídos), estará aberto o prazo de admisión, de forma telemática a través da aplicación admisiónalumnado ou nas dependencias do noso IES. Nos seguintes documentos dispoñen de toda a información:

1. Instruccións xerais

2. Prazos

3. Vacantes.

4. Manual para as familias

5. Modelo de solicitude en galego

6. Modelo de solicitude en castelán

ENCONTROS VIRTUAIS USC

Este curso os Encontros Virtuais na Zona USC terán lugar os días 21, 22, 25 e 26 de marzo. Os mesmos teñen como obxectivo dar a coñecer as titulacións e servizos que oferta a USC, están dirixidos moi especialmente ao estudantado de 4º de ESO, Bacharelato e Ciclos Formativos de Grao Superior.

Esperamos que estas datas permitan que o estudantado poida conectarse con máis facilidade (2 días na semana de vacacións para facilitar que se podan conectar dende as súas casas coas familias).

A páxina de acceso ós encontros é https://www.usc.gal/gl/encontros-virtuais (actualizaranse os contidos da mesma a principios da próxima semana).

PIALE: A experiencia canadense

A nosa compañeira Raquel Tarrío compartiu recentemente con nós a súa experiencia nun centro educativo de Canadá a través do programa Piale, enfatizando aspectos de boas prácticas que observou, así como animando ao resto do profesorado a participar en próximas edicións

Encontro coa escritora Sonia Mirón.

O mércores, 6 de marzo, o alumnado de 3º da ESO tivo a oportunidade de coñecer á autora Sonia Mirón. Sonia amosouse cercana, accesible e moi contenta pola acollida que este centro lle brindou un ano máis, porque xa é a segunda visita ao Macías. Nesta ocasión disfrutou da lectura de Mi corazón en una caja de zapatos.

A autora falounos da súa experiencia como escritora, presentounos os seus libros e atendeu a todas as cuestións plantexadas polos nosos corazóns lectores; a continuación, firmou exemplares da súa última publicación No son mariposas, son elefantes. Un día inesquecible!

Obradoiro sobre a búsqueda de emprego

Este martes 5 de marzo realizouse no Salon de Actos o obradoiro organizado polo departamento de FOL que levou por título: "1, 2, 3, contratado", e que amosou diferentes ferramentas ao alumando á hora de enfrontarse ao proceso de búsqueda de emprego.

Centrouse especialmente na elaboración do CV e en como afrontar unha entrevista de traballo, explicando os erros mais habituais, e que deben evitarse. O taller foi impartido por Isabel Rodriguez, que achegou tamén anécdotas e exemplos concretos a partires das súas vivencias como reclutadora de personal.

No taller o alumnado dos catro módulos de FOL que actualmente se imparten no IES, que ao final da sesión participou activamente expoñendo diferentes dúbidas e cuestións.

OBRADOIRO DE PRIMEIROS AUXILIOS

O pasado venres 23 de febreiro tivo lugar no ximnasio do IES un taller sobre técnicas de primeiros auxilios, impartido polo GES (Grupo de Emerxencias Sanitarias) de Padrón.

As emerxencias santiarias forman parte do curriculo de FOL (Formación e Orientación Laboral), polo que participou o alumnado do centro que cursa este módulo. durante a sesión, recibiron formación sobre diferentes manobras que en caso de emerxencia poden salvar vidas, como é a reanimación cardio-pulmonar (RCP), a Posición Lateral de Seguridade (PLS), ou a manobra de Heimlich, a coñecida como compresión abdominal que é moi útil en caso de atragantamentos.

O alumando segiu as explicacións con grande interese e levou á practica estas manobras, polo que resultou unha xornada moi útil e instructiva.

TAEKWONDO NO MACÍAS

Dentro do Programa "Coñece o teu clube", onte día 28 achegáronse ás instalacións do noso IES dous membros do clube  Natural Sport de Ribeira.

O alumnado de 2º da ESO puido achegarse á formación básica desta arte marcial co privilexio de facelo con Irene Montemuíño e Alex Vidal que son Campiona de España Universitaria e Bronce Europeo sub-21 a primeira; e catro veces Campión de Europa, Campión mundial e deportista olímpico o segundo!!!

Moitas gracias aos dous!!!

AXUDAS PARA A FORMACIÓN EN LINGUAS EXTRANXEIRAS

Convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinada a alumnos/as de 1º e 2º de Bacharelato.

Enlace