EDIXGAL

EDIXGAL CURSO 2023/24.

Información para as familias de 5º de E.P.

O CEIPP de Sigüeiro forma parte da rede de centros E-Dixgal de Galicia desde o curso 2018 -19.

Este proxecto desenvólvese dentro da Estratexia EDUDIXITAL 2020 que pretende garantir o acceso de todo o alumnado as ferramentas tecnolóxicas precisas para o desenvolvemento efectivo da Competencia Dixital favorecendo a adquisición das habilidades e destrezas que demanda a sociedade actual.

Para isto é imprescindible que todo o alumnado conte cun equipo que garanta a igualdade no acceso e participación no mesmo. A Consellería “CEDE” o uso dun equipo para cada alumno/a durante o tempo de permanencia en aulas Edixgal (no caso de E. Primaria nos niveis de 5º e 6º).

Neste curso 2023 - 2024 comezamos cunha nova promoción Edixgal coa incorporación do alumnado de 5º de Ed. Primaria. Podedes consultar toda a información para as familias na seguinte ligazón https://espazoabalar.edu.xunta.gal/e-dixgal/informacion-para-familias

Ou descargando o folleto informativo

En breve teremos unha reunión informativa para que coñezades o funcionamento do proxecto.

Engadimos o enlace con información sobre ó seguro particular.

Reunión E-Dixgal e titorías de 5º de Primaria

29/09/2020 16:30

O martes 29 de setembro ás 16:30 terá lugar no salón de actos do centro a reunión do proxecto E-Dixgal e, a continuación, a reunión de titoría. Para respectar as medidas de seguridade, só poderá asistir un representante por familia (sen nenos/as).

PROXECTO EDIXGAL. Información para o alumnado de 5º de E.P.

O CEIPP de Sigüeiro forma parte da rede de centros E-Dixgal de Galicia dende o curso 2018 -19.

Para isto é imprescindible que o alumnado conte cun equipo que garanta a igualdade no ó acceso e participación no mesmo. A Consellería “CEDE” o uso dun equipo para cada alumno/a durante o tempo de permanencia en aulas Edixgal (no caso de E. Primaria nos niveis de 5º e 6º).

Neste curso 2020 - 2021 incorpóranse ó proxecto os grupos de 5ºA e 5ºB. Podedes consultar toda a información para as familias na seguinte ligazón https://www.edu.xunta.gal/espazoAbalar/espazo/e-dixgal/informacion-para-familias

A través co código QR entregado ó alumnado

Ou descargando o folleto informativo.