Inicio de clases

O xoves 10 inician as clases 1º, 2º e 3ºEP e 4º e 5º de Infantil co seguinte horario especial:

• 3ºEP: De 8,55 a 9,05h. Acceso pola porta da Av da Concordia – (porta grande corredera). Non pode entrar ningún acompañante no recinto. O alumnado, baixo a supervisión do profesorado de garda, accederá a súa aula directamente, e na que estará o mestre-a correspondente. Deben entrar coa máscarilla posta, gardando a distancia de 1,5m, e utilizar o xel hidro alcohólico que terán na súa aula.

• 1ºEP e 2º EP: De 9:25 a 9,40h. Acceso pola porta principal-1. Non pode entrar ningún acompañante no recinto. O alumnado, baixo a supervisión do profesorado de garda, accederá a súa aula directamente, e na que estará o mestre-a correspondente. Deben entrar coa máscarilla posta e utilizar o xel hidro alcohólico que terán na súa aula.

• 5º de ED. INFANTIL: De 10:00 a 10:10h. Acceso pola porta principal-1. Pode entrar un acompañante por alumno-a. Seguir as flechas de entrada e saída do recinto. Dirixirse cara a porta correspondente e deixar ao alumno-a. Non se farán filas. Manter a distancia de 1,5m en todo momento. Mascarilla recomendable.

• 4º de ED. INFANTIL 1º quenda 10h a 11,30h, 2ª quenda 11:40 a 13:45 Un acompañante por alumno-a entrará no recinto pola porta principal e achegarase á porta de acceso correspondente. (Período de adaptación ata o 28 de setembro).

O venres 11 comezará o resto de cursos e co seguinte horario:

• 1ºEP e 2º EP: De 8,55 a 9,05h. Acceso pola porta principal-1. Non pode entrar ningún acompañante no recinto. O alumnado, baixo a supervisión do profesorado de garda, accederá a súa aula directamente, e na que estará o mestre-a correspondente. Deben entrar coa máscarilla posta e utilizar o xel hidro alcohólico que terán na súa aula.

• 3ºEP e 4ºEP: De 8,55 a 9,05h. Acceso pola porta da Av da Concordia – (porta grande corredera). Non pode entrar ningún acompañante no recinto. O alumnado, baixo a supervisión do profesorado de garda, accederá a súa aula directamente, e na que estará o mestre-a correspondente. Deben entrar coa máscarilla posta, gardando a distancia de 1,5m, e utilizar o xel hidro alcohólico que terán na súa aula.

• 5ºEP e 6ºEP: De 9:30 a 9,40h. Acceso pola porta das escaleiras (Av Casanova de Eirís). Non pode entrar ningún acompañante no recinto. O alumnado, baixo a supervisión do profesorado de garda, accederá a súa aula directamente, e na que estará o mestre-a correspondente. Deben entrar coa máscarilla posta, gardando a distancia de 1,5m, e utilizar o xel hidro alcohólico que terán na súa aula.

• 5º e 6º de ED. INFANTIL: De 10:00 a 10:10h. Acceso pola porta principal-1. Pode entrar un acompañante por alumno-a. Seguir as flechas de entrada e saída do recinto. Dirixirse cara a porta correspondente e deixar ao alumno-a. Non se farán filas. Manter a distancia de 1,5m en todo momento. Mascarilla recomendable.

• 4º de ED. INFANTIL 1ª quenda 10h a 11,30h, 2ª quenda 11,40 a 13:45 Un acompañante por alumno-a entrará no recinto pola porta principal e achegarase á porta de acceso correspondente. (Período de adaptación ata o 28 de setembro).

A partir do luns 14 horario seguindo este horario xeral:

ENTRADAS:

• ED. INFANTIL: De 9,05 a 9,15h. Acceso pola porta principal-1. Pode entrar un acompañante por alumno-a. Seguir as flechas de entrada e saída do recinto. Dirixirse cara a porta correspondente e deixar ao alumno-a. Non se farán filas. Manter a distancia de 1,5m en todo momento. Mascarilla recomendable.

• 5ºEP e 6ºEP: De 8,55 a 9,05h. Acceso pola porta das escaleiras (Av Casanova de Eirís). Non pode entrar ningún acompañante no recinto. O alumnado, baixo a supervisión do profesorado de garda, accederá a súa aula directamente, e na que estará o mestre-a correspondente. Deben entrar coa máscarilla posta, gardando a distancia de 1,5m, e utilizar o xel hidro alcohólico que terán na súa aula.

SAÍDAS: (APLICABLE DESDE EL PRIMER DÍA)

• ED. INFANTIL: De 13,45 a 13,55h. Acceso pola porta principal-1. Pode entrar un acompañante por alumno-a. Seguir as flechas de entrada e saída do recinto. Dirixirse cara a porta correspondente e agardar Non se farán filas. Manter a distancia de 1,5m en todo momento.

• 1ºEP e 2º EP:  De 13,55 a 14,10 Saída pola porta principal-1. O mestre-a acompañará ao grupo ata a porta principal 1 e fará a entrega personalizada. O uso da mascarilla e distancia de 1,5m será obrigatoria.

• 3ºEP e 4ºEP:  De 13,55 a 14,10 Saída pola porta da Av da Concordia – (porta grande corredera). Non pode entrar ningún acompañante no recinto. O mestre-a acompañará ao grupo ata a porta exterior e fará a entrega personalizada cando sexa o caso.

• 5ºEP e 6ºEPDe 13,55 a 14,10 Saída pola porta das escaleiras da Av Casanova de Eirís. Non pode entrar ningún acompañante no recinto para a recollida. O mestre-a acompañará ao grupo ata a porta exterior e fará a entrega personalizada cando sexa o caso.

COMEDOR COMEZA O DÍA 10

MADRUGADORES COMEZA O DÍA 14