Charla con Indalecio Iglesias

Dentro do programa "Coruña Olímpica", este xoves 29 de abril achegouse ao colexio o deportista paralímpico coruñés Indalecio Iglesias. Durante a súa visita, este deportista coruñés participante nas olimpiadas de Barcelona 92, estivo acompañado pola periodista Lis Franco que actuou de moderadora e presentadora na charla de unha hora que mantivo co alumnado de 6ºEP. Narrou a súa experiencia como deportista de élite e as súas experiencias durante aquela participación nas Olimpiadas en Barcelona. O alumnado tivo ocasión de participar con preguntas e tamén compartindo as experiencias deportivas. Unha actividade para o fomento dos valores que transmite a práctica deportiva, e que non sempre teñen que estar relacionados coa fama e a riqueza, senón co esforzo, a igualdade, a comprensión e a solidaridade.