TRABALLOS NA HORTA EN SETEMBRO

Comezamos o curso e con el o traballo na horta e no invernadoiro. Recollemos tomates e cabazas, regamos, sacamos as lonas para fresar a horta, plantamos castañas e landras e para rematar sementamos nabizas. Deixámosvos aquí algunhas fotos das actividades feitas en setembro.

VEN COÑECER A LEANDRA!

O vindeiro día 3 de outubro ABRE A BIBLIOTECA en horario de mañá e tarde.

Este ano poderemos coñecer a LEANDRA, unha fermosa moza creada polo ilustrador Leandro Lamas, que como sabedes, nos visitou ao inicio do curso.

Coa súa xenialidade creamos un espazo na biblioteca cheo de calma, tan necesario nos tempos de lectura.

Convidámosvos a que veñades á nosa biblioteca para que poidades coñecer e desfrutar deste espazo tan máxico: “O ESPAZO DE LEANDRA”

A NOSA BIBLIO DE FESTA!!!

NON PUIDEMOS EMPEZAR MELLOR O CURSO. ESTÁ CON NÓS.... NADA MÁIS E NADA MENOS QUE... LEANDRO LAMAS!!!

É un orgullo para a nosa biblioteca e para todo o colexio poder contar con Leandro durante algunhas xornadas, mentres pinta nunha das paredes da biblio unha fermosa imaxe que xa quedará con nós para sempre.

Todo o alumnado tivo a oportunidade de presenciar o proceso do gravado e poderlle preguntar todas cantas dúbidas lles xurdían. Que boa experiencia!

XA NUNCA TE ESQUECEREMOS LEANDRO! MOITAS GRAZAS.

Reunións inicio de curso

O vindeiro 8 de setembro dará comezo o curso escolar 2022-2023 en Educación Infantil e Primaria en horario normal e con servizo de comedor. Lembramos que o horario do centro é de 9:45 a 14:45. Os autobuses vanse ás 15:45, menos os mércores que saen do centro ás 16:30.

Nos próximos días terán lugar as reunións informativas de inicio de curso para as familias. Consulta aquí as datas, horarios e lugares das diferentes reunións:

DÍA

4º Infantil (3 anos)

5º Infantil (4 anos)

6º Infantil (5 anos)

Nas respectivas aulas

1º Primaria

2º Primaria

3º e 4º de Primaria

6º de Primaria *

5º de Primaria *

Salón de Actos

* Nestas reunións tamén se falará do proxecto eDixgal.

Menús comedor 22/23

A piques de comezar o novo curso escolar, no comedor xa temos todo listo para dar de comer ao alumnado. E para que estedes informados/as do que comen cada día, facede clic sobre os meses do seguinte taboleiro no que iremos publicando todos os menús. Benvidos/as e bo proveito!

INFORMACIÓN ALUMNADO 3 ANOS (4º EDUCACIÓN INFANTIL)

Deixamos aquí información de interese do comezo de curso, sobre o período de adaptación (documentos no anexo) e o mandilón que teñen que mercar.

Reunión comezo de curso:  LUNS 5 DE SETEMBRO (queda pendente concretar a hora).

MANDILÓN:

CADRO GRANDE AMARELO

PUÑO CON GOMAS

BOTÓNS BRANCOS

NOME BORDADO EN MAIÚSCULAS EN AZUL MARIÑO

CINTA PARA COLGAR

ANEXOS

AUTODECLARACIÓN RENDA ALUMNADO COMEDOR

Todo o alumnado que viña facendo uso do comedor no actual curso e o novo que se incorpora contan con praza no comedor para o curso curso 2022/2023. Deben cubrir o documento de autodeclaración cos datos da renda de 2021 e envialo por correo electrónico a ceip.sigueiro@edu.xunta.gal ou entregalo no centro ao longo da vindeira semana (do 4 ao 8 de xullo) de 9 a 14h ou na primeira semana de setembro.

Descargar autodeclaración

Dous novos selos de calidade para o noso centro!

Para despedir o curso 21/22, chéganos esta fantástica nova. Acábannos de conceder dous novos Selos de Calidade do Servizo Nacional eTwinning polos proxectos "Languages Are Visions Of Life" e "Unidos por nuestras lenguas" nos que participou o alumnado de 6º de Primaria dende a materia de Lingua Estranxeira (inglés). Parece que xa nos habituamos a recibir estes recoñecementos, que cos dos últimos cursos suman xa 6 a nivel nacional e 3 a nivel europeo, pero detrás destes proxectos hai moito traballo levado a cabo polo alumnado e profesorado. Parabéns!

E CHEGOU O FIN DE CURSO

Que rápido pasou o curso! Estamos de festa, comezan as vacacións! E para celebralo, unha fantástica actuación dos MONIFATES no salón de actos do colexio...

... unha pequena exhibición de quad freestyle a cargo da profesora substituta de inglés Sara

Pero aínda non remata aí, despois a bailar cun DJ de La Gramola!

A disfrutar das vacacións! Bo verán!