Saída cultural EDLG

O 18 de maio o EDLG fará a súa saída anual. Este ano farase un Roteiro Rosaliano e, xa que estamos en Santiago, aproveitamos e visitaremos a catedral.

PERCORRIDO

• Casa da Matanza (Padrón)
  • Cemiterio de Adina (Iria Flavia)
  • Panteón dos Galegos Ilustres (San Domingos de Bonaval)
  • Museo do Pobo Galego (San Domingos de  Bonaval)
  • Algúns lugares significativos da vida de Rosalía en Santiago
  • Catedral (cubertas e Pórtico da Gloria)

HORARIO

Sairemos á 8:30 e volveremos sobre as 20:00. (Uso obrigatorio de máscara no autobús).

PREZO

3 euros (para o alumnado socio da ANPA é 1,5). O Centro e o EDLG fiancia o resto da saída

INTERESADOS

O alumnado interesado deberá pasar polo Dep. de LG para ensinar os seus puntos os días  2, 3 ou 4  de maio, en calquera dos recreos.

A listaxe do alumnado participante  sairá o 5 de maio (farase pública nesta entrada e no taboleiro do EDLG).

A partir dese día, as persoas  da listaxe poden retirar a súa autorización na conserxaría do centro. O prazo para entregala asinada é ata o martes  (9 de maio, 12:30). A partir dese momento, as prazas aínda libres afertaranse ás persoas que estean na listaxe de agarda.

Atención aos prazos