Consello escolar

Resultado das votacións para a renovación do Consello Escolar

Rematada a xornada de votacións para a renovación do Consello Escolar e como consecuencia dos resultados obtidos incorpóranse a este órgano de goberno do noso centro:

Vanesa Rey Regueiro

Beatriz Abad Villaverde

POLO PERSOAL DE ADMINISTRACIÓN E SERVIZOS:

Mª Jesús Villar Insua

Mª Carmen Penedo Mosquera

Ana Mª Carballeira Maceiras

Begoña Barreiro García

Andrés Otero Manteiga

As persoas electas, en representación, das familias do persoal de Administración e servizos e do profesorado incorporaranse ao consello escolar xunto cos que permanecen e os representantes do Concello e da ANPA.

En nome de todo o centro, debemos agradecer, a participación e colaboración en todos os sectores, tanto ás persoas que viñestes votar, como ás persoas que vos ofrecestes a ser candidatas, como ás persoas que axudastes nas mesas electorais e na Xunta Electoral.

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

Aberto o procedemento de renovación do Consello Escolar. Informacións importantes:

- Constituída a Xunta electoral que fixou o calendario do proceso.

- 10 de novembro: Publicación no colexio do censo dos pais/nais/titores, reclamacións ata o día 18.

- Do 11 ao 18 de novembro, prazo para presentar candidaturas por parte de calquera pai/nai/titor.

*Descarga o modelo para a presentación de candidaturas aquí: ODT PDF

Votacións, o día 29 de novembro entre as 14:30 e as 18:00. Poden votar ambos proxenitores ou titores. O voto será segredo e non delegable.

- Mesa electoral constituída pola directora e 4 pais/nais/titores, que se sacarán por sorteo público o día 21 ás 12:30 horas.

Para calquera información poden contactar co colexio.

Resultado das votacións para a renovación do Consello Escolar

Anabel Duro Liste

Raquel Ruza Pardal

Manuel Suárez López

Herminda Fuentes Candal

Fiz Rodríguez Carballo

José Francisco Silva Brenlla

As persoas electas, en representación, das familias e do profesorado incorporaranse ao consello escolar xunto cos que permanecen e os representantes do Concello e da ANPA. Ademáis incorpórase Nelly Arias en substitución do representante do Persoal de Administración e Servizos por vacante de xubilación.

Eleccións ao Consello Escolar

23/11/2021 14:30
23/11/2021 18:00

A votación para a elección de representantes dos pais/nais no Consello Escolar será o vindeiro 23 de novembro de 14:30 a 18:00 no salón de actos do centro.
As candidaturas presentadas son:

• Abad Villaverde, Beatriz
  • Duro Liste, Anabel
  • Ruza Pardal, Raquel
  • Suárez López, Manuel

De entre os nomes que figuran na papeleta deberán marcar un máximo de dous. A partires das 18:00 terá lugar o reconto, do que sairán elixidos os tres representantes máis votados, un deles para cubrir unha vacante. Na Mesa Electoral estará a Directora e catro pais/nais elixidos en sorteo.

Poden votar tanto o pai como a nai ou titores legais do alumnado (deberán acreditar a súa personalidade mediante a presentación do DNI ou calquera outro documento acreditativo).

Animámolos a participar na elección dos seus representantes, é importante que todos os sectores que integran a comunidade escolar, estean representados.

RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR

- Constituída a Xunta electoral que fixou o calendario do proceso.

- Publicado o Censo dos pais/nais/titores, reclamacións ata o día 12.

- Do 4 ao 12 de novembro, prazo para presentar candidaturas por parte de calquera pai/nai/titor.

- Votacións, o día 23 de novembro entre as 14:30 e as 18:00. Poden votar ambos proxenitores ou titores. O voto será segredo e non delegable.

- Mesa electoral constituída pola directora e 4 pais/nais/titores, que se sacarán por sorteo público o día 16 ás 12:30 horas.

Para calquera información poden contactar co colexio.

Resultado das Votacións para a Renovación do Consello Escolar

Juan Carlos Salgueiro Martínez

Leticia Adamuz Guerrero

Andrés Otero Manteiga

Mª Isabel Fandiño López

Celia Moreno Trigo

POLO PERSOAL NON DOCENTE:
Mª Jesús Gestal Presedo

As persoas electas, en representación, das familias, do profesorado e do persoal non docente, incorporaranse ao consello escolar xunto coas persoas que permanecen e os representantes do Concello e da ANPA.

Eleccións ao Consello Escolar

27/11/2018 14:30

A votación para a elección de representantes dos pais/nais no Consello Escolar será o vindeiro 27 de novembro de 14:30 a 17:30 na Administración do centro.

As candidaturas presentadas son:

1. Mª Leticia Adamuz Guerrero

2. Ana Cristina Fernández Valiño

3. Juan Carlos Salgueiro Martínez

4. Soraya Quintana Segovia

De entre os nomes que figuran na papeleta deberán marcar un só. A partires das 17:30 terá lugar o reconto, do que sairán elixidos os dous representantes máis votados. Na Mesa Electoral estará a Directora e catro pais/nais elixidos en sorteo.

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

Aberto o procedemento de renovación parcial do Consello Escolar. Consulta a circular informativa sobre a elección de representantes de pais/nais de alumnos/as no seguinte enlace: