abalarMóbil

Recibe as comunicacións do centro a través da aplicación abalarMóbil.

Consulta o manual picando na imaxe. Máis información no seguinte enlace.

CAMPO A TRAVÉS - FASE INTERCOMARCAL

Xaneiro 2020

Este sábado, 18 de xaneiro, celebrouse en Santiago de Compostela a Fase Intercomarcal do Campionato de Campo a Través.

O circuíto estableceuse no Parque Eugenio Granell con diferentes distancias para as categorías Benxamín, Alevín, Infantil e Cadete.

Do noso centro competiron os alumnos e as alumnas das categorías Benxamín (feminina e masculina), Alevín (feminina) e Infantil (feminina e masculina).

A pesares da choiva, foi unha mañá moi divertida na que os nenos e as nenas do CEIP Plurilingüe de Sigüeiro realizaron un esforzo enorme do que estamos moi orgullosos e orgullosas.

Parabéns polos resultados e pola actitude respectuosa e deportiva que sempre amosades!

Álbum: Curso 2019 - 2020 -> 2ª Fase - Campo a Través

Unboxing Alice, teatro en inglés

Hoxe o alumnado de 5º e 6º desprazouse ata o auditorio ABanca en Santiago para asistir a unha representación teatral en inglés.

A obra consistía nunha adaptación do conto de Lewis Carroll "Alice's Adventures in Wonderland" (Alicia no País das Maravillas) na que os protagonistas eran os xemelgos Tweedle Dee e Tweedle Dum convertidos en youtubeiros e presentándonos o seu video "Unboxing Alice".

Durante o espectáculo, algúns alumnos/as puideron participar como voluntarios na "Tea Party" (festa do té) interpretando as famosas personaxes da escena: the white rabbit (o coello branco), the dormouse (o rato durmiñón) e, por suposto, Alice (Alicia).

Un show fantástico no que ademáis de divertirnos, aprendemos un montón de cousas!

Álbum: Curso 2019 - 2020 -> Unboxing Alice

NADAL 2019

Decembro 2019

Este venres, día 20 de decembro, despedimos o primeiro trimestre do curso con moitas actividades!

O alumnado de primaria gozou dun Festival cunha actuación teatral, danzas, cancións e música na que participaron os alumnos e as alumnas do centro.

Ademais, tamén tiveron unha sesión de maquillaxe e peiteados divertidos para celebrar este día no centro.

Ó mesmo tempo, o alumnado de Infantil contou coa visita de Melgasar, que recolleu as cartas dos nenos e das nenas coas súas peticións e desexos.

Para rematar a xornada, haberá roscón nas aulas para comezar con forzas as vacacións!

Dende o CEIP PLURILINGÜE DE SIGÜEIRO desexámosvos un

Feliz 2020!

A Befana - Nadal Interactivo

Este mércores e xoves, días 18 e 19, o alumnado do centro está a visitar a casa da Befana, quen os espera para contarlles a súa historia...

Ah, e tamén lles entrega algún agasallo... Que sorte!

Álbum: Curso 2019 - 2020 -> A Befana

PRESENTACIÓN DO LIBRO: OS NOSOS BOSQUES

Cada día imos coñecendo máis os nosos bosques, sobre todo os que temos máis preto. Grazas a este libro podemos identificar as árbores e animais que habitan nas nosas fragas, na devesa, na carballeira e no souto.

Todo se aprende mellor cunha exposición divertida e amena. Ademais aprendemos algo moi importante:

"Non se pode defender o que non se ama

e non se pode amar o que non se coñece"

English Week

A semana pasada 25 alumnos/as de 6º de Primaria participaron nos programas de inmersión lingüística de outono da Consellería de Educación "English Week".

O domingo desprazámonos ata o Centro dos Peares, onde nos aloxamos e coñecemos a todos os compañeiros/as e monitores/as que nos acompañarían durante a semana. Esa mesma noite, trala cea, tivemos xogos de presentación.

Ao día seguinte comezaban as clases e os obradoiros divididos por grupos: Plastic Bags, Soda Cans, Glass Bottles, Paper Sheet, Carton of Milk, Thermometers, Old Monitors, Electronic Boards... A temática das actividades era o coidado do medio ambiente (a reciclaxe, as enerxías renovables...) e o Nadal.

O martes saímos de excursión pola contorna. Vimos onde se xuntan os ríos Miño e Sil e aprendemos un montón de cousas sobre as centrais hidroeléctricas. O mércores recibimos a visita de Carmen Pomar, Conselleira de Educación, que se interesou polo noso traballo. O xoves, entre outras actividades, gravamos un lipdub coa panxoliña All I Want for Christmas is You de Mariah Carey.

O venres, cada equipo presentou un proxecto sobre o traballado: obras de teatro, videos, calendarios de advento ecolóxicos, trineos mariños para recoller o plástico dos nosos mares... Ese mesmo día, intercambiamos agasallos co noso amigo invisible (Secret Santa presents), todos eles elaborados con material de refugallo.

O sábado, entre bágoas, tocou despedirse dos amigos/as e monitores. Ademais da equipaxe, as nosas mochilas viñan cheas de aprendizaxes, experiencias, aventuras e sobre todo... novas amizades!

Álbum: Curso 2019 - 2020 -> English Week

Carreira Campo a Través

Este martes, 3 de decembro, celebrouse a I Fase das Carreiras de Campo a través do programa XOGADE, en Castrofeito.

Un gran número de alumnas e de alumnos de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria asistiron para participar nesta proba. Parabéns a todos e a todas, fixéstelo xenial!

Álbum: Curso 2019 - 2020 -> 1ª Fase - Campo a Través

Saída ao Auditorio Abanca

O pasado xoves, 28 de novembro, o alumnado de 1º e 2º de primaria acudiu ao Auditorio Abanca para ver a obra musical «A nena e o grilo máis aló», de Magín Blanco. Gozaron do teatro con música en directo e cunha historia que os levou, entre medos e risas, a un mundo de maxia e de fantasía.