XORNADA DE PORTAS ABERTAS

XORNADA DE PORTAS ABERTAS: MARTES 27 DE FEBREIRO ÁS 17:00

PARA TODAS AS FAMILIAS INTERESADAS EN COÑECER O NOSO CENTRO ESCOLAR

AbrideAFiestra

Para celebrar o Día de Rosalía xunto coa Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega

pedimos que as familias enviasen fotos con poemas ou imaxes.

Xa nos están a chegar as primeiras.

Preme na imaxe para velas todas ou visita a nosa galería.

Saída ao MUNCYT

Hoxe o alumnado de 5º e 6º de Primaria viaxou en autobús ata a cidade da Coruña para visitar o Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía (MUNCYT), pero antes unha paradiña para merendar e estirar as pernas nunha das paraxes máis fermosas e cheas de historia e mitoloxía da nosa terra, a Torre de Hércules.

Álbum: Curso 2017 - 2018 -> Saída ao MUNCYT 5º e 6º

Interviewing a pilgrim from Alaska

Hai uns días tivemos o pracer de coñecer a Jamie Ginn, unha peregrina de Alaska que está a facer o Camiño Inglés. Ao seu paso por Sigüeiro, visitou o noso colexio e o alumnado de 6º de Primaria tivo o pracer de entrevistala. Contounos unha morea de cousas sobre o seu país, as súas viaxes, a experiencia da facer o camiño...

Antroido 2018

O pasado venres celebramos o Antroido no noso colexio. A temática dos disfraces foi a mitoloxía: dende o mundo máxico e fantástico de Harry Potter e Hogwarts ata a mitoloxía clásica grega. Aínda que o tempo non acompañou por momentos, o alumnado do CEIP de Sigüeiro desfilou polas rúas da vila mostrando os seus disfraces e o traballo das últimas semanas.

Despois do pasarrúas, volveriamos ao colexio onde presentariamos cada disfrace ao ritmo da música no pavillón e ante a atenta mirada dos pais e nais que nos quixeron acompañar.

Por último, agardábanos unha saborosa merenda no patio composta por orellas, periquitos e filloas elaboradas alí mesmo por pais, nais, avós e avoas...

A TVG acompañounos durante esta xornada e gravou unha reportaxe que emitiu o mesmo día no matinal A Revista a partir dos minutos 8:25 e 32:45 e no Telexornal Mediodía a partir do minuto 47:10.

Xa temos o álbum completo aquí:

Álbum: Curso 2017 - 2018 -> Antroido 2018

Cociñando rosquillas

Hoxe o alumnado de 6º de Infantil e o de 6º de Primaria xuntáronse para unha misión moi doce: cociñar unhas rosquillas de Antroido.

Álbum: Curso 2017 - 2018 -> Cociñando rosquillas

Mandados de Antroido

Chegou de novo o Antroido e seguindo a nosa tradición, esta semana que entra

presta moita atención e cumpre cos mandados que se citan a continuación!

LUNS: Se a Cíclope queres imitar, un ollo na fronte terás que pintar.

MARTES: A Penélope co seu tear has de axudar e unha lá na perna tes que enroscar.

MÉRCORES: Se Harry Potter queres parecer, unhas gafas tes que poñer.

XOVES: Para que che fagan as beiras, trae o disfrace que ti queiras.

VENRES: Para rematar, viste o disfrace para desfilar.

ATENCIÓN: Para que quede máis atractivo,

avisamos, é acumulativo!

Paz 2018

Hoxe, 30 de xaneiro, conmemoramos o Día Escolar pola Paz e a Non Violencia. Non quixemos no CEIP de Sigüeiro esquecer esta importante efeméride, xa que os nenos/as de hoxe son os adultos de mañá que poden cambiar o mundo. Por iso engalanamos o valado que separa os patios de Infantil e Primaria con tiras de bolsa branca nas que previamente escribimos palabras e mensaxes de paz. O noso obxectivo, que estas verbas non as leve o vento, senón que perduren e non se esquezan nunca!

Máis fotos no seguinte álbum:

Álbum: Curso 2017 - 2018 -> Paz 2018

Seres Fantásticos

O noso valo de Seres Fantásticos non para de medrar!

Hoxe foi o alumnado de 6º A o que encheu de cor e imaxinación a pizarra do patio coas súas creacións.

Queres velos todos? só tes que clicar na imaxe