POLOS CREATIVOS

Luisa Villalta paper circuits

O alumnado de 5° de Primaria, na materia de Arts&Crafts, está a facer figuras 3D de papel de Luisa Villalta, homenaxeada este ano nas Letras Galegas, así como uns sinxelos circuitos con cinta de cobre e luces led.

3D Olympic medals

Os alumnos e alumnas de 6º de Primaria, na materia de Arts & Crafts, deseñamos unhas medallas olímpicas coa aplicación Tinkercad. Despois imprimímolas coa impresora 3D, pintámolas de dourado e prateado e puxémoslles unha cinta.

Finalmente, para sentirnos verdadeiros medallistas olímpicos, sacamos fotos diante da pantalla de chroma e eliximos diferentes fondos. Aquí o resultado:

Álbum: Curso 2023 - 2024 -> 3D Olympic medals

Interviewing Olympic champions with an AI

Aproveitando a temática das Olimpiadas, dende a materia de inglés quixemos entrevistar a algúns campións olímpicos galegos e preguntarlles sobre a súa participación en diferentes edicións dos Xogos Olímpicos. Para iso empregamos unha Intelixencia Artificial chamada "Character.ai". Aquí un cachiño dalgunhas das entrevistas realizadas:

St. Patrick's Day

17th March is St. Patrick's Day, patron saint of Ireland, and many landmarks all over the world turn green for the occasion. 6th graders wanted to join this tradition and made these paper circuits with green leds, copper tape and 3D buildings like the Eiffel Tower, Arc de Triomphe, Big Ben, London Eye, Empire State building, Statue of Liberty, Christ the Redeemer, Pisa Tower and Hercules Tower.

O 17 de marzo é o Día de San Patricio, o patrón de Irlanda, e moitos monumentos de todo o mundo tínguense de verde para a ocasión. Os alumnos/as de 6º quixeron unirse a esta tradición e fixeron estes circuitos de papel con leds verdes, cinta de cobre e edificios 3D como a Torre Eiffel, o Arco do Triunfo, o Big Ben, a London Eye, O Empire State, a Estatua da Liberdade, O Cristo Redentor, a Torre de Pisa e a Torre de Hércules.

Chaveiros coa impresora 3D

Na materia de Arts & Crafts, usamos a aplicación Tinkercad para deseñar uns chaveiros cos nosos nomes e despois imprimímolos coa impresora 3D.