REDUCIÓN DE XORNADA

Contaremos con redución de xornada o último día do curso actual, 23 de xuño. O horario neste día será de 9:45 a 14:00 horas para o alumnado non usuario de comedor. Os autobuses sairán do colexio ás 15:15 horas.

ESTUDANDO A CARLOS CASARES

No mes das nosas letras lembramos este ano a un gran defensor do noso idioma. Estes días estudamos e aprendemos moitas cousas de CARLOS CASARES.

XA ESTÁ AQUÍ A NOSA PARTICULAR GALIÑA AZUL!!!

O noso alumnado de Infantil estaba impaciente e desexoso de que rematara a conta atrás para o nacemento dos pitiños entre os que se atopaba, como non! A Galiña Azul. Eran 21 días que foron tachando un a un. E por fin puideron presenciar o nacemento da que será unha galiña algo diferente ás outras, coma a de Casares. Que emoción!!!

PRESENTACIÓN DA HORTA E LEMBRANZA A CASARES

E chegou o día grande. Por unha banda recoñecemento á nosa horta con todo o traballo que hai detrás, e pola outra, homenaxe a ese home que dedicou gran parte da súa vida a loitar polo galego e pola súa normalización, Carlos Casares.

Para a presentación da nosa horta non podía faltar unha representación do concello, que no seu momento nos traballou a terra, nin da ANPA "A Nosa Escola" que sempre nos brindaron a súa axuda con este proxecto; por suposto tiñan que estar presentes os nenos e nenas que tanto traballaron nela e todo o profesorado. "Hortocol" é unha das miniempresas nacida no noso colexio a raíz do programa da Consellería de Educación "Eduemprende" patrocinado pola Fundación Alcoa. Despois de moito traballo, esforzo, empeño, ilusión... podemos decir que o soño deste proxecto e desta miniempresa do alumnado de sexto está cumprido. Xa se están vendendo os seus productos e empezando a obter beneficios. NORABOA CHICOS E CHICAS DE SEXTO ASÍ COMO ÁS VOSAS PROFES!!!

E para homenaxear as Letras Galegas e a Carlos Casares algúns dos nosos alumnos interpretaron con violíns e teclados o himno galego e deuse lectura ao poema "Amemos". Para rematar, o alumnado de sexto representou no salón de actos dúas obras do autor, "As laranxas máis laranxas de todas as laranxas" e "A Galiña azul". Que ben o fixeron!!!

SEMANA GRANDE DAS NOSAS LETRAS

E se na semana pasada dabamos comezo á celebración das LETRAS GALEGAS cos CONTOS DE TORIBIO a cargo de PEDRO BRANDARIZ, nesta semana grande estamos cargadiños de actividades, todas elas moi divertidas...

Hoxe, día 16, tivemos por unha banda, xogos que nos organizou a ANPA "A Nosa Escola", e pola outra estiveron con nós durante toda a xornada, dous OLEIROS DE BUÑO co seu torno, explicándonos todo o proceso do barro e transmitíndonos toda a súa sabiduría.

A xincana dos XOGOS DAS OBRAS DE CASARES foi superdivertida, eran un total de 14 xogos. Todos eles tiñan relación coas obras do escritor que se homenaxea este ano, Carlos Casares, así habia unha laranxeira, unha galiña azul... e moitos máis.

E cos oleiros aprendemos un montón de cousas sobre o barro: onde se colle, como se traballa, como se pinta, como se corta, como se coce... Chamounos a atención como se pinta ou máis ben se pintaba, era cunha pluma da á dereita dunha galiña para os diestros, da á esquerda para os zurdos; máis tarde facían pinceles con pelo. Cantas cousas descubrimos!!! Ata puidemos pasar polo torno e moldear o barro. Que interesante!!!

NOVA COLLEITA!

Este é o resultado da nosa gran colleita de martes!

Gracias ao traballo do alumnado e tamén á colaboración das familias que participaron na venta pola tarde.

Imos por bo camiño!

TORIBIO CHEGA AO NOSO CENTRO......POR PEDRO BRANDARIZ

Toribio é un neno de oito anos cun enxeño fóra do común que desfruta inventando todo tipo de artiluxos imposibles. Xunto a él, e da man do seu creador Carlos Casares, viaxaremos sen tregua polo mundo da fantasía.

Carlos Casares creou esta saga nos anos 90, adiantándose así ao fenómeno que este estilo de  literarura infantil causa na actualidade.

Hoxe, o alumnado do centro puido disfrutar da presentación deste personaxe de xeito lúdico da man de Pedro Brandariz, divertido contacontos que encheu a nosa xornada de cor e risas.

CÓS NOSOS CONTOS

A nosa Nica é moi presumida, xa sabedes canto lle gusta ir deixando polos recunchos do cole as súas fotos nas que, iso si, sempre sae lendo, porque xa sabedes que é algo que lle encaaantaaaa!.

Así que...cavilando.....chegou a unha conclusión.....

Por que vou encher todo coas miñas fotos lendo, se aquí hai moitísimos nenos e nenas os que lles encanta ler?

E decidíu propoñernos un reto... encher un mural cos nosos "Selfies", iso si, o único requisito era saír coma ela, acompañadas e acompañados con ese libro que nos emociona, que lemos sen parar, que repetimos sen descanso, que nos provoca un sorriso, que non podemos esquecer, que nos enche de ilusión e que sempre nos fai soñar.

Hoxe podemos dicir; RETO ACADADO NICA!.

E ademais  ben guapas e guapos que saídes.

Primeira Colleita!

Durante a semana do 24 de abril, puidemos disfrutar recollendo a primeira colleita da nosa horta.

Picando na foto podedes entrar no álbum onde temos máis fotos do noso traballo.

Seguiremos plantando!!!