AVISO ALUMNADO COMEDOR!

O alumnado que vai facer uso do comedor escolar no vindeiro curso, deberá cubrir o documento de autodeclaración cos datos da renda de 2016, e entregalo no colexio o antes posible, en todo caso sempre antes do 11 de setembro. Poderán descargalo, cubrilo e envialo por correo electrónico. Non terá que cumplimentar este impreso o alumnado seguinte:

• O que accede ao comedor a través de Servizos Sociais
  • O que estea en situación de acollemento
  • O que teña un grado de discapacidade igual ou superior ao 33%
  • O que sexa vítima de violencia de xénero

XANTANDO XUNTOS NO DERRADEIRO DÍA NO COLE!

Remata o noso paso polo colexio, emprendemos outro camiño. Algúns seguiremos xuntos, pero outros separarémonos. Sabemos que este momento non se vai repetir e nada mellor que un xantar xuntos. Aínda que estabamos moi emocionados polas despedidas, pásamolo moi ben. A comida super rica; pizza, churrasco e xeado. E para acabar un baile. Adeus CEIP de Sigüeiro!!!

FIN DE CURSO!!!

E CHEGOU O TAN ESPERADO DÍA!!! COMO NOS DIVERTIMOS E CANTAS EMOCIÓNS!!!    Fotos

DE HORTOCOL A CÁRITAS

Hoxe o alumnado de 6º fixo unha gran labor solidaria. Tiveron a boa idea de donar 50 € que obtiveron coa última venda de produtos da nosa horta a Cáritas. E ao cole acudiu Elena, a administradora de Cáritas en Sigüeiro, para recibir de man dos nenos e nenas o cheque, que aínda que contiña unha pequena cantidade, estaba cargado de ilusión. Tamén estivo presente Bea, a Concelleira de Educación e Benestar Social. Elena falounos das moitas obras que fan dende Cáritas e da moita xente que hai necesitada, incluso nos contou que hai quen ten que durmir no coche por non ter casa.