Listaxes definitivas de admisión

Hoxe 22 de xuño procedemos á publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso 20/21. (non sufriron variacións sobre as provisionáis)

Podedes consultar as listaxes no taboleiro na entrada do colexio, e tamén con chave 365 e/ou certificado electrónico na aplicación admisión de alumnado.

PARA OS ADMITIDOS: Tedes que formalizar a matrícula na secretaría do centro entre o 1 e o 10 de xullo (horario de 9,45h a 12h). A documentación a presentar é a seguinte:

PARA OS NON ADMITIDOS: A comisión de escolarización asignará praza nalgún dos centros solicitados, se teñen vacantes. No caso contrario asignará un colexio que teña vacantes e que esté o máis cerca posible ao domicilio ou centro de traballo alegado. Deberíades de recibir o aviso do colexio finalmente asignado antes do 1 de xullo.