Lingua Estranxeira (Inglés)

Miami, see you soon!

O mércores 8 de maio puxemos punto e final ao proxecto "Dos Orillas". Conectámonos por videochamada cos nosos socios americanos do colexio Royal Palm Elementary en Miami para despedirnos, pois eles rematan xa o curso e van disfrutar dun merecido descanso. Pero non pensedes que teñen máis vacacións ca nós, pois en agosto tócalles comezar de novo!

Despois duns videos de despedida e agradecemento, preparamos uns bailes tradicionais e unha pequena merenda. Nós fixemos unha coreografía country coa música de Cotton Eye Joe e probamos os típicos sandwiches de manteiga de cacahuete e marmelada. Pola súa banda, en Miami bailaron a Macarena e degustaron tortilla.

A valoración do proxecto por parte de alumnado e profesorado foi moi positiva. Acadáronse todos os obxectivos propostos xa que aprendemos un montón de cousas sobre a cultura, a xeografía, a historia, as tradicións e, sobre todo, as linguas do outro lado do Atlántico. Pero o máis importante é que fixemos amigos/as a máis de 6.500 Qm de distancia. Así que, quen sabe? Igual o punto e final se converte nun punto e... seguido!

Storytelling: Polar bear, polar bear, what do you hear?

This week, we celebrated World Book Day with a storytelling in the playground. First graders listened to "Polar bear, polar bear, what do you hear?" in the voice of our language assistant Chloe. We used the big blackboard in the playground to write the names of the animals in the story.

Esta semana, celebramos o Día do Libro cun contacontos no patio. Os de 1º escoitaron o conto "Polar bear, polar bear, what do you hear?" na voz da nosa auxiliar de conversa Chloe. Usamos a gran pizarra do patio para escribir os nomes dos animais da historia.

Then, divided in groups, we read more books about animals, drew them and wrote their names in small blackboards and played "What's the time Mr. Wolf?" moving like the different animals do. A great day out enjoying English and books!

Despois, divididos en grupos, lemos máis libros sobre animais, debuxámolos e escribimos o seu nome en pequenas pizarras e xogamos a "What's the time Mr. Wolf?" movéndonos como fan os diferentes animais. Un gran día gozando co inglés e cos libros!

Easter Egg Hunt

Hoxe os alumnos/as de 1º de Primaria baixaron á biblioteca para escoitar "We're going on an Egg Hunt", unha historia de Pascua contada pola nosa auxiliar de conversa americana Chloe.

Despois, aproveitando unha raiola de sol, saíron ao patio e participaron nunha busca de ovos de Pascua como adoitan facer os nenos británicos e americanos.

HAPPY EASTER!

Álbum: Curso 2023 - 2024 -> Easter Egg Hunt

Miami and Sigüeiro, from a big city to a small village

Continuamos o proxecto "Dos Orillas" converténdonos en embaixadores da nosa terra e mostrándolles aos nosos compañeiros americanos como é Galicia e, en concreto, a nosa vila Sigüeiro. Para iso, elaboramos presentacións e gravamos videos nos que lles explicamos non só o que poden ver e facer en Galicia, senon tamén que poden comer e como teñen que viaxar e moverse por aquí.

E hoxe, conectámonos por videoconferencia con eles e, en directo, mostrámoslles os lugares máis representativos da nosa terra. Eles ensináronnos a grandiosa Miami. Despois competimos nun Quizizz.

Easter in the USA

This week Chloe told us about Easter in the USA.

Interviewing Olympic champions with an AI

Aproveitando a temática das Olimpiadas, dende a materia de inglés quixemos entrevistar a algúns campións olímpicos galegos e preguntarlles sobre a súa participación en diferentes edicións dos Xogos Olímpicos. Para iso empregamos unha Intelixencia Artificial chamada "Character.ai". Aquí un cachiño dalgunhas das entrevistas realizadas:

St. Patrick's Day

17th March is St. Patrick's Day, patron saint of Ireland, and many landmarks all over the world turn green for the occasion. 6th graders wanted to join this tradition and made these paper circuits with green leds, copper tape and 3D buildings like the Eiffel Tower, Arc de Triomphe, Big Ben, London Eye, Empire State building, Statue of Liberty, Christ the Redeemer, Pisa Tower and Hercules Tower.

O 17 de marzo é o Día de San Patricio, o patrón de Irlanda, e moitos monumentos de todo o mundo tínguense de verde para a ocasión. Os alumnos/as de 6º quixeron unirse a esta tradición e fixeron estes circuitos de papel con leds verdes, cinta de cobre e edificios 3D como a Torre Eiffel, o Arco do Triunfo, o Big Ben, a London Eye, O Empire State, a Estatua da Liberdade, O Cristo Redentor, a Torre de Pisa e a Torre de Hércules.

Que se celebra en febreiro do outro lado do Atlántico?

Hoxe, 27 de febreiro, volvemos conectarnos cos nosos socios americanos do proxecto "Dos Orillas". Desta volta, falamos das celebracións do mes de febreiro dun e doutro lado do Atlántico que estivemos recopilando nun padlet: o Groundhog Day ou Día da Marmota, San Valentín, o Entroido e o Día de Rosalía. Despois competimos nun Kahoot a ver quen sabía máis de todas as celebracións comentadas. E sabedes quen quedou no podio? Pois Rita conseguiu a primeira posición e Héctor quedou no segundo lugar. O terceiro posto foi para Domingo de Miami.

What's a school in the USA like?

Tralo Entroido, retomamos as videoconferencias cos nosos socios americanos do colexio Royal Palm Elementary School de Miami. Nesta ocasión quixemos coñecer como son os nosos centros educativos así que visualizamos uns videos que prepararan as nosas mestras mostrando as instalacións e explicando como é o noso día a día no centro. Despois fixemos un concurso online de preguntas sobre os dous coles e sabedes quen quedou no podio? Pois Emma no 2º lugar e Elisa e Thiago na 4ª e 5ª posición. Parabéns a Flavio e Jason de Miami por acadar o 1º e 3º postos.