AXUDAS ALUMNADO NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS 24/25

No BOE do venres 19 de abril de 2024 recóllese un extracto da Resolución de 12 de abril da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan as becas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo para o curso 2024-2025. Estas axudas van asociadas a discapacidade, trastornos graves de conduta ou trastornos graves da comunicación e da linguaxe, incluíndo ao alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividade) o alumnado con TEA (Trastorno do espectro autista); así como, axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

O prazo de presentación de solicitudes vai desde o día 30 de abril  ata o día 13 de setembro de 2024, ambos inclusive. Poden informarse no centro.

Acceso á solicitude:https://sede.educacion.gob.es/portada.html

AXUDAS ALUMNADO NEAE 2022-2023

No BOE do 23 de abril publicouse a convocatoria de becas para os alumnos/as con Necesidade Específica de Apoio Educativo para o curso 2023-2024. Estas axudas van asociadas a discapacidade, trastornos graves de conduta ou trastornos graves da comunicación e da linguaxe, incluíndo ao alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividade) o alumnado con TEA (Trastorno do espectro autista); así como, axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

O prazo de presentación de solicitudes vai desde o día 8 de maio de 2023 ata o día 20 de setembro de 2023, ambos inclusive. Poden informarse no centro

Acceso á solicitude:https://sede.educacion.gob.es/portada.html

AXUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO 2020-2021

O Ministerio de Educación e Formación Profesional acaba de publicar unha axuda para nenas e nenos con necesidades específicas de apoio educativo.

Poderán solicitar as axudas os alumnos que non superen unha determinada renda e/ou patrimonio familiar e que presenten necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastornos graves de conduta e que se atopen cursando en centro específico, en unidade de educación especial de centro ordinario ou en centro ordinario que escolarice alumnos que presentan necesidades educativas especiais, algún dos niveis educativos non universitarios.

Prazo de presentación ata o 30 de setembro.

Mais información no arquivo adxunto.

AXUDAS PARA ALUMNOS/AS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO 2018/19

O 14 de agosto saíu publicada a convocatoria de axudas para alumnos/as con Necesidade Específica de Apoio Educativo para o presente curso 2018/19 para Educación Infantil e Primaria. O prazo remata o 27 de setembro do 2018.

AXUDAS PARA ALUMNOS/AS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO 2017/18

O 13 de agosto saíu publicada a convocatoria de axudas para alumnos/as con Necesidade Específica de Apoio Educativo para o presente curso 2017/18 para Educación Infantil e Primaria. O prazo remata o 28 de setembro do 2017.