1º ciclo

Deportes Olímpicos: Tenis

Queredes coñecer outro deporte olímpico? Pois os nenos e nenas de 2º de Primaria fálanvos neste video sobre o tenis, un deporte que se disputou de xeito esporádico ao longo da historia dos Xogos Olímpicos. Aínda que formou parte do programa da primeira olimpiada moderna en Atenas 1896, posteriormente foi retirado e non sería ata Seúl 1988 cando se volveu reincorporar definitivamente. Non perdades detalle do que nos contan os compañeiros de 2º.

Storytelling: Polar bear, polar bear, what do you hear?

This week, we celebrated World Book Day with a storytelling in the playground. First graders listened to "Polar bear, polar bear, what do you hear?" in the voice of our language assistant Chloe. We used the big blackboard in the playground to write the names of the animals in the story.

Esta semana, celebramos o Día do Libro cun contacontos no patio. Os de 1º escoitaron o conto "Polar bear, polar bear, what do you hear?" na voz da nosa auxiliar de conversa Chloe. Usamos a gran pizarra do patio para escribir os nomes dos animais da historia.

Then, divided in groups, we read more books about animals, drew them and wrote their names in small blackboards and played "What's the time Mr. Wolf?" moving like the different animals do. A great day out enjoying English and books!

Despois, divididos en grupos, lemos máis libros sobre animais, debuxámolos e escribimos o seu nome en pequenas pizarras e xogamos a "What's the time Mr. Wolf?" movéndonos como fan os diferentes animais. Un gran día gozando co inglés e cos libros!

Deportes Olímpicos: Ximnasia rítmica

Tralo alumnado de Infantil, tócalle o turno aos de Primaria.

Os de 1º curso, fálannos da ximnasia rítmica, un deporte que debutou no programa olímpico de Los Ángeles en 1984 na modalidade individual e, doce anos máis tarde, en Atlanta 1996 como evento grupal.

Easter Egg Hunt

Hoxe os alumnos/as de 1º de Primaria baixaron á biblioteca para escoitar "We're going on an Egg Hunt", unha historia de Pascua contada pola nosa auxiliar de conversa americana Chloe.

Despois, aproveitando unha raiola de sol, saíron ao patio e participaron nunha busca de ovos de Pascua como adoitan facer os nenos británicos e americanos.

HAPPY EASTER!

Álbum: Curso 2023 - 2024 -> Easter Egg Hunt

AQUARIUM

O venres 2 de febreiro  o alumnado de 1º ciclo visitou o  Aquarium Finisterrae da Coruña.

SAÍDA AO MUSEO DE HISTORIA NATURAL

Este venres o alumnado de 2º desprazouse a Santiago de Compostela, para visitar o Museo de Historia Natural. Fixeron unha visita guiada

polas salas expositivas e remataron cunha actividade didáctica.

Connecting with... New York!

Despois do cálido Miami, poñemos rumbo ao frío Nova York. Desta volta son os alumnos/as de 1º de Primaria os que se comunican a través da Internet co alumnado do profesor Andy Chichester no colexio Norwood Norfolk Central School en Potsdam, NY.

Por agora enviámoslles unha carta con debuxos, e compartimos fotos e videos do noso cole e das nosas actividades nun panel colaborativo. Eles contestáronnos con outra carta e con debuxos e fotos do seu cole. Tivemos que buscar no mapa onde quedaba Nova York e imaxinar como viaxarían as cartas (en barco ou en avión) para cruzar o Océano Atlántico e chegar ata aquí ou ata aló. Tamén falamos da diferencia horaria, cando nós estamos no cole, eles aínda están durmindo!

EXCURSIÓN DE 1ºA E 1ºB AO MUSEO DE HISTORIA NATURAL EN SANTIAGO DE COMPOSTELA

Os nenos e nenas de 1º A e 1º B de Educación Primaria, fomos hoxe de excursión a Santiago de Compostela, ao Museo de Historia Natural.

Alí aprendemos moito sobre animais que viven nas fragas e nas augas continentais!

2º SESIÓN DE TEATRO SOLIDARIO PARA AS FAMILIAS

Hoxe, dentro das actividades organizadas para a celebración das Letras Galegas, os alumnos do Club de Teatro de 2º A e B, representaron diante das súas familias dúas obras "A pelexa das cores" e "A bruxa Regañadentes". O evento tivo lugar no salón de actos do colexio e ten un fin solidario recaudar alimentos non perecedeiros para o Banco de Alimentos de Santiago(Balrial). Estes pequenos actores e atrices mostraron a súa paixón e talento nas obras que prepararon con esmero, nos recreos, ao longo do curso. Foron merecedores dos aplausos das súas familias, compañeiros e profesorado. Arte e solidaridade da man para axudar aos que máis o precisan. Ao mesmo tempo a Biblioteca segue co seu mercadiño solidario de libros, un libro un alimento.