Cambios de data en Fondolibros e vales

As listaxes provisionáis de alumnado beneficiario do préstamo de libros de 3º e 4ºEP as publicaremos o 2 de xullo, e as definitivas o 9 de xullo. As listaxes poderán consultarse únicamente no taboleiro na entrada do colexio. As datas de entrega serán as previstas en setembro.

A entrega de vales para adquisición de libros de texto para 1º e 2ºEP e/ou material escolar (de 1ºEP a 6ºEP), será entre o luns 6 de xullo e o venres 10 de xullo en horario de 9,45h a 12h na secretaría do colexio.

Estes cambios están motivados por alteraciones nas aplicacións informáticas nas que xestionamos toda esta documentación, debido á situación creada de retrasos nos trámites administrativos pola crise do coronavirus.