Bioloxía e Xeoloxía

Visita ao planetario 1ºESO

Onte completamos o que aprendimos de astronomía no 1º trimestre coa visita do alumnado de 1°ESO ao planetario móbil instalado estes días no auditorio de Padrón. Durante a sesión puidemos observar os movementos da Terra, a Lúa, o sistema solar e a nosa galaxia. Fixámonos nas órbitas descritas polos planetas, a rapidez coa que se move o Sol, pensamos nas distancias en anos luz e, así, decatámonos do abrumadores que poden resultar o espazo e o tempo. Tamén escoitamos o percorrido histórico que repasaba as principais achegas das civilizacións que mostraron o seu interese por esta ciencia, lembrando a figuras relevantes como Copérnico ou Galileo.

Esta rapazada xa é unha experta nesta disciplina!

Se queres ver algunha foto máis, preme aquí.

Aulas silenciosas exemplo de reutilización

Por fin completamos un dos nosos obxectivos no 1º trimestre: colocar nas patas das cadeiras pelotas de tenis deterioradas que tiñan como destino o lixo,  e así amortecer o ruído que se fai ao escoitar o timbre que marca o fin dunha clase. Un exemplo de boas prácticas dun dos 3R: a REUTILIZACIÓN. Deste xeito conseguimos promover actitudes respectuosas para o medio ambiente, ademais de concienciar sobre a problemática da exposición a ambientes pouco saudables acusticamente.

Actúa local, pensa global!

Grazas ao Círculo Cultural Deportivo de Sanxenxo por doar 3 caixas repletas de pelotas de tenis. Esperamos seguir completando aulas. Por un centro responsable e comprometido co medio ambiente!

Charla sobre consumo responsable

No 1º trimestre tamén houbo cabida para o consumo responsable. O Instituto Galego de Consumo ofreceunos varios talleres, como o relacionado cos hábitos alimenticios, para o alumnado de 1ºESO. Despois dunha pequena charla, os rapaces/as realizaron unha divertida dinámica para comprobar o aprendido.

Preme aquí para ver máis fotos da xornada.

Charla sobre transplantes e doazón de órganos

O pasado mes de decembro, a axencia de doazón de órganos e sangue, ADOS, visitou o noso centro para contarlle á rapazada de 3ºESO e FP Básica en que consisten e que importancia teñen os transplantes e as doazón de órganos. Achegaron múltiples datos e imaxes para procurar concienciar a alumnado e profesorado asistente sobre o necesarias que son estas prácticas médicas. A parte máis emotiva da charla: o testemuño dunha paciente transplantada de ril, que contou en primeira persoa a súa propia experiencia.

Visita a Lousame e minas de San Finx

O pasado venres 18 de outubro o alumnado de 4ºESO das materias de Bioloxía e Xeoloxía e Física e Química visitou o complexo medioambiental Serrra do Barbanza e as minas de San Finx.

Así puideron coñecer o impacto da problemática dos residuos, e atender á importancia da recollida selectiva dos mesmos e da práctida dos 3R (especialmente de REDUCIR, o primeiro R no que debemos traballar). Tamén reflexionaron sobre un novo R no que cómpre facer cada vez máis fincapé: REPENSAR os nosos hábitos de consumo, estreitamente relacionados cos residuos xerados.

En San Finx os rapaces/as adentráronse no centro de interpretación das minas de estaño e wolframio, onde lles relataron a historia do lugar, con anécdotas da época de máxima explotación destes minerais.

Os amantes da natureza gozaron tamén dos arredores, incluso puideron ver unha especie de musgo bioluminiscente, Schistostega pennata.

Premendo aquí podes ver máis fotos desta visita.