Listaxes definitivas de Fondolibros - Entrega de vales

Hoxe 8 de xullo publicámolas no taboleiro da entrada do colexio, ahí poderedes consultar as listaxes definitivas cos libros que lles corresponden a cada alumno-a (ata o venres 10 de xullo estará aberto ao público). Tamén podedes consultar na aplicación Fondolibros se tedes Chave 365 ou certificado electrónico.

No caso de 3ºEP, os/as beneficiarios-as, recibiredes os libros o luns 7 de setembro en secretaría.(ENTREGAREMOS OS LIBROS AO ALUMNADO NA AULA O PRIMEIRO DÍA)

No caso de 4ºEP todo o alumnado recibirá os seis libros en préstamo. As titoras entregarán os libros o primeiro día de clase na aula.

ENTREGA DE VALES DE MATERIAL E DE ADQUISICIÖN DE LIBROS DE 1º E 2ºEP ATA O VENRES 10 DE XULLO EN SECRETARÍA, OU DE NOVO A PARTIR DO 1 DE SETEMBRO.