FOL

Charlas procura de emprego

Este mércores, 16 de febreiro, Addecco impartiu unha Charla sobre Procura de Emprego  ao alumnado de 1º e 2º curso de FP das familias profesionais de Administración e Electricidade.

Addeco é unha empresa especializada na selección de persoal, que conta con máis de 280 oficinas en toda España.

Esta charla foi organizada polo Dpto. de Orientación en colaboración co Dpto. de FOL co obxectivo dar a coñecer ao alumnado técnicas e ferramentas para a súa próxima inserción profesional.

Seminario de Sensibilización de Cooperativismo

O pasado día 25 de xaneiro realizouse no centro un Seminario de Sensibilización do Cooperativismo dirixido ao alumnado de 2º curso do CM de Instalacións Eléctricas e do CS de Automatización e Robótica Industrial, impartido por Espazo Coop, entidade asociativa sen ánimo de lucro que ten por finalidade a difusión e promoción do cooperativismo en Galicia.