Igualdade

IGUALDADE

Plan Igualdade

Guía de actuación ante casos de violencia de xénero no ámbito educativo

Información de interese para abordar a coeducación no ámbito educativo e recursos que axuden a traballar a igualdade:

CURTAMETRAXES:

• Escondite inglés, curta baseada no guión gañador do VII Concurso de guións contra a violencia de xénero 2020 da Deputación de A Coruña, realizada por dúas alumnas de 2º Bach do IES de Arzúa no curso 2020-2021.
  • Memorando, curta baseada no guión gañador do VI Concurso de guións contra a violencia de xénero 2019 da Deputación de A Coruña, realizada por tres alumnas do IES Lamas de Abade de Santiago de Compostela.
Guía de prácticas para a igualdade na FP

Fundamentos internacionais para traballar en igualdade

A asociación Aliad Ultreia (Lugo) ten accesible desde a súa plataforma  materiais elaborados para a materia "Igualdade de Xénero" en 1º ou 2º da ESO

Guía de linguaxe non sexista da Deputación da Coruña

A linguaxe inclusiva no centro

Material didáctico arredor do día do Orgullo LGBT para traballar a diversidade nas aulas de Secundaria

Rede LGTBIG+ de Galicia

O 12 de marzo celebramos a "Xornada de Igualdade na FP" para abordar a igualdade no eido laboral.

Contamos coa presenza de Guadalupe Murillo Solís, directora xeral de Conservas Pescamar e presidenta do Pontevedra club de fútbol. Tamén con Guadalupe Moar Míguez, Tecnica Informática e empresaria.