Noites astronómicas!

O pasado martes 8 de outubro por fin deixou de chover! Semellaba que non, pero finalmente puidemos levar a cabo a observación astronómica que tiñamos organizada. A xornada comezou cun entretido kahoot sobre a temática, tralo cal demos paso a unha interesante charla impartida por José Ramón González Romay, membro do observatorio Ramón María Aller da USC. Deseguido, comezou a actividade tan esperada pola rapazada de 1ºESO: a observación de Xúpiter, Saturno, a Lúa e outros astros, como os satélites Ío, Europa, Ganímedes e Calisto, ou unha estrela dobre. Rapazada (tamén algún alumno/a da materia de Xeoloxía de 2º Bacharelato), profesorado e persoal non docente observamos, consultamos dúbidas, aprendimos e gozamos dunha observación astronómica nunha noite sorprendentemente despexada.

Agradecemos ao programa TODOCOSMOS poder contar co seu importante labor divulgativo da Ciencia nos centros educativos de Galicia.

Parabéns tamén ás alumnas de 1ºB Candela Medina e Noelia Negreira por seren as gañadoras do kahoot. Como agasallo, un planisferio, como non podía ser doutra maneira.

Preme aquí para ver máis fotos da xornada.

Novidades

PROBAS LIBRES DE TÉCNICOS SUPERIORES EN FP- CICLO SUPERIOR ADMINISTRACIÓN E FINANZAS. XUÑO 2019

XORNADA DE ACOLLEMENTO DE PROBAS LIBRES

A xornada de acollemento de probas libres será o día 10 de xuño ás 09:00 horas no salón de graos do centro.

A non asistencia inxustificada ao acto producirá  baixa de oficio da matrícula, segundo o establecido na disposición adicional segunda. Baixas de oficio no punto 1 da "orde do 5 de abril de 2013" pola que se regulan as probas para a obtención dos títulos de técnico e de técnico superior  de ciclos formativos de formación profesional dos establecidos ao abeiro da lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Calendario de probas libres de ADMINISTRACIÓN E FINANZAS. XUÑO 2019

Para acceder ás programacións deberase consultar no menú esquerdo  O CENTRO "Programacións Ciclos e FPB"

8 de marzo DÍA DA MULLER

I CERTAME DE CHÍOS DE AMOR CONTEMPORÁNEO

Parabéns para Aldara Hernaiz, Sofía Jamardo e Álvaro Hernaiz

"Et voilà les élèves de français avec leur prof pour fêter La Chandeleur"

Alumnado de 1º Bacharelato no Museo da Fundación Camilo José Cela

visitando a exposición de Olegario Sampedro, "Proxecto Libertas".

As alumnas Nerea Hernández e Aldara Hernaiz fixeron de guías.

Parabéns polo seu traballo!!

Alumnado de  4º ESO na actividade lúdico-matemática,

montaxe das "Cúpulas de Leonardo da Vinci"

PROGRAMA DE ALERTA ESCOLAR

A Xunta de Galicia, a través do 061, ten un "Plan de Alerta Escolar" non que se pode inscribir todo o alumnado escolarizado que teñan algunha das seguintes patoloxías:

- Alerxias                      - Epilepsia                             - Diabetes                             - Asma

- E outras patoloxías que poidan dar lugar a unha emerxencia médica.

Este rexistro serve para que, en caso de necesidade, o persoal médico do 061 coñeza inmediatamente a patoloxía do alumnado, e poida tomar decisións coa maior celeridade posible.

Deberán cumprimentar o formulario que terán que rechear as familias interesadas para inscribir aos seus fillos e fillas no rexistro de Alerta Escolar do 061. Dito formulario cuberto debe ser etregado no Centro e ten que vir acompañado dun informe médico co diagnóstico e as recomendación asistenciais precisas.

Tríptico informativo

Formulario solicitude

Servizo de mediación

NO CURSO 2018/19 COMEZA A FUNCIONAR O SERVIZO DE MEDIACIÓN NO NOSO CENTRO