Educación saudable

Programa de leite e froita na escola

No CEIP Plurilingüe de Sigüeiro, queremos promover hábitos de vida saudables e unha alimentación axeitada nos nosos nenos e nenas; así que, coma en cursos pasados, volvemos participar no “PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUMO DE FROITAS E LEITE” pertencente á Unión Europea.

Dende hoxe luns 24 de xaneiro e durante varias semanas, ao sair ao recreo ademais da froita habitual entregarase a cada neno/a un brick de leite de 200ml. para que merenden.

Día Internacional da Muller

Para conmemorar o Día Internacional da Muller, no CEIP Plurilingüe de Sigüeiro traballamos a figura da enfermeira galega Isabel Zendal.

Realizamos este vídeo como agasallo ás nosas pediatras Sacramento e María Xosé, polo seu labor de escoita, atención e sobre todo de coidado.

Nel contamos o que é para nós unha pediatra.

É SAUDABLE!

Os nenos/as de Educación Infantil móstrannos a importancia dunha alimentación saudable a través dos seguintes contos:

4º EDUCACIÓN INFANTIL

5ºA EDUCACIÓN INFANTIL                            5ºB EDUCACIÓN INFANTIL

6ºA EDUCACIÓN INFANTIL                               6ºB EDUCACIÓN INFANTIL

O MAR É SAUDABLE

Os nenos/as de primeiro coñecen o traballo dos mariñeiros a través do poema “ O meu barco” de Manuel María.

1º Educación Primaria

Os nenos/as de 2º Educación Primaria explícannos que os peixes son un recurso moi saudable do mar co poema “ O mar” de Manuel María.

2º Educación Primaria

A HORTA É SAUDABLE

En 3º de Educación Primaria móstrannos a importancia do toxo que antigamente se empregaba para abonar as terras, a través do poema “ As froliñas dos toxos “ de Noriega Varela.

3º Educación Primaria

En 4º de Educación Primaria explícannos que os recursos da horta son moi saudables co poema “ Labrego” de Manuel María.

4º Educación Primaria

A AUGA É SAUDABLE

Os nenos/as de 5º de Educación Primaria  fan referencia a importancia da auga na nosa saúde, a través do libro Parece unha rosa, de Rosalía de Castro.

5ºA Educación Primaria

Os nenos/as de 6º Educación Primaria explícannos a importancia da auga como un recurso saudable co poema “Como chove miudiño” de Rosalía de Castro.

6º Educación Primaria

SOMOS SAUDABLES!

Rematou a semana dos mandados, na que fixemos todo o q nos ordenou Mecosán.

Hoxe cumprimos o último mandado. Os nenos e nenas do CEIP de Sigüeiro somos os alimentos que configuran unha piramide alimenticia moi saudable: cereais, pan, froitas, verduras, peixes, doces... Que fartura!

Álbum: Curso 2020 - 2021 -> Entroido 2021

Día Escolar da non Violencia e da Paz

Con motivo da conmemoración do Día Escolar da non Violencia e da Paz, dende o centro creamos o noso propio barco con alimentos saudables para reflectir a importancia do traballo en equipo e de "remar xuntos" durante este curso no que non podemos estar tan xuntos como nos gustaría.

Esperamos que vos guste!