IGUALDADE

Plan Igualdade

Guía de actuación ante casos de violencia de xénero no ámbito educativo

Información de interese para abordar a coeducación no ámbito educativo e recursos que axuden a traballar a igualdade:

CURTAMETRAXES:

• Escondite inglés, curta baseada no guión gañador do VII Concurso de guións contra a violencia de xénero 2020 da Deputación de A Coruña, realizada por dúas alumnas de 2º Bach do IES de Arzúa no curso 2020-2021.
  • Memorando, curta baseada no guión gañador do VI Concurso de guións contra a violencia de xénero 2019 da Deputación de A Coruña, realizada por tres alumnas do IES Lamas de Abade de Santiago de Compostela.
Guía de prácticas para a igualdade na FP

Fundamentos internacionais para traballar en igualdade

A asociación Aliad Ultreia (Lugo) ten accesible desde a súa plataforma  materiais elaborados para a materia "Igualdade de Xénero" en 1º ou 2º da ESO

Guía de linguaxe non sexista da Deputación da Coruña

A linguaxe inclusiva no centro

Material didáctico arredor do día do Orgullo LGBT para traballar a diversidade nas aulas de Secundaria

Rede LGTBIG+ de Galicia

O 10 de maio celebramos a "Xornada de igualdade laboral" no IES Macías o Namorado

O martes 10 de maio, por terceiro ano consecutivo, o Equipo de Igualdade do IES Macías o Namorado organizou a charla-coloquio sobre igualdade no eido laboral, na que participou o alumnado de Ciclos Formativos.

Para esta xornada contamos coa colaboración de Luís Carreira, Técnico de persoal da empresa FINSA; Sara Rodríguez, garda civil; Pablo Lorenzo, da área legal laboral da empresa CORTIZO e Milagros González, presidenta do Consello Regulador da denominación de Orixe “Pemento de Herbón”.

Con esta actividade preténdese que o alumnado coñeza e reflexione sobre:

• A importancia de contar con Plans de Igualdade nas empresas.
  • Medidas de conciliación laboral e familiar.
  • A fenda salarial.
  • A obrigatoriedade da transparencia salarial.

Podes acceder á noticia premendo en: El Correo Gallego.

construíndo-igualdade-aliad.png.jpg9.84 KB
A LINGUAXE INCLUSIVA NO CENTRO.pdf2.3 MB