Calendario procesos de admisión de alumnado

Publicouse un ano máis, o inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con cartos públicos, para o curso 2022-23. A continuación resumimos brevemente os procesos e prazos diferenciados:

1. Reserva de praza en centros adscritos (para os de 6ºEP ao IES Monte das Moas): do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro. Recibirán circular informativa e anexo I nos vindeiros días para devolver ás titoras debidamente cumplimentado.
  2. Sorteo público na Consellería para determinar letra de desempate. ( na derradeira semana de febreiro)
  3. Publicación das vacantes ofertadas. (antes do 1 de marzo)
  4. Presentación de solicitudes de admisión de alumnado para o curso 22-23. (do 1 ao 21 de marzo)
  5. Publicación de listaxes provisionáis de admitidos. (antes do 25 de abril)
  6. Publicación de listaxes definitivas de admitidos. (antes do 15 de maio)

IMPORTANTE:

• Na última semana de febreiro publicaremos toda a información e documentación necesaria para o proceso de solicitude de praza. Tamén publicaremos a posible data do día de portas abertas, que será presencial ou virtual, dependendo da situación da pandemia nese momento.
  • LEMBRAMOS A TODAS AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL A 5º DE PRIMARIA, QUE NON TEÑEN QUE REALIZAR NINGÚN TRÁMITE PARA CONTINUAR NO COLEXIO O VINDEIRO CURSO, A RENOVACIÓN É AUTOMÁTICA.