Novidades !

LIBROS DE TEXTO 3º ESO CURSO 2017/18

LIBROS DE TEXTO 4º ESO CURSO 2017/18

LISTAXE PROVISIONAL DE LIBROS DO FONDO PARA ESO.- CURSO 2017/18

O alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatorio de setembro ten que devolver os libros prestados o día do exame.

A listaxe definitiva do fondo solidario será publicada nesta web e no centro o 15 de setembro.

LISTAXE DE VALES DE MATERIAL ADMITIDOS.

LISTAXE DE VALES DE MATERIAL EXCLUIDOS.

O alumnado que non apareza nas listaxes de vales de material e que está pendente de matricularse en setembro.

Os vales poderanse recoller a partires do 15 de setembro.

BIBLIOTECA-blog

PROGRAMA ALERTA ESCOLAR

A Xunta de Galicia a través do 061 ten un "Plan de Alerta Escolar" no que se poden inscribir todos os nenos e nenas escolarizadas que teñan:

- Alerxias

- Epilepsia

- Diabetes

- Asma

- E outras patololoxías que poidan dar lugar a unha emerxencia médica.

Este rexistro serve para que, en caso de necesidade, o persoal médico do 061 coñeza inmediatamente a patoloxía do neno ou nena, e poida tomar decisións coa maior celeridade posible.

As familias interesadas poden recoller o formulario no Centro educativo para inscribir ós seus fillos no rexistro mencionado. Dito formulario cuberto debe  entregarse  acompañando un informe médico co diagnóstico e as recomendacións asistenciais necesarias.

BOLSAS ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO CURSO 2016-17

Remata o prazo de presentación de solicitudes o 29 de setembro.

BOLSAS FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA

Para alumando de 4º ESO, co obxectivo de facilitar o aprendizaxe do inglés. O programa desenvólvese en Canadá e EEUU durante o curso escolar 2017-18.

Requisitos: Ter en 3º de ESO unha nota media igual ou superior a 7 puntos e na materia de inglés igual ou superior a 8 puntos.

Prazo para solicitar a bolsa: Dende o 3 de outubro ata o 15 de novembro de 2016.

INFORMACIÓN REFERENTO AO DESENVOLVEMENTO DO CURSO ESCOLAR 2016/17

HORARIO XERAL:

Mañá:                                                             8:45h.   a  14:25h.

Tarde:  Martes                                              16:20 h.   a   18:00 h.

Martes e Xoves                                16:20 h.   a   18:50 h. (só ciclos)

I CONCURSO DE TUITS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

IES Macías o Namorado

Con motivo do 25 de novembro, día Internacional contra a Violencia de Xénero, o IES Macías o Namorado convoca o I CONCURSO DE TUITS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO 2016. Buscamos mensaxes, lemas ou expresións de repulsa contra a violencia de xénero que se realicen a través da rede social twitter.

BASES DE PARTICIPACIÓN

1.- Poderán participar no concurso todos os membros da comunidade educativa que o desexen. Cada participante poderá enviar un máximo de tres tuits.

2.-  Os tuits que participen no concurso deberán incluir o hastag #MaciasSenViolencia.

3.- As persoas que presenten os tuits serán responsables da orixinalidade e a autoría dos mesmos.

4.- A DATA Límite de publicación de tuits será o 21 de novembro do 2016.

5.- Un xurado será o encargado de avaliar os tuits presentados. Procurarase que haxa unha presenza equilibrada de homes e mulleres no xurado.

6.- Os criterios de avaliación serán: contido e tratamento do tema (4 puntos), orixinalidade (3 puntos) e capacidade de impacto (3 puntos).

7.- O agasallo consistirá nunha tarxeta por valor de 20 € canxeable nos cines Cinesa.

8.- A presentación de tuits ao presente concurso supón a aceptación plena das bases.

ALICIA REY VIGO, ALUMNA DE 4º ESO

GAÑADORA DO CONCURSO DE TUITS

A intelixencia erradica, o maltrato arraiga. Se intelixente!

CARTA ERASMUS "Macías o namorado"  (Ver máis...)

1ºPREMIO Á MELLOR INTERPRETACIÓN NO "FESTIVAL AUDIOVISUAL ESCOLAR OLLOBOI", AO NOSO TRABALLO "EFECTO BOLBORETA", INTERPRETADO POLO ALUMNADO DE 4º DA ESO

MOITOS PARABENS !!!!