OBRADOIROS SOBRE INTELIXENCIA ARTIFICIAL NO MACÍAS

A Aula de Emprendemento do IES Macias o Namorado crea espazos de emprendemento no centro para impulsar as habilidades emprendedoras do alumnado, en especial da Formación Profesional.

Destaca a realización de varios obradoiros que tiveron por obxecto coñecer as ferramentas da Intelixencia Artificial (IA) aplicadas ao emprendemento. Deste xeito, o alumnado aprendeu a comprender os conceptos básicos da IA e a súa relevancia no emprendemento, así como a achegarse ás ferramentas dispoñibles.

Os días 23 e 29 de Novembro leváronse a cabo os primeiros obradoiros co alumnado dos Ciclos Formativos de Electricidade, Robótica e Automatización Industrial, e este x xoves día 21, complétanse as actividades deste trimestre coa participación dos ciclos medio e superior da familia de Administración e Xestión.

Taller - CM e CS ELE e AUROIN.jpg30.1 KB
Taller - CS AeF.jpg26.94 KB