As Olimpiadas

Deportes Olímpicos: Artes Marciais

As artes marciais son deporte olímpico dende Sydney 2000, aínda que algunhas como o taekwondo xa tiveran presencia como deporte de exhibición en Seúl 1988 e Barcelona 1992. Os nenos e nenas de 3º de Primaria fálanvos neste video destas prácticas e tradicións centenarias.

Deportes Olímpicos: Tenis

Queredes coñecer outro deporte olímpico? Pois os nenos e nenas de 2º de Primaria fálanvos neste video sobre o tenis, un deporte que se disputou de xeito esporádico ao longo da historia dos Xogos Olímpicos. Aínda que formou parte do programa da primeira olimpiada moderna en Atenas 1896, posteriormente foi retirado e non sería ata Seúl 1988 cando se volveu reincorporar definitivamente. Non perdades detalle do que nos contan os compañeiros de 2º.

Deportes Olímpicos: Ximnasia rítmica

Tralo alumnado de Infantil, tócalle o turno aos de Primaria.

Os de 1º curso, fálannos da ximnasia rítmica, un deporte que debutou no programa olímpico de Los Ángeles en 1984 na modalidade individual e, doce anos máis tarde, en Atlanta 1996 como evento grupal.

Deportes Olímpicos: Breaking

Nesta ronda polos deportes olímpicos tócalle o turno a un recén chegado, o breaking. Aínda que xa fixo o seu debut nos Xogos Olímpicos da Xuventude de Bos Aires en 2018, será este ano en París 2024 cando entre a formar parte do programa deportivo olímpico de xeito oficial xunto coa monopatinaxe, o surf e a escalada deportiva.

E en que consiste o breaking? Pois ollade o que nos contan os alumnos/as de 5 anos...

Deportes Olímpicos: Atletismo

Agora imos falar dunha das disciplinas tradicionais dos Xogos Olímpicos que se vén realizando dende a edición inaugural en 1896. Estamos a referirnos ao atletismo, pero sabedes en que consiste? Os nenos e nenas de 4 anos sábeno moi ben e, ademais, coñecen atletas olímpicos e paralímpicos galegos.

Mirade todo o que descubriron sobre este deporte.

Deportes Olímpicos: Natación

Despois de estudar cales foron os países e as sedes que acolleron os Xogos Olímpicos ao longo da historia, agora comezamos o 3º trimestre investigando sobre os deportes que se practican.

Os alumnos e alumnas de 3 anos fálannos da natación, un deporte que estivo presente en todos os Xogos Olímpicos da era moderna. Sen embargo, nas primeiras edicións as competicións realizábanse en entornos naturais como baías e non sería ata Londres 1908 cando as probas se comezaron a disputar en piscinas. Prestade moita atención.

3D Olympic medals

Os alumnos e alumnas de 6º de Primaria, na materia de Arts & Crafts, deseñamos unhas medallas olímpicas coa aplicación Tinkercad. Despois imprimímolas coa impresora 3D, pintámolas de dourado e prateado e puxémoslles unha cinta.

Finalmente, para sentirnos verdadeiros medallistas olímpicos, sacamos fotos diante da pantalla de chroma e eliximos diferentes fondos. Aquí o resultado:

Álbum: Curso 2023 - 2024 -> 3D Olympic medals

Curiosidades Olimpiadas VI

E con estas últimas cinco curiosidades, Punki da por finalizadas as súas pescudas sobre as Olimpiadas. Agardamos que descubrirades datos interesantes e aprenderades moito.

E aquí algunhas instantáneas do proceso de investigación, creación e gravación con Íker de 4ºB. El foi non só o ilustrador, senón tamén a voz de Punki. Parabéns polo teu traballo e gracias polo teu esforzo e interese no proxecto!

E como mostra de agradecemento, fíxoselle entrega do libro "Los Superpreguntones en los Juegos Olímpicos" de onde se sacaron moitas das curiosidades e tamén dunha medalla feita coa impresora 3D.

Interviewing Olympic champions with an AI

Aproveitando a temática das Olimpiadas, dende a materia de inglés quixemos entrevistar a algúns campións olímpicos galegos e preguntarlles sobre a súa participación en diferentes edicións dos Xogos Olímpicos. Para iso empregamos unha Intelixencia Artificial chamada "Character.ai". Aquí un cachiño dalgunhas das entrevistas realizadas: