MOCHILAS A VIAXAR!

Xa están listas as MOCHILAS VIAXEIRAS, comezamos unha nova viaxe.

A partir de mañán, e como levamos facendo os últimos cursos dentro das actividades de fomento e dinamización da biblioteca do centro, cada aula contará cunha recompilación de materiais gráficos e audiovisuais que o seu alumnado poderá levar á casa para gozar, xunto coa súa familia de....

ese conto que tanto nos gustou,

ese libro de poemas que ten palabras fermosas,

as imaxes dun álbum que tanto me abraiaron,

esa música que fai bailar ás pedras,

unha película,

un libro que fala do tema que andamos a estudar....

Se tedes algunha dúbida sobre o seu funcionamento non vos preocupes, porque Nica pensa en todo.

Cada mochila vai acompañada de toda a información precisa sobre o seu funcionamento.

"Os libros gustan da viaxe e da sorpresa, agardan nos andeis ou nos expositores por esa man que, ao abrilos, poña en funcionamento a maxia da lectura".

COMEZAMOS!

Benvidos a todos e todas dende a biblioteca do centro.

Un novo curso comeza e Nica ven con enerxía e co firme propósito de acadar novos lectores e lectoras ávidos de mergullarse nas apaixoantes historias que garda nos seus andeis.

E para iso, comezamos cun montón de novidades;

Contamos con dous novos espazos onde disfrutar relaxadamente das lecturas escollidas ven en solitario ou compartíndoas con algún compañeiro/a.

E para que podades estrealas, contamos cunha selección de banda deseñada infantil e xuvenil da que disfrutar todo este mes. Non a deixedes escapar!

Agardámosvos

Día non lectivo

13/10/2017 00:01

O venres día 13 de outubro non será día lectivo neste centro.

O noso comedor renova a súa imaxe

Como xa vos adiantabamos hai uns días, comezamos un novo curso escolar cheo de novidades. Unha delas é a ampliación e mellora do comedor escolar. Tirouse un tabique e engadiuse un novo espazo o que permitirá dar cabida a máis alumnado. Tamén se renovou o mobiliario coa adquisición de novas mesas e cadeiras, así como dun lavavaixelas para a cociña. Aproveitouse tamén para redecorar e facer do comedor do cole un local máis acolledor. Agardamos que vos guste!

Ver todas as fotos na Galería de Imaxes

Lembrade que podedes consultar o menú do comedor na barra lateral dereita.

LISTADO DE ALUMNADO EN RESERVA QUE FINALMENTE RESULTOU ADMITIDO NO COMEDOR 2017/2018

Trala xuntanza do Consello Escolar celebrada hoxe 5 de setembro de 2017, resultaron admitidos no comedor escolar do centro 15 novos alumnos/as que se atopaban en situación de reserva. Poden consultar o listado no arquivo adxunto.

IMPORTANTE: Este alumnado, e aqueloutro usuario do comedor que aínda non o fixera, deberá cumprimentar o documento de autodeclaración cos datos da renda de 2016 (que se atopa no documento adxunto da esquina inferior dereita) e entregalo no centro ou remitilo por correo electrónico ao enderezo ceip.sigueiro@edu.xunta.es entre o 6 e o 8 de setembro. Non terá que cubrir este impreso o alumnado seguinte:

• O que accede ao comedor a través de Servizos Sociais.
  • O que estea en situación de acollemento.
  • O que teña un grao de discapacidade igual ou superior ao 33%.
  • O que sexa vítima de violencia de xénero.

BENVIDOS AO CURSO 2017/18

Arrancamos un novo curso con moita ilusión e ganas de traballar polos nosos nenos/as.

Lembrade que as actividades lectivas comezan o día 11 de setembro no horario habitual de 9:45 a 14:45 e cos servizos de transporte e comedor. Xa tedes o menú do mes de setembro dispoñible.

Lembrar tamén que a reunión coas familias do alumnado de 3 anos será o venres 8 de setembro ás 10:30.

Benvidos/as!

AXUDAS PARA ALUMNOS/AS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO 2017/18

O 13 de agosto saíu publicada a convocatoria de axudas para alumnos/as con Necesidade Específica de Apoio Educativo para o presente curso 2017/18 para Educación Infantil e Primaria. O prazo remata o 28 de setembro do 2017.