Papeleiras deseños JFL, chegan aos parques da cidade

Seguro que lembrades o curso pasado a noticia de que o alumnado de 3ºEP levou a cabo unha interesante iniciativa para decorar as papeleiras da cidade. Aquela iniciativa foi premiada polo Concello como lembraredes, e a propia alcaldesa visitou o colexio para felicitar aos nenos e nenas, e prometeu coller os deseños para decorar as papeleiras da cidade. Pois finalmente, uns meses despois, o Concello instalou esta semana no colexio as primeiras papeleras decoradas. A continuación e nas vindeiras semanas, e como recolle a noticia do diario dixital Quincemil, instalaranse nos diferentes parques infantiles da cidade para promover o seu uso entre a cidadanía contribuindo a unha cidade máis limpa. Parabéns, de novo, para o alumnado agora en cuarto, e para as súas titoras tamén.

Audio da entrevista ao alumnado en Radio Voz (a partir de 16' 40")