FOL

Curso práctico de reanimación cardiopulmonar (RCP)

O pasado xoves 25 de maio,  acudiu ao centro o Grupo de Emerxencias de Padrón, onde impartiu un Taller de Primeiros Auxilios ao alumnado de 1º curso de Ciclo Superior e Ciclo Medio das familias de Administración e Electricidade.

Durante o taller o alumnado pudo practicar as técnicas de reanimación cardiopulmonar (RCP) en adultos, nenos e lactantes.

Visita e formación en Stellantis (Vigo)

Os alumnos de 2º curso do Ciclo de Robótica asistiron a semana pasada a unha formación teórica nas instalacións de Stellantis en Vigo.

A formación constaba de dous módulos e as xornadas permitiron profundizar nas competencias transversais de comunicación e liderado. Os alumnos visitaron salas temáticas sobre Industria 4.0.

Obradoiro primeiros auxilios

Este venres 27 de maio, acudiu ao noso centro o equipo de Protección Civil de Padrón para impartir un Taller de Primeiros Auxilios ao alumnado de 1º curso de FP das familias de Administrativo e Electricidade.

Durante este interesante obradoiro o alumnado puido practicar as técnicas de reanimación cardiopulmonar (RCP) en adultos, nenos e nenas e lactantes.

Velaquí a publicación de IG do Grupo de Emerxencias Supramunicipal Terras de Iria:

Charlas procura de emprego

Este mércores, 16 de febreiro, Addecco impartiu unha Charla sobre Procura de Emprego  ao alumnado de 1º e 2º curso de FP das familias profesionais de Administración e Electricidade.

Addeco é unha empresa especializada na selección de persoal, que conta con máis de 280 oficinas en toda España.

Esta charla foi organizada polo Dpto. de Orientación en colaboración co Dpto. de FOL co obxectivo dar a coñecer ao alumnado técnicas e ferramentas para a súa próxima inserción profesional.

Seminario de Sensibilización de Cooperativismo

O pasado día 25 de xaneiro realizouse no centro un Seminario de Sensibilización do Cooperativismo dirixido ao alumnado de 2º curso do CM de Instalacións Eléctricas e do CS de Automatización e Robótica Industrial, impartido por Espazo Coop, entidade asociativa sen ánimo de lucro que ten por finalidade a difusión e promoción do cooperativismo en Galicia.

Esta charla tivo como obxectivo  formentar o autoemprego como outro medio para inserción laboral dos nosos futuros titulados e tituladas.