LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO E AXUDAS DE MATERIAL

Rematado prazo de dous días hábiles para reclamar á publicación das listaxes provisionais de admitidos e excluídos da Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar, están publicadas no IES as LISTAXES DEFINITIVAS de admitidos e excluídos*. Esta publicación tamén será accesible con certificado electrónico ou Chave 365 a través da aplicación Fondolibros.

Lembramos que en cumprimento da normativa vixente en materia de Protección de Datos Persoais, as listaxes non se poden fotografar.

Os vales de material escolar e os libros entregaránse nas primeiras semanas de setembro. A tal efecto se enviará un ABALAR comunicando as datas e horas de recollida, que deberán facer sempre os SOLICITANTES DA AXUDA, ou unha persoa adulta debidamente autorizada (por escrito).

*Aínda que a data límite era 26 de xullo, para facilitar a organización familiar e a adquisición do material, publicamos xa as LISTAXES DEFINITIVAS.

O MACÍAS ENTRE OS MELLORES IES NAS ABAU

La Voz de Galicia  publicou onte que o noso IES foi un dos poucos centros de Galicia que acadou unha nota media de máis de 7 puntos na parte xeral da ABAU, un indicador do nivel de preparación do noso alumnado, sendo o vixésimo de toda Galicia.

Nas comarcas dos arredores de Santiago, só 10 institutos acadaron esta cualificación, e o Macías foi o sexto mellor, cunha cualificación de 7,436 puntos, sendo ademáis o único da nosa comarca.

O Namorado é, ademáis, un dos centros que presenta unha menor diferencia entre a cualificación ABAU e a cualificación do Bacharelato (menos de 0,5 puntos) o que reflicte a coherencia das cualificacións do Bacharelato e a súa excelente preparación para esta proba. Nas ABAU tres alumnas do noso centro se situaron entre os mellores expedientes de toda Galicia.

Noraboa ao alumnado, as familias e ao profesorado polo seu traballo e esforzo, que nos colocan na elite da nosa contorna!!

LIBROS DE TEXTO 2024-2025

Xa están dispoñibles as listaxes dos libros de texto para o vindeiro curso 2024-2025.

Consulta os arquivos adxuntos.

SERVIZO DE TRANSPORTE DÍA 25 DE XUÑO

O día 25 de xuño, o transporte escolar funcionará nas súas rutas habituais; iniciando o servizo aproximadamente ás 11:20 horas, para permitir a chegada ao IES ás 12h (hora prevista de entrega dos boletíns de cualificacións).

O servizo iniciará o regreso aproximadamente ás 12:45h.

Xunto cos boletíns se entregarán tamén os sobres de matrícula para o curso 24-25.

Lembramos que as cualificacións estarán dispoñibles tamén a través de ABALAR.

CALENDARIO DE MATRíCULA

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN CICLOS FP

Recordamos o calendario do proceso de admisión nos ciclos formativos de formación profesional para o curso 2024-25 nas distintas modalidades.

ENLACE ADMISIÓN CICLOS

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DA ESO

Publicada a Orde de Convocatoria dos premios extraordinarios ao rendemento académico na ESO. O prazo é dun mes comezando o 6 de xuño.

ENLACE PREMIOS EXTRAORDINARIO

XUNTANZA CLUBES DE LECTURA

O pasado 28 de maio tivo lugar a II Xuntaza dos Clubes de Lectura organizada polo IES Ribeira Nº1 o día 14 de maio na Illa de Sálvora. Participaron o noso insituto, o IES de Porto do Son, o IES Félix Muriel de Rianxo e o IES Espiñeira de Boiro.

O alumnado desfrutou dunha visita guiada e distintas actividades nun entorno privilexiado parte do Parque Nacional das Illas Atlánticas.

PROBAS LIBRES CICLO MEDIO FP

XORNADA DE ACOLLIDA PROBAS LIBRES FP