STEMlab Galicia

Hoxe o alumnado de 6º de Primaria desprazouse ao palacio de Congresos de Santiago para participar na 1ª feira STEMlab. Ademáis de coñecer ao único astronauta español en viaxar ao espacio, Pedro Duque, visitamos os stands de diferentes centros educativos galegos que desempeñan proxectos arredor das disciplinas STEM (Science, Technology, Engineering and Maths). Foi unha xornada moi divertida.

Álbum: Curso 2017 - 2018 -> STEMlab

As abellas e o mel

Hoxe estivo con nós Beatriz, do Consello Regulador do Mel de Galicia. Estívolle falando aos nenos e nenas sobre as abellas, as colmeas e o mel. Ao final, ata nos agasallou cun botiño de mel e un globo. Que interesante!

Moitas grazas por vir ao CEIP de Sigüeiro e contarnos todas estas cousas.

Máis fotos no seguinte álbum:

Álbum: Curso 2017 - 2018 -> Charla: As abellas e o mel

Plantación de carballos e castiñeiros

Despois da plantación que fixemos no patio do noso colexio, hoxe tocou contribuír a reforestar o entorno do Camiño Inglés. Por iso o alumnado de 6º de E. Infantil e tamén o de 6º de E. Primaria desprazouse ata un tramo do camiño preto do polígono industrial de Sigüeiro para colaborar na plantación de especies autóctonas. Plantáronse un total de 24 árbores (entre carballos e castiñeiros) coa axuda de membros de Protección Civil.

Podedes ver fotos da xornada no seguinte álbum:

Álbum: Curso 2017 - 2018 -> Plantación: Día da árbore

1ª Xornada do Intercambio Solidario

Todo un éxito esta xornada de Intercambio Solidario!

Ata a climatoloxía quixo contribuir coa súa mellor cara agasallándonos cun ceo azul e un enorme Sol.

Moitos foron os nenos e nenas que se achegaron ó centro acompañados das súas familias e cargados, non só de alimentos, se non tamén dunha gran ilusión que podiamos ver reflexada nos seus rostros.

Porque  Xenerosidade e Solidariedade forman parte desas palabras con maiúscula que deben ter un lugar destacado na nosa escola  para transformarse neses aprendizaxes competencias imprescincibles para a vida.

Graciñas Familias! Porque isto non sería posible sen vós.

Todos aqueles/as que non puidestes achegarvos non vos preocupedes, porque este sábado repetimos de 11:30 a 13:30 na Praza do Concello.

Pep Bruno tamén nos manda un saúdo

Ademáis de Antonio García Teijeiro, Pep Bruno, o ilustrador de Pétala ou de A noite das mudanzas entre outros tamén se lembrou do CEIP de Sigüeiro e escribiunos a súa dedicatoria. Moitas gracias por darlle forma e cor aos contos que tanto nos gustan aos rapaces e rapazas de Sigüeiro.

Leitugas e espinacas

Xa estan aquí, máis leitugas fresquiñas da nosa horta e tamén as nosas primeiras espinacas. Esta tarde terémolas á venda para as familias que se acheguen polo cole. Animádevos a comer san e natural. Animádevos cos produtos de Hortocol!

Intercambio Solidario

Rir, gozar, imaxinar, compartir, debuxar, crear,.....son verbas que asociamos coa lectura de historias posibles ou fantásticas que nos transportan no tempo e no espazo a aquelas realidades coas que nos gusta soñar.

Por iso na biblioteca andamos a renovar os nosos fondos na procura de novas aventuras.

Pero pensamos que un libro ten tantas vidas coma  lectores e se esa nova vida podemos darlla a  través dunha actividade solidaria é outra desas boas historias para compartir entre todos/as.

Este martes 17 e o sábado 21, intercambiaremos con todos/as vós "Libros por Alimentos". O recollido entregarase ós servizos sociais do Concello de Oroso, quen colabora con nós na súa xestión.

Hai unha historia agardando por vós!

Dedicatoria de Antonio García Teijeiro

Antonio García Teijeiro, Premio Nacional de Literatura Infantil e Xuvenil 2017 pola súa obra Poemar o mar, participaba hoxe nos Encontros Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares. Dende alí, deixábanos un agasallo en forma de dedicatoria a todos os nenos e nenas do CEIP de Sigüeiro.

Moitas grazas Antonio pola dedicatoria e, sobre todo, por escribir na nosa lingua unha poesía que gusta tanto aos nosos rapaces e aos non tan nenos.

Tentaremos seguir o teu consello e encher de poesía o mar dos nosos soños.

Visita ao Museo do Ferrocarril (Monforte de Lemos)

Non había mellor maneira de poñer punto final ao noso proxecto sobre "O TREN" que visitando o Museo do Ferrocarril de Monforte de Lemos. A pesar dos pronósticos, gozamos das raiolas do sol mentres visitamos o museo, no que mostramos todos os nosos coñecementos e descubrimos outros novos grazas á compañía de Arturo, experto do tren que nos guiou durante a visita.

Álbum: Curso 2017 - 2018 -> Museo do ferrocarril (Monforte de Lemos)

Primeira produción de leitugas

Xa temos á venda as primeiras leitugas, coma sempre todo natural,

a módico precio, a por elas!

Que ledos nos puxemos cando baixamos ao invernadoiro. A primeira plantación de leitugas xa estaba lista para recoller. E as seguintes medrando que da xenio velas!