Formación profesional

AXUDAS PARA A FORMACIÓN EN LINGUAS EXTRANXEIRAS

Convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinada a alumnos/as de 1º e 2º de Bacharelato.

Enlace

OFERTAS EMPREGO SETEMBRO 2023

OS INTERESADOS DEBEN ENVIAR CV A rrhh@russula.com

TÉCNICO/A SCADA SIN EXPERIENCIA

RESPONSABILIDADES PRINCIPALES:

• Reforzar el departamento de HMI, desarrollando sistemas que cubran las necesidades del cliente en base a las especificaciones funcionales definidas que incluyen:

•  Diseño, configuración y mantenimiento de las aplicaciones de HMI, cumpliendo los requerimientos del proyecto y coordinándose con el área de Automatización y Control.
  • Participar en las revisiones del código tanto internas como con el cliente, resolución satisfactoria de incidencias y/o dudas que pueden surgir tras las pruebas realizadas con el objetivo de minimizar los contratiempos en la fase de instalación y puesta en marcha.
  •  Instalación y configuración apropiada de las comunicaciones de OT en planta para dar conectividad a PLCs, HMI servers, HMI clientes, etc., usando distintas familias de protocolos (Siemens, Rockwell, ABB, etc.).
  •  Instalación, configuración y optimización de los sistemas de base de datos (SQL): Implementación de recetas, almacenamiento de alarmas e información de la producción.
  •  Dar soporte y formación a nuestros clientes sobre el funcionamiento del software de HMI, redes y equipos informáticos.

REQUISITOS:

• Estudios mínimos: FP Superior en Automatización y Robótica Industrial, FP Superior en Administración en sistemas informáticos y Red y/o FP Superior en Desarrollo de aplicaciones multiplataforma.

•  Conocimientos valorables: WinCC, Factory Talk, Wonderware, Ignition o Ifix.
  •  Experiencia mínima: No requerida.
  •  Idiomas: inglés nivel mínimo B2.
  •  Disponibilidad para viajar y estancias en el extranjero.

Ofertas de emprego ABRIL 2023

ABRIL 2023

"Corporación Radio e Televisión de Galicia, S.A. convoca unha proba para un contrato en prácticas na categoría laboral de Oficial administrativo/a.

Os interesados poden ver os requisitos da convocatoria accedendo o seguinte link:

Ofertas de emprego XANEIRO 2023

PROCESOS XA FINALIZADOS:

Russula,  empresa multinacional con sede na Coruña, especializada no diseño e execución de proxectos de inxenería, instalación e montaxe de plantas para a industria do aceiro, busca incorporar varios postos os seus talleres, ubicados en Bergondo e na Coruña.

1. OFICIAL DE TALLER

• Funcións: Participar na instalación de equipos industriais, interpretación de planos e esquemas eléctricos, poñendo en marcha o equipo, comprobando o seu funcionamento, corrixindo posibles defectos e verificando o proceso operativo segundo as normas de calidad e seguridade establecidas.

• Requisitos:
  • Estudos mínimos: preferiblemente formación profesional da rama eléctrica aínda que tamén se poderán ter en conta candidaturas con formación profesional en fabricación e montaje, caldararía e soldadura, mantemento, etc.
  • Experiencia mínima: non requerida. Valorabel experiencia previa en montaxe de cadros eléctricos.

2. OPERARIO DE TALLER

1. Funcións: Participar na instalación de equipos industriais, interpretación de planos e esquemas eléctricos, poñendo en marcha o equipo, comprobando o seu funcionamento, corrixindo posibles defectos e verificando o proceso operativo segundo as normas de calidade e seguridade establecidas.

• Requisitos:
  • Non se requiere experiencia laboral previa nin formación profesional.

Ofrécese:

• Posibilidade de aprender un oficio.
  • Estabilidade laboral.
  • Horario laboral de 08:00 a 14:00 e de 15:00 a 17:30 horas de luns a xoves e venres de 08:00 a 13:00 horas.

Aquelas persoas que estean interesadas poder enviar o seu CV a rrhh@russula.com

ADMINISTRATIVO PARA ESTACIÓN DE SERVIZO EN DODRO

Estación de Servicio Reyni en Dodro busca un Administrativo/a para incorporar temporalmente a súa plantilla. Titulación: CM Xestión Administrativa ou CS Administración e Finanzas.  Contrato temporal de sustitución. Os/as interesad@s poden enviar o seu cv a gtv@reyni.es  coa Referencia: IES Macías O Namorado (Padrón)

XA CONTRATADO